به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

قرارداد سرمربی صنعت نفت تمدید می‌شود؟

قرارداد سرمربی صنعت نفت تمدید می‌شود؟

خوزستان اسپورت- وضعیت تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت پس از پایان بازی تیمش برابر سایپا تهران عازم کشورش شد تا تعطیلات چند هفته‌ای پایان فصل را سپری کند و منتظر تعیین وضعیت خود برای ادامه همکاری با تیم زردپوش آبادانی باشد.

در سال‌های حضور تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال ایران، کمتر سابقه داشته است که یک مربی در 2 فصل متوالی روی صندلی سرمربیگری نفتی‌ها بنشیند اما به نظر می‌رسد که این بار شرایط متفاوت باشد و پائولو سرجیو تبدیل به مربی‌ای شود که 2 سال متوالی در لیگ برتر هدایت تیم محبوب آبادانی‌ها را عهده‌دار باشد.

آلفردو کاسیمیرو پرتغالی در 33 بازی، ابراهیم قاسمپور و فراز کمالوند هرکدام در 30 بازی لیگ برتری روی صندلی سرمربیگری صنعت نفت در لیگ برتر نشسته‌اند؛ حالا هم پائولو سرجیو چهارمین مربی است که به رقم 30 بازی حضور روی نیمکت رهبری نفت آبادان رسیده و در صورت تمدید قراردادش می‌تواند از هموطن خود یعنی آلفردو کاسیمیرو پرتغالی هم پیشی بگیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تحقق این امر البته منوط به طی کردن برخی مراحل از جمله توافق مالی باشگاه صنعت نفت با پائولو سرجیو برای عقد قرارداد جدید و تمدید مجوز کار این مربی در ایران است که باید به تأیید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم برسد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها