به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

علوی: استقلال خوزستان شایسته لیگ برتر است

علوی: استقلال خوزستان شایسته لیگ برتر است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تاکنون پیشنهادی برای مربیگری در فصل آینده از سوی باشگاه به من ارائه نشده اما از صمیم قلب گزینه اولم برای مربیگری، استقلال خوزستان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هنوز اطلاعی در خصوص تیمداری استقلال خوزستان در لیگ دسته یک ندارم و برای حضور در این تیم با من مذاکراتی انجام نشده است، قرار است در روزهای آینده جلسه ای برگزار شود و حضور این تیم در لیگ مشخص شود البته مدیریت باشگاه تمایلی بسیاری به تیمداری دارد.

وی عنوان کرد: برای فصل آینده به عنوان مربی از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم، با این وجود دوست دارم در تیم استقلال خوزستان بمانم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بی شک سقوط استقلال خوزستان (قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور) به لیگ یک بسیار تاسف بار بود و ما از این موضوع ناراحت هستیم؛ قطعا اگر زودتر به این تیم آمده بودم اتفاقات بهتری رخ می‌داد اما با تمام این اوصاف استقلال خوزستان همچنان شایسته حضور در لیگ برتر است و با یک برنامه ریزی اصولی می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

وی مهمترین علت سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک را تعلل مدیران سابق باشگاه دانست و گفت: مدیران گذشته به راحتی وقت را از دست دادند و دست روی دست نهادند تا این که 6 امتیاز از تیم کسر شد و پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شد.

علوی گفت: خوشبختانه با تغییراتی که در مدیریت کارخانه گروه ملی صورت گرفت و روی کار آمدن آقای پهلوان شرایط باشگاه به مراتب بهتر شد به گونه‌ای که تیم ما در اواخر فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. از طرفی تغییرات بسیاری در کادر فنی صورت گرفت که این موضوع در نتیجه گیری تیم موثر بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
0
اگر این تیم با همین اسکلت فعلی ، مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان غیرتی و دلسوز موجود به مسابقات لیگ یک برود یقینا" یکساله و خیر سریع به لیگ برتر باز خواهد گشت . البته ناگفته نماند که اگر مدیریت کارخانه و مدیریت باشگاه علاقه به تیمداری داشته باشند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها