به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

انتقاد بسکتبالیست معلول از سالن نامناسب تمرین

انتقاد بسکتبالیست معلول از سالن نامناسب تمرین

خوزستان اسپورت- کاپیتان سابق تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر از وضعیت نامناسب سالن تمرینی‌ ورزشکاران خوزستانی‌ در اهواز انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عادل طرفی در گفت‌وگو با ایسنا خوزستان اظهار کرد: ما در سالن مجموعه ورزشی ناصر خسرو اهواز تمرین می‌کنیم که متاسفانه این سالن در حال حاضر از شرایط مناسبی برای تمرین برخوردار نیست؛ کف‌پوش آن شرایط بسیار بدی دارد و شرایط آن به گونه‌ای است که هنگام تمرین چرخ عقب ویلچر بازیکنان به قسمت‌های آسیب‌دیده کفپوش گیر می‌کند و همین باعث می‌شود بسکتبالیست‌ها به روی زمین بیفتند و آسیب ببینند.

وی بیان کرد: همچنین سرویس بهداشتی سالن از شرایط خوبی برخوردار نیست و مکانی هم برای تعویض لباس نداریم. این سالن با توجه به سیل اخیر در استان خوزستان به خانواده‌های سیل‌زده اختصاص داده شده بود که به همین منظور مسوولان چند کولر در سالن نصب کردند ولی با رفتن این خانواده‌ها، سیستم‌های سرمایشی را هم سالن جا به جا کردند که با توجه به گرمی هوا نیز اکنون کولرهای موجود در سالن جوابگو نیست.

این بسکتبالیست خوزستانی عنوان کرد: به هر حال اکنون این سالن از کفپوش، تهویه، رختکن و سرویس بهداشتی مناسبی برخوردار نیست و همین موضوع موجب دلسردی بسکتبالیست‌های معلول شده است، به صورتی که خرابی کفپوش باعث شده که نفرات کمتری برای تمرین به سالن بیایند یا این‌که هفته‌ای یک‌بار در محل تمرین حاضر شوند که طبیعتا این موضوع برای بسکتبال باویلچر خوزستان خوب نیست.

وی افزود: همچنین بسکتبالیست‌های خوزستانی باید تمرینات خوبی داشته باشند تا بتوانند خود را به تیم‌ملی معرفی کند که با وجود شرایط نامناسب سالن بسکتبال ناصر خسرو این موضوع باعث می‌شود آن‌ها شانس حضور در تیم‌ملی را هم از دست بدهند.

طرفی عنوان کرد: آقای شیروانی، رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان نیز مدتی است که پیگیر رفع این مشکل است ولی متاسفانه کسی جوابگوی او نیست و مسوولان متاسفانه عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. به هر حال مشکلات زیاد است و می‌طلبد که مسوولان به این موضوع توجه داشته باشند.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها