به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکم سقوط استقلال اهواز امروز اجرایی می‌شود

حکم سقوط استقلال اهواز امروز اجرایی می‌شود

خوزستان اسپورت- مهلت تعیین شده از سوی فیفا برای سقوط تیم استقلال اهواز به دسه پایین‌تر امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کنفدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در آخرین حکم در خصوص پرونده شکایت لوئیز فرناندو دروازه‌بان برزیلی از باشگاه استقلال اهواز به فدراسیون فوتبال ایران تا پایان روز دوشنبه مورخ 27 می 2019 میلادی (ششم خرداد 1398) مهلت داد که تیم استقلال اهواز را به یک دسته پایین‌تر انتقال دهد.

مهلت فیفا به فدراسیون فوتبال ایران امروز به پایان رسید و براساس این حکم تیم استقلال اهواز از لیگ دسته دوم به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

گرچه سایت رسمی فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ ایران هنوز خبری مبنی بر سقوط استقلال اهواز به دسته پایین‌تر اعلام نکرده است، اما با توجه به اینکه مهلت تعیین شده از سوی فیفا امروز (دوشنبه ششم خرداد 1398) خاتمه یافت، تیم استقلال اهواز به صورت رسمی به یک دسته پایین‌تر انتقال پیدا می‌کند و این حکم لازم الاجراست.

بدین ترتیب، تیم آبی‌پوش اهوازی فصل آینده باید در مرحله نهایی لیگ دسته سوم شرکت کند. البته این امر منوط به تفاهم با دروازه‌بان شاکی برزیلی است و در صورتی که لوئیز فرناندو اصرار به پیگیری پرونده داشته باشد، در مرحله بعدی فیفا دستور به جلوگیری از حضور استقلال اهواز در مسابقات رسمی می‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوئیز فرناندو در فصل ورزشی 94-95 که تیم استقلال اهواز در لیگ برتر حضور داشت، از تیم آلومینیوم بندرعباس به تیم لیگ برتری استقلال اهواز پیوست و آبی‌پوشان در آن فصل با بیشترین گل خورده به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

سال گذشته هم که استقلال اهواز در لیگ دسته دوم به میدان می‌رفت، شکایت لوئیز فرناندو باعث کسر 6 امتیاز از آبی‌پوشان شد. این تیم اهوازی توانست امتیازات کسر شده را جبران کند و در جدول باقی بماند، اما این بار به حکم فیفا تیم استقلال اهواز محکوم به یک رده سقوط شده است و باید دید پرونده شکایت این دروازه‌بان برزیلی چه سرنوشتی را برای آبی‌پوشان دیار کارون رقم می‌زند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
اینم نتیجه خرید الکیه بازیکن خارجی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
حیف از استقلال اهواز چه سالهایی و چه خاطراتی باش داشتیم حیف تیم به این بزرگی نابودش کردن
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
پرسپولیس واستقلال تهران بابودجه هزار میلیاردی دولت که از پول نفت زیر پای ما تهیه میشه چه خرجهایی میکنند اونوقت تیمهای ریشه دار ما مثل استقلال اهواز در حسرت چند صد میلیون تومان پول هستند !!!! گریه کنیم یا بخندیم
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
سلام حیف دلارهای مملکت صرف پرسپولیس میشه بدهی های میلیاردیش به ژوزه و... پرداخت میشه با برانکو براحتی تمدید می کنه و... هیچ دغدغه ای نداره همه جوره حمایت میشه تا قهرمان قلابی بشه بعد تیمی که قبلا بعد از دوتیم تهرانی پرطرفدارترین تیم ایران بود به دسته 3 سقوط می کنه
واقعاحیف که هیچ رنگ با اصالت آبی در اهواز باقی نمانده است و باید در حسرت حضورش باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
ای خدا فوتبال خوزستان مسول نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها