به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

اردوی خارجی برای لیگ برتری‌ها ممنوع شد

اردوی خارجی برای لیگ برتری‌ها ممنوع شد

خوزستان اسپورت- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه‌ای با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و 16 تیم لیگ برتری برگزار شد، به این نتیجه رسیدیم که در لیگ برتر سال آینده بازیکن خارجی را در لیگ محدود کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تاج در گفت‌وگو با خبر سراسری شبکه یک تلویزیون از اعمال محدودیت برای جذب بازیکنان خارجی در فصل آینده لیگ برتر و ممنوع شدن برپایی اردوهای خارج از کشور برای تیم‌های لیگ برتری خبر داد.

مهدی تاج در این رابطه گفت: با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری که کشور باید یک آرایش دفاعی داشته باشد جلسه‌ای با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و 16 تیم لیگ برتری برگزار شد و به این نتیجه رسیدیم که در لیگ برتر سال آینده بازیکن خارجی را در لیگ محدود کنیم و مسائل مالی مثل کی‌روش و شفر و ... که در حال حاضر در AFC مطرح است به وجود نیاید و در این جلسه همچنین تاکید شد حتی‌المقدور باشگاه‌ها از امکانات داخلی استفاده کنند و حتی اردوهای خود را در کشور برگزار کنند.

وی در پاسخ به سؤالی که با  توجه به اینکه شما اعلام کردید تیم‌ها مربی خارجی نداشته باشند چرا فدراسیون این تصمیم را گرفته که از سرمربی خارجی استفاده کند، گفت: با توجه به اینکه تیم ملی امید از المپیک جا ماند کمیته فنی و مجموعه وزارت ورزش تصمیم گرفته شد که فقط تنها تیم ملی بزرگسالان از مربی خارجی استفاده کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون
|
United States of America
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
سلام خوزستان اسپرت....آیا تیمهایی مثل پرسپولیس وگلگهر که بامربی خارجی قرارداد دارند باید فسخ کنند....
مدیر پایگاه
سلام
حضور مربی و بازیکن خارجی ممنوع نشده است.

اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
اردوی خارجی فقط برای تیمهای بی زبان مثل فولاد و مدیران ناتوان ممنوع شده ، استقلال و پرسپولیس و سپاهان بودجه نامحدود دارند و هرکاری بخواهند انجام می دهند .بهانه ای شد تا مدیران فولاد بازیکن خارجی هم جذب نکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
قانون بی خودی است چون هیچ شهر خوش آب و هوایی داخل این موقع از سال زمین تمرین درست حسابی ندارند همین زمستان همه‌ی تیم های لیگ رفتن کیش ولی امکانات لازم نداشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها