به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

اصفهانی: التعاون هشت برابر به سرجیو پول داد

اصفهانی: التعاون هشت برابر به سرجیو پول داد

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان، گفت: قراردادی که پائولو سرجیو با باشگاه عربستانی بست هشت برابر رقمی بود که ما به او پرداختیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم صنعت نفت آبادان با همه فراز و نشیب‌ها لیگ هجدهم را خوب به پایان رساند و با پیروزی های متوالی که در هفته‌های پایانی به دست آورد با کسب 37 امتیاز و قرار گرفتن در رده نهم جدول به کار خود پایان داد.

حسن نصر اصفهانی رئیس هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان در مورد وضعیت نفت آبادان صحبت‌های زیر را انجام داد.

لیگ هجدهم برای نفت آبادان چطور بود؟
لیگ بسیار خوبی بود. ما فراز و نشیب زیادی داشتیم. در ابتدای فصل مشکلی وجود داشت و 40 روز منتظر تعیین هیأت مدیره بودیم. متاسفانه اقدامی نشد و بعد از مدت زیادی بعد از استعفای ما درخواست کردند که به کارمان ادامه دهیم. در این فرصت کوتاه تلاش کردیم بازیکنان را جمع کنیم. 10 -12 بازیکن از ما جدا شدند و بعد از بررسی‌های مختلف سرجیو را با کارنامه خوبش به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. با چند بازیکن مطرح وارد مذاکره شدیم اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانستیم قدم‌های بزرگی برداریم. تصمیم به کار با جوانان گرفتیم. در نیم فصل اول بیشتر سعی کردیم آبرومندانه نتیجه بگیریم. نگاه ما به نیم فصل دوم بود.

در نیم فصل هم چند بازیکن از دست دادید.
در نیم فصل 3 بازیکن شاخص تیم اکبر ایمانی، کرار جاسم و بهنام برزای جدا شدند. عزم‌مان را جزم کردیم تا از جوانان استفاده کنیم. افتخار می‌کنیم 13 بازیکن پایه ما استخوان بندی تیم را تشکیل می‌دهند. در کنار تجربه برخی بازیکنان در نهایت در رده نهم قرار گرفتیم. تیم ما تازه راه افتاده بود. این مسئله غیر ممکن است اما اگر فصل ادامه داشت مسلما نتایج تیم ما بسیار بهتر می‌شد. این فصل را با همه مشکلات‌مان تمام کردیم. الان بار دیگر به ارکان موسسه اعلام کردیم هیأت مدیره جدید را معرفی کنند.

همچنان وضعیت هیأت مدیره باشگاه نامشخص است؟
بله همینطور است. دوره ما تمام شده است. استعفا هم دادیم اما هنوز تصمیم جدیدی نگرفتند.

چرا کار خود را در هیأت مدیره ادامه نمی‌دهید؟
ساختار موسسه باید تعیین تکلیف شود. ما که نمی توانیم در پایان دوره‌مان کار کنیم. باید هیأت مدیره جدید معرفی شود و افرادی که علاقمند هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند پیش بیایند و کار را پیش ببرند. نفت آبادان واقعا شرایط خوبی دارد و حیف است از بین برود. ما خودمان ساختار زیادی را ایجاد کردیم. 13 بازیکن پایه را به تیم بزرگسالان آوردیم. کاپیتان سوم تیم ما آقای مجدمی 23 سال سن دارد و در چند مسابقه هم کاپیتان بود. در بازی با سایپا شریعت‌زاده با 16 سال سن در تیم ما به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدیم. این نتیجه اقدامات ما است. متاسفانه در این بین سرجیو را از دست دادیم. تیم عربستان با 1.7 میلیارد راهی تیم عربستانی شد. قرارداد او هشت برابر چیزی بود که ما با او قرار داد بستیم. ما مشکل بودجه‌ای و ارزی داشتیم و توان حفظ او را نداشتیم. امیدوارم هر چه زودتر مدیریت جدید معرفی شود و در این مورد تصمیم بگیرند.

چرا نتوانستید سرجیو را حفظ کنید؟
بله نتوانستیم او را حفظ کنیم. با سرجیو توافق ضمنی برای تمدید داشتیم. او با پیشنهاد تیم عربستانی رو به رو شد و با مدیرعامل باشگاه تماس گرفت و گفت می‌خواهد از باشگاه اجازه بگیرد. او هیچ تعهدی به ما نداشت و به خاطر مسائل اخلاقی تماس گرفت که ما هم دیدیم نمی‌توانیم در مقابل این پیشنهاد حرفی بزنیم وبرایش آرزوی موفقیت کردیم.

امسال مشکلات مالی تیم کمتر بود؟
ما هزینه‌ها را کم کردیم. طبق آخرین بررسی‌های مسئولان مالی باشگاه ما امسال 60 درصد هزینه‌های لیگ هفدهم هزینه کردیم. در این شرایط گرانی بلیت هوایپما، هتل و تورم 20 درصد را هم در نظر بگیرید. از این بابت راضی هستیم. ما از لحاظ مالی مشکل داشتیم. دو اسپانسر داشتیم. منطقه آزاد اروند اسپانسر اصلی ما بود که از آنها بابت کمک‌هایشان تشکر می‌کنیم.

سرمربی آینده نفت آبادان ایرانی است یا خارجی؟
الان ما از تیم استفعا دادیم و نمی‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم. امیدواریم با حضور هیأت مدیره جدید و مدیران باشگاه وضعیت سرمربی هم مشخص شود.

و صحبت پایانی.
نفت آبادان تیمی با 50 سال سابقه است. این یک تیم مردمی و پر هوادار است. آنجا مردم بسیار محروم هستند و با پیروزی این تیم شاد و با شکست آن غمگین می‌شوند. نفت آبادان زمانی رکن اصلی تیم ملی بود. امیدواریم این تیم بار دیگر به جایگاه خود باز گردد و باعث شادی مردم شود. همانطور که سرجیو گفت این شهر می‌توانید یک کارخانه تولید بازیکن باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
1
لطفا داری میری رضاییان (سلطان سقوط) رو هم با خودت ببر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
0
صنعت نفت آبادان را به یقین میتوان تنها تیم شهرستانی دانست که هوادار خارج از شهرستان خودش دارد و حتی خارج از استان و در سطح کشور دارد من از زمانی که اسم این تیم با تیم ملی عجین شده بود عاشقش شدم و تا الان هم هر موقع اسم این تیم را میشنوم خیال میکنم طرف داره دریاره تیم ملی صحبت میکند و هیچ هم برایم فرق نمیکند که خوزستانی باشم یا نباشم مهم اینکه این تیم زمانی خیلی حرف برای گفتن داشت بخصوص در سطح اول فوتبال کشور .زمانی که انتخاب بازیکنان تیم ملی بر اساس حرفه ای و خارج از روابط و بده بسون صورت میگرفت صنعت نفت باشگاه اکادمی بازیکن ساز آن بود
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
0
آقای اصفهانی نرو لطفاً
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
ماموریت اقایون تهران نشین تمام شده و منتظر ماموریت بعدیشون برای ضعیف نگه داشتن صنعت نفت هستن . با این هوادارای بی حرکت و خاموش هرکاری دلشون بخواد کرده و میکنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
ما هوادار به عشقه صنعت خودمون باید یکدل متحد باشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها