به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

زبیدی: از عملکردم در فصل گذشته راضی نبودم

زبیدی: از عملکردم در فصل گذشته راضی نبودم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به این نکته اذعان کرد که از عملکردش در فصلی که گذشت، راضی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی زبیدی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد عملکرد فولاد خوزستان در فصل گذشته که با انتقادهای مختلفی همراه شد، گفت: فولاد فصل سختی را پشت سر گذاشت، این در حالی است که خیلی از هواداران انتظار داشتند که امسال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. مسئله مهم این بود که تغییرات زیادی در کادر فنی صورت گرفت و همین موضوع تأثیر منفی در روند تیم داشتم. در مجموع فصل سختی برای فولاد سپری شد.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد عملکرد خودش در فصل گذشته عنوان کرد: فصل جاری برای من هم خوب نبود و از عملکردم راضی نیستم. امیدوارم که در فصل آینده جبران کنم و عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است باشگاه فولاد خوزستان همکاری‌اش را با افشین قطبی ادامه دهد، تصریح کرد: نمی‌دانم قطبی در فولاد می‌ماند یا جدا می‌شود. اصلاً نمی‌دانم باشگاه چه برنامه‌ای دارد. قرارداد خودم هم تمام شده است و منتظر تصمیم باشگاه هستم. اولویت من ادامه حضور در فولاد است و اگر این باشگاه مرا نخواست با تیم‌های دیگر مذاکره می‌کنم.

زبیدی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. استقلال و سپاهان هم تیم‌های خوبی بودند، ولی پرسپولیس عملکرد بهتری داشت و قهرمان شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
آفرین آفرین همینطور به مصاحبه هات ادامه بدی شاید یکی دو فصل دیگه ببرنت پرسپولیس
اخه موندم قهرمانی پرسپولیس چه ربطی به فولاد داره
فریدون
|
United States of America
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
آقای زبیدی.. ممنون بخاطر صداقتتان... بله امسال گویی اصلا حضور نداشتی... سعی کن با فولاد به توافق برسی... اما اگر.. اگر.. اگر نشد.. با نفت مسجدسلیمان یا آبادان ادامه بده.. از خوزستان جدا نشو... به امید بازیهای خوب ودرخشان زبیدی عزیز... ما از یاران انتظار یاری داریم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
فولاد داخل این پست ها باید تقویت شود و اولویت تیم باید یک هافبک دفاعی درجه یک باشد که هم بازی حریف را تخریب و هم بازی سازی کند که الان به جز تیم های بالا نشین بقیه تیم ها چنین بازیکنی ندارند به نظرم در این پست یک بازیکن خارجی مثل چاگو جذب شود بعد هم دروازه و دفاع میانی و دفاع چپ داخل لیگ ایران خط دفاعی خوبی داشته باشید شانس موفقیت و کسب سهمیه و قهرمانی دارید اگر خط دفاع استحکام نداشته باشد با بهترین خط حمله هم کاری از پیش نمی برید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
0
همه این بازیکنا رو ویسی از لیگ یک اورده تو اس خوزستان پورموسوی همه رو برده فولاد ی کسی شدن حالا ادعا هم دارین باید شب وروز دعا به جون ویسی کنید که به اینجا رسیدین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها