به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

ویسی: خوشحالم که سهمیه خوزستان حفظ شد

ویسی: خوشحالم که سهمیه خوزستان حفظ شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بسیار خوشحالم که نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندنی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین بوشهر که همراه این تیم به فصل آینده لیگ برتر صعود کرده است، در خصوص پایان هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: خوشحالم که پایان لیگ به کام هواداران نفت مسجدسلیمان شیرین شد و به مجموعه تیم نفت و هواداران پرشور مسجدسلیمان تبریک می‌گویم.

ویسی ادامه داد: در چند هفته ابتدایی لیگ برتر هدایت تیم نفت مسجدسلیمان را به عهده داشتم و به خاطر مشکلاتی از ادامه همکاری انصراف دادم اما همیشه نتایج آن را دنبال می‌کردم و بسیار خوشحالم که نفتی‌ها سهمیه لیگ برتر را حفظ کردند.

این مربی خوزستانی در خصوص سقوط تیم استقلال خوزستان به لیگ دسته اول گفت: چند سال در استقلال خوزستان زحمیت کشیدیم تا به قهرمانی لیگ برتر رسیدیم و این تیم را مثل خانه دوم خودم می‌دانم. قبلا هم گفته‌ام که استقلال خوزستان به دلیل اشتباهات مدیریت سابق باشگاه در مسیر سقوط قرار گرفت. از بابت سقوط استقلال خوزستان متأسف هستم و امیدوارم مدیریت فعلی باشگاه  با حمایت مدیریت شرکت گروه ملی که  ورزشدوست هستند، این تیم دوست داشتنی را احیا کنند تا بتواند دوباره به لیگ برتر بازگردد.

عبدالله ویسی که آخرین مربی ایرانی فاتح جام قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود، در خصوص سومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس از ابتدای لیگ اسب خودش را برای قهرمانی زین کرد و نوسان کمی داشت. آنها در اکثر بازی‌ها تمرکز بالایی داشتند. پرسپولیس حتی در برخی از بازی‌ها هم که نمایش خوبی نداشت، خوب امتیاز گرفت.

وی در رابطه با اینکه بهترین تیم لیگ برتر در فصل گذشته کدام تیم بود، تاکید کرد: به نظر من تیم پدیده مشهد بهترین تیم لیگ برتر بود، من اکثر بازی‌های این تیم را می‌دیدم و سبک بازی پدیده را دوست داشتم. آنها تاکتیکی بازی می‌کردند و به بازیکنان و کادر فنی پدیده بابت عملکردشان تبریک می‌گویم.

ویسی در رابطه با آخرین وضعیت تمدید قراردادش با تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: مذاکراتی انجام داده‌ایم و همه چیز در روزهای آینده مشخص می‌شود. باید ببینیم شرایط مالی و برنامه‌های باشگاه چطور خواهد بود. من تیم شاهین و مردم بوشهر را دوست دارم و با تیم دیگری هم مذاکره نکرده‌ام. من و مسئولان باشگاه دوست داریم این همکاری ادامه داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
ایشاالله اقای ویسی دوست داشتنی موفق باشید ی قهرمانی دیگه کسب کنید ما مردم بوشهر شما رو دوست داریم به امیدی خدا قهرمان میشیم
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
درود به عبدالله ویسی افتخار فوتبال خوزستان
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
هر جا بودی عالی بودی با هیچ همه کار کردی و کسی ندید .اما مردم میبینند ویسی
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
مرحبا اقای ویسی گل موفق باشی.
بازیکنایی که شما اوردی نفت سهمیه رو نگه داشتن تو لیگ برتر . بازیکنایی که علی مرزبان نیمفصل اورد یکی از یکی بدتر بودن
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
مردشریف هرجاباشی موفق وپیروزباشید..دوستت داریم وقدرتورا میدانیم. مش عبداله بزرگ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها