به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

اهواز رکورددار تغییر سرمربی شد

اهواز رکورددار تغییر سرمربی شد

خوزستان اسپورت- دو تیم اهوازی حاضر در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در مدت کمتر از یک سال 10 سرمربی عوض کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های اهوازی دوران خوبی را در هجدهمین دوره لیگ برتر  سپری نکردند؛ استقلال خوزستان برای اولین بار طعم تلخ سقوط به دسته پایین‌تر را چشید و فولاد خوزستان که در ابتدای فصل اهداف بزرگی داشت، در نهایت به رده هشتم جدول بسنده کرد.

این دو تیم اهوازی دارنده‌ی مقام قهرمانی لیگ، از تابستان سال گذشته تا بهار امسال، در مجموع 10 بار سرمربی عوض کردند تا دیار کارون را تبدیل به رکورددار تغییر سرمربی در فوتبال ایران کنند.

استقلال خوزستان در فصلی که گذشت شاهد حضور پنج سرمربی روی نیمکت رهبری‌اش بود. داریوش یزدی، کریم بوستانی، کریم قنبری، سید سیروس نعمتی‌نژاد و سید محمد علوی پنج سرمربی آبی‌پوشان طی کمتر از یک سال اخیر را تشکیل دادند. ضمن اینکه در حدفاصل امضای حکم برکناری داریوش یزدی و حکم انتصاب کریم بوستانی، باشگاه استقلال خوزستان با سیروس پورموسوی هم قرارداد بست، اما این سرمربی در کمتر از یک روز ناچار به جدایی شد و نتوانست روی نیمکت استقلالی‌ها بنشیند.

فولاد خوزستان هم برای اینکه از هم‌استانی‌اش عقب نماند، در کمتر از یک سال اخیر شاهد انتخاب پنج سرمربی مختلف بوده است. سیروس پورموسوی، ایلی استان، عزیز فریسات و افشین قطبی در جریان لیگ هجدهم روی نیمکت فولاد نشستند و پنج روز پس از خاتمه لیگ حکم سرمربیگری جواد نکونام امضا شد تا نیمکت سرخ‌پوشان جنوبی هم شاهد تغییرات پیاپی باشد.

در عین حال، صندلی‌های اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این دو تیم اهوازی دارنده مقام قهرمانی لیگ برتر نیز در کمتر از یک سال اخیر دستخوش تغییراتی شد؛ خصوصاً در استقلال خوزستان که از یک ایجنت نقل و انتقالات گرفته تا مدیران پروازی ساکن تهران روی صندلی مدیریت تیم آبی‌پوش جنوبی نشستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بی ثباتی در بخش مدیریتی، در کنار پروازی بودن مدیران غیربومی که تیم استقلال خوزستان را از راه دور کنترل می‌کردند، در سقوط آبی‌پوشان به لیگ یک بی تأثیر نبود و آخرین تیمی که قبل از پرسپولیس جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد را به دسته پایین‌تر هدایت کرد.

تیم فولاد خوزستان نیز در لیگ هجدهم نتوانست هدف گذاری‌های هیئت مدیره باشگاه را تحقق ببخشد و شاید همین امر سبب شد تا فولاد نخستین تیمی باشد که برای لیگ نوزدهم سرمربی‌اش را تغییر داده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
همه سرکارند!!!!‌ دوباره سناریوی قهرمانی چند باره لنگ تهران ادامه داره. تمام تیم ها سردرگم هستند به جز لنگ تهران که دلار و ریال و حمایت و... وزیر محترم رو داره و راحت چند میلیون دلار به مربی و بازیکن و ... میده و ککشم نمی گزه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها