به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

بدهی بیست میلیاردی کابوس آبی خوزستان

بدهی بیست میلیاردی کابوس آبی خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول باید وضعیت بدهی‌های معوقه‌اش را مشخص کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران پایان تلخی بر حضور شش ساله تیم استقلال خوزستان در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشور بود؛ سقوطی که ارزش سهام یک باشگاه را به شدت کاهش می‌دهد، خصوصاً باشگاهی که مبلغ بدهی‌هایش بیشتر از ارزش سهام فعلی آن باشد.

استقلال خوزستان که در سال 94 هنگام جدایی فاضل بختیاری از سمت مدیریت این باشگاه تراز مالی مثبتی داشت، طی چهار سال اخیر با حضور مدیران متعدد بومی و غیربومی، رفته رفته تبدیل به یکی از بدهکارترین باشگاه‌های فوتبال ایران شد.

در همین راستا، شکایات متعدد بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی که پرونده‌های شکایات آنان در فدراسیون فوتبال ایران و فیفا مفتوح است، در کنار بدهی‌های جانبی باشگاه استقلال خوزستان، تبدیل به مانع بزرگی برای ادامه فعالیت این باشگاه شده است.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گرچه با تیم‌های لیگ برتری در خصوص پرداخت پول طلبکارانشان کمتر سخت‌گیری می‌کند تا لیگ برتر دچار نقص نشود، اما در لیگ دسته اول ایران شرایط اینگونه نیست و کنار گذاشتن تیم‌های دسته اولی از جدول مسابقات به ساده‌گی انجام می‌شود، همانطور که فصل گذشته دوتیم سابقاً لیگ برتری سیاه جامگان و نفت تهران از جدول کنار گذاشته شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته چندین رأی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال علیه باشگاه استقلال خوزستان صادر شده و این باشگاه را محکوم به پرداخت مطالبات شاکیان کرده است.

در رابطه با مجموع بدهی‌های استقلال خوزستان، برخی رسانه‌ها خبر از مبلغی حدود بیست میلیارد تومان داده‌اند، مبلغی که بیشتر از ارزش پروانه یک تیم دسته اولی است و در صورتی که طلبکاران پرتعداد استقلال خوزستان نخواهند از مطالبات خود چشم‌پوشی کنند، ادامه فعالیت این باشگاه و صدور مجوز حضورش در لیگ دسته اول کار چندان ساده‌ای نخواهد بود.

استقلال خوزستان سه سال پیش در چنین روزهایی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده و در آسمان‌ فوتبال ایران می‌درخشید، اما حالا برای کسب مجوز بازی در لیگ دسته اول، نیازمند عبور از دیوار بلند طلبکاران پرتعداد است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
امروز پورموسوی مصاحبه کرد گفت مدیریت سابق گروه ملی گفت وزارت و ورزش از ما خواسته تا از تیم حمایت کنید مثل اینکه وزیر پرسپولیسی هنوز خاطره شکست تیم گران قیمتش در مقابل شاهکار استقلال خوزستان فراموش نکرده پاک ترین قهرمانی لیگ برتر متعلق به استقلال خوزستان است که علاوه بر پرسپولیس وزارت را هم شکست داد ادمین بچاپ
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
حیف و صد حیف استقلال خوزستان نابود بشه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
در جواب به دوست ناشناس عزیز.
اقای پورموسوی خودش عامل اصلی نابودی تیممون بود اون 3 تا بازیکن بنجل برزیلی که اورد رفتن شکایت کردن . خود پورموسوی و باندش هم از باشگاه شکایت کردن یعنی اگه شکایت پورموسوی و دوستاش و بازیکنای برزیلی نباشه بدهی باشگاه چیز زیادی نمیشه .
کاش یه کم از ویسی معرفت رو یاد میگرفت ویسی با اینکه بهش ظلم شد از باشگاه شکایت نکرد.
پورموسوی هرچی تو فوتبال داره از استقلال خوزستان داره کاش مثل ویسی تعصب خوزستان داشت الانم دیر نشده پورموسوی مگه نمیگه وزیر دوست داشته تیم نابود بشه یالا بسم الله پورموسوی و دوستاش بیان طلبشون رو ببخشن چک باشگاه رو پس بده نصف مشکلات حل میشه ایا غیرت داره شکایتش رو پس بگیره؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
سلام به دوستانی که کامنت گذاشتن
جوری اقای پورموسوی را مورد حمله قرار مدهید که انگار لقیه توباشگاه چوب باقلی بودند باشگاه ارکان داره مدیر عامل داشت وظیفه اش چی بود
جذب بازیکن بر اساس بودجه مصوب هیت مدیره است و همه مربیان بر اساس بودجه مبادرت به جذب بازیکن می کنند همه تیم های لیگ برتری بازیکن بنجل اوردند و این ریشه در ساختار فدراسیون و قوانین داره والله مختص این تیم و ان تیم نیست کمی انصاف خوبه ایتقدر با مربیان داخلی بد نباشیم و کمی نگاه به
کارنامه سایر مربیان بیندازیم متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
آقای مصطفی بنده از دست های پشت پرده سقوط تیم گفتم در مورد پورموسوی واقعا بازیکنان بنجلی آورد ولی متاسفانه مدیرعامل که فوتبالی نیست این اتفاق می‌افتد وگرنه اگر یک ذره سواد داشته باشند می دانند ارزش بازیکن چقدر است
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
پورموسوی به فولادم ضربه زد غیراز بازیکنای سفارشی مثل زلیکانی وگلزاری وووووو که سال اول اورد این فصل 2 بازیکن افتضاح برزیلی لوپز و نگچی گرفت نمره فنی صفر بودن از فولاد طلبکار شدن فولادی که هیچوقت بدهکار نبود بدهکارش کردن نمیدونم پورموسوی از روی کم تجربگی گول دلالها رو میخوره یا واقعا حرف وحدیثی هست آخه چرا استقلال خوزستان که حکایت برزیلیها بدبختش کرد تو فولاد همون اشتباهو چرا تکرار کرد نمیدونم ولی همین اشتباهش فولادو بدهکار کرده به این خارجیها. این وسط هم پورموسوی هم فولاد ضرر کردن فقط دلالهای ... سود بردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
(((ستقلال خوزستان سه سال پیش در چنین روزهایی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده و در آسمان‌ فوتبال ایران می‌درخشید، اما حالا برای کسب مجوز بازی در لیگ دسته اول، نیازمند عبور از دیوار بلند طلبکاران پرتعداد است.)))
به نظر شما چه چیزی باعث اینچنین وضعیتی در این باشگاه دوستداشتنی شده است ، مدیریت شرکت ، مدیریت باشگاه ، کادر فنی و به قول هواداران پورموسوی ؟؟ چرا مسئولین و در راسشان استاندار ، هیئت فوتبال استان و یا حتی تاج ورود نمیکنند ؟
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
هوالبصیر
سلام
این بدهی صرف چی شده که فقط امتیاز کم کرد و تیم اس اس خوزستان را سقوط داد. اگر بازیکن جذب شده بود یا مربی ثابت مناسب جذب شده بود الان این وضعیت رو نداشتیم. ای کاش به فوتبالیست ها جوان و بومی که استقلالی واقعی هستند اعتماد می شد .....این مشکلات پیش نمی اومد. هنوز هم معتقدم این توطئه است و سال هاست آشکار و پنهان استقلال ها را در سراسر ایران مضمحل می کنند.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
هوالحق
این هم سند لنگی بودن وزیر محترم ورزش:
/https://www.instagram.com/p/BcuoQvDHjad
سه سال امکانات و تمام قوای ورزش کشور در خدمت تیم تحت الحمایه ایشان است.قهرمان قلابی قهرمان قلابی قهرمان قلابی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
با سلام خدمت دوستان
یه حرف هایی بعضی اوقات تو باشگاه اتفاق میفته که هیچ کس نمیدونه پارسال که ویسی تیم رو نگه داشت برا سال بعد برنامه ریزی نکدن و چند روز مانده به شروع لیگ امسال بازیکن های لیگ دو مثل شیر مردی مظاهری خشتان امیری یا بازیکن های های تمید مثل داوودی یا باقرپور و نعامی یا بازیکن هایی پیرمرد مثل آل نعمه و حمدی نژاد و درویشی اوردن یا بازیکن لیگ ۱ مثل مکوند زاده و کریمی و تنها گزینه خوبی که اوردن مبعلی بود که رفت برا اردوی ۶ روزه رفتن تهران که بعضی از بازیکن ها در اردو ملحق شدن و مربیانی که کار بلد نبودن که سابقه چندانی ندارن مانند یزدی و کمایی و بوستانی وچراغی وعلوی و حمیدی که در لیگ دو یا دستیار بودن اوردن وخلاصه هی مربی عوض میکردن وطی صحبتی که با یکی از بازیکن ها داشتم میگفت که تنها کسی که اومد و تاکتیک خوبی داشت کریم قنبری هستش که ما بازی سپیدرود رو بریم و بازی با صنعت که میاوی ۳.۳ کردیم که تو ۲ بازی ۴ امتیاز کسب کردیم والله هر کی به فکر جیبشه تو استقلال آقایان......
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
من اعتقاد دارم تو استان پراستعداد ،و نماد بی فرهنگی ورزشی!!!!حق اس خوزستان سقوط و سقوطه،اخه تیمی که تو شهر 2میلیونی 10هزار هوادار نداره،وهمه با عدم اگاهی حامی تیمهای استانهای دیگر هستند دلیلی برای حضورتو لیگ نداره.،هروقت مثل سایر کشورهای بزرگ دنیا معنای فوتبال و هوادار رو فهمیدیم،اون موقع استقلال هوادار داره البتن نه برا رنگش،اون موقع مدیریت جرات نابودی داره،پول خرج میکنه و.......
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها