به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

کاهش سهمیه اهوازی‌ها در لیگ برتر فوتبال

کاهش سهمیه اهوازی‌ها در لیگ برتر فوتبال

خوزستان اسپورت- سهمیه اهوازی‌ها در لیگ برتر فوتبال پس از شش سال به یک تیم کاهش یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، با پایان مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال و سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته اول، شهر فوتبال خیز اهواز در فصل آینده لیگ برتر تنها یک تیم خواهد داشت.

فوتبالدوستان اهوازی که در دهه 80 شمسی حضور توأمان استقلال اهواز و فولاد خوزستان را در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران نظاره می‌کردند و هر هفته شاهد بازی خانگی یکی از این دوتیم در ورزشگاه پیر تختی اهواز بودند، از سال 92 شاهد حضور نماینده جدیدی به نام استقلال خوزستان در لیگ برتر شدند.

حضور آبی‌پوشان استقلال خوزستان در لیگ برتر شش سال به طول انجامید و در این سال‌ها 2 بار جام قهرمانی لیگ برتر ایران نصیب اهوازی‌ها شد؛ یک بار که فولادی‌ها با هدایت حسین فرکی در بهار 93 جام را بالای سر بردند و بار دوم در بهار 95 که تیم جوان و کم هزینه استقلال خوزستان با رهبری عبدالله ویسی جام را از چنگ پرسپولیس در آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شش سال گذشته، فوتبال اهواز هرسال حداقل 2 نماینده و در فصل 94-95 هم 3 نماینده در لیگ برتر داشت که در پایان همان فصل جام قهرمانی نصیب استقلال خوزستان شد. فوتبالدوستان اهوازی اما از تابستان امسال تنها یک تیم لیگ برتری خواهند داشت و یک هفته در میان بازی‌های خانگی فولاد خوزستان را در ورزشگاه فولاد آره‌نا به تماشا می‌نشینند.

این در حالیست که شهرهای فوتبال خیز آبادان و مسجدسلیمان 2 ضلع دیگر مثلث نمایندگان این خطه در فصل آینده را تشکیل می‌دهند و در کنار تنها تیم باقی مانده اهوازی پرچمدار فوتبال جنوب در لیگ نوزدهم خواهند بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
خوشحالیم که خوزستان قهرمان در لیگ برتر نماینده دارد ولی خوشحالتر می شدیم که تیم های ریشه داری مثل استقلال اهواز پرچمدار این حضور می بودند. حیف که استقلال خوزستان هم سقوط دادند!!! حیف که آسمان همیشه آبی خوزستان بدون ستاره های آبی خواهد بود.
فریدون
|
United States of America
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
انشالله اس خوزستان سال آینده به لیگ برتر برمیگردد... رحیمی مدیرعامل اس خوزستان قول داد... انشالله پایبند به قولش باشد... همان هفته های اول نگرش مدیریت مشخص میشود...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها