به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

علوی: سپاهان مستحق قهرمانی هم بود

علوی: سپاهان مستحق قهرمانی هم بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سپاهان مستحق نایب قهرمانی و حتی قهرمانی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد علوی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود. نیمه اول برای سپاهان و نیمه دوم تقریبا برای ما بود اما متأسفانه بازی را باختیم. به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم سپاهان تیم بزرگی است و واقعا مستحق نایب قهرمانی و حتی قهرمانی بود. از همه بچه‌ها راضی هستم و بچه‌ها در چند بازی اخیر از جان و دل مایه گذاشتند. از تمام مجموعه ملی و باشگاه استقلال خوزستان که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: سیاست‌گذاری‌هایی غلط باعث می‌شود تیمی که قهرمان لیگ برتر ایران شد و به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، به لیگ دست یک سقوط کند. واقعا این سوال برای من نیز پیش آمده است و دوست دارم بفهمم، چه مسائلی باعث شد تیمی که با این جوانان خوب قهرمان لیگ برتر شده بود  بعد از دو سال  به لیگ دسته یک سقوط کرد. خوزستان پتانسیل این را دارد که صاحب 4، 5 تیم لیگ برتری باشد و امیدوارم استقلال خوزستان با همت مدیران و مسئولان دوباره به لیگ برتر بازگردد و کیفیت نسبی به لیگ ایران بدهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سپاهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
شما هم خوب و شرافتمندانه بازی کردید . هیچ وقت لیگ 15 رو فراموش نمیکنم ، برای اولین بار بود که از باخت ذوب اهنمون انقدر خوشحال میشدم چرا که پرسپولیس قهرمان نمیشد و البته که یه تیم شایسته شهرستانی مثل اس خوزستان قهرمان میشد. این لیگ رو هم خیلی به بقیه تیم ها جفا کردند تا پرسپولیس رو قهرمان کنن. اگه خدا بخواد توی جام حذفی در نقش جهان دهنشونو به خاک می مالیم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
اقای علوی سلام
من به شما خسته نباشید میگم
دست شما درد نکنه زحمت کشیدید
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
این قهرمان قلابی با حمایت وزیر محترم همه جام ها را می خواهد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها