به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰

آقای گل خورده لیگ کدام دروازه‌بان است؟

آقای گل خورده لیگ هجدهم کدام دروازه‌بان است؟

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت با دریافت 36 گل رکورددار گل خورده در لیگ هجدهم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شاهد حضور 34 دروازه‌بان در ترکیب تیم‌های مختلف بود و کورش ملکی سنگربان سپیدورد رشت با دریافت 36 گل بیشترین تعداد گل‌های خورده را به نام خود ثبت کرد.

32 دروازه‌بان ایرانی در کنار 2 دروازه‌بان خارجی از دروازه‌ی 16 تیم لیگ برتری حراست کردند و در دقایق پایانی بازی پارس جنوبی و پدیده که احمد گوهری سنگربان پارس جنوبی از بازی اخراج شده بود، فریبرز گرامی مدافع این تیم پیراهن دروازه‌بانی پارس جنوبی را پوشید و یک گل هم خورد!

سپاهان اصفهان تنها تیمی بود که در 30 مسابقه لیگ هجدهم از یک دروازه‌بان ثابت استفاده کرد و پیام نیازمند در تمامی بازی‌ها از سنگر تیمش حفاظت کرد.

فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، پدیده و ذوب آهن نیز بیشترین تغییر دروازه‌بان را داشتند؛ هرکدام از 3 دروازه‌بان در طول مسابقات استفاده کردند و سایر تیم‌ها هرکدام 2 دروازه‌بان را در لیگ هجدهم به میدان فرستادند.

میلاد فراهانی هم تنها دروازه‌بانی بود که در 2 تیم مختلف به میدان رفت؛ فراهانی نیم‌فصل اول درونز دروازه نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و در نیم‌فصل دوم به پدیده مشهد پیوست.

اما تک دروازه‌بانی که قفل دروازه‌اش در لیگ هجدهم بسته ماند، علیرضا حیدری سنگربان دوم تیم ماشین سازی بود. حیدری در 2 مسابقه دور برگشت مقابل ذوب آهن و نساجی جایگزین فرناندو خسوس در ترکیب اصلی شد و هر 2 بار موفق به ثبت کلین شیت شد.

بیشترین تعداد کلین شیت در لیگ هجدهم را علیرضا بیرانوند با 16 بازی بدون گل خورده به ثبت رساند؛ ضمن اینکه پیام نیازمند با 15 و محسن فروزان با 14 کلین شیت در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، چهار تیم خوزستانی در جریان لیگ هجدهم 10 دروازه‌بان مختلف را آزمایش کردند که چهار نفر از آن‌ها از سنگربانان جوان سهمیه رده‌های سنی این چهار تیم بودند.

نگاهی بیندازید به جدول تعداد بازی‌ها و گل‌های دریافتی دروازه‌بانان در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال.

آقای گل خورده لیگ هجدهم کدام دروازه‌بان است؟
آقای گل خورده لیگ هجدهم کدام دروازه‌بان است؟
آقای گل خورده لیگ هجدهم کدام دروازه‌بان است؟
آقای گل خورده لیگ هجدهم کدام دروازه‌بان است؟

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها