به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

نفت 2 – ذوب‌آهن 2؛ نفت لیگ برتری باقی ماند

نفت 2 – ذوب 2؛ نفت لیگ برتری باقی ماند

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
پنجشنبه 26 اردیبهشت 98 – ساعت 21:30
نفت مسجدسلیمان 2 – ذوب آهن اصفهان 2
گل‌ها: حکیم نصاری (33- پنالتی)، مجتبی بیژن (66) برای نفت – مهران درخشان مهر (22)، کریستین آساگوانا (3+90) برای ذوب آهن
داور: مهدی سیدعلی
کمک داوران: رضا سخندان و فرهاد مروجی
اخراج: وحید محمدزاده (88- ذوب آهن)
اخطار: حمید ملکی، زبیر نیک نفس (ذوب آهن)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، یوسف وکیا (9- اکبر آفاقی)، موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، اسماعیل شریفات (84- فرشید مهمدی)، محمد شادکام و فرشید پاداش
سرمربی: فیروز کریمی

ذوب آهن اصفهان: معراج اسماعیلی، هادی محمدی ، وحید محمدزاده، حمید ملکی، مجتبی مقتدایی (70- ابوذر صفرزاده)، زیبر نیک نفس، رضا رحیمی (58- محمدرضا عباسی)، ماریون سیلوا، مهران درخشان مهر (77- علیرضا منظمی)، کریستین اوساگونا و رضا حبیب‌زاده
سرمربی: علیرضا منصوریان

خلاصه بازی
زردپوشان نفت مسجدسلیمان آخرین شانس برای ماندن در جمع تیم‌های لیگ برتری را در بازی مقابل ذوب آهن جستجو می‌کردند و این فرصت را داشتند که شادی حفظ سهمیه را با هوادرانشان شریک شوند. سبزپوشان ذوب آهن هم برای حفظ جایگاه ششم جدول دنبال کسب امتیاز در این مسابقه بودند تا فصل را با رتبه‌ای آبرومند نسبت به نیم‌فصل اول تمام کنند.

مصدومیت و تعویض زودهنگام یوسف وکیا مدافع راست تیم نفت مسجدسلیمان یک تعویض اجباری را قبل از دقیقه دهم مسابقه برای میزبان به همراه داشت و در اولین موقعیت خطرناک گلزنی هم ضربه پای چپ حکیم نصاری در دقیقه 12 تیر عمودی دروازه ذوب آهن را به لرزه در آورد و با خوش‌شانسی ذوبی‌ها تبدیل به گل نشد.

پس از اینکه داور مسابقه از یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه ذوب آهن چشم‌پوشی کرد، متعاقب آن تیم میهمان در دقیقه 22 با ضربه میلاد درخشان مهر از فضای موجود در سمت راست خط دفاعی نفت به گل رسید تا شاگردان منصوریان از میزبان پیش بیفتند.

در ادامه این نیمه، نفتی‌ها برای جبران گل خورده تلاش کردند و در دقیقه 33 صاحب ضربه پنالتی شدند تا حکیم نصاری از روی نقطه پنالتی زننده گل تساوی باشد و کار در نیمه اول با تساوی یک – یک خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، حملات بازیکنان نفت مسجدسلیمان برای رسیدن به دروازه ذوب آهن ادامه داشت و در دقیقه 66 دومین گل نفت از روی ضربه ایستگاهی پایه گذاری شد تا زردپوشان نفتی از میهمان اصفهانی پیش بیفتند. اخراج وحید محمدزاده در دقیقه 88 باعث 10 نفره شدن ذوبی‌ها شد اما این تیم در دقیقه 93 به گل مساوی رسید تا بازی با نتیجه 2 بر 2 تمام شود.

نفت مسجدسلیمان اگرچه در اخرین لحظات پیروزی را با تساوی عوض کرد اما در نهایت سهمیه لیگ برتری‌اش را حفظ کرد.

شرح گل‌ها
0-1 (ذوب آهن): کریستین آساگوانا مهاجم ذوب آهن بالاتر از موسی کولیبالی مدافع نفت ضربه سر زد و توپ در فضای خالی سمت راست خط دفاعی نفت مسجدسلیمان به مهران درخشان مهر بازیکن چپ پای ذوب آهن رسید و این بازیکن جوان با ضربه‌ای زمینی دروازه میزبان را گشود.

1-1 (نفت): داور میدان خطای پنالتی وحید محمدزاده مدافع میانی ذوب آهن را اعلام کرد و حکیم نصاری از روی نقطه پنالتی با ضربه‌ای دقیق توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان تبدیل به گل کرد.

2-1 (نفت): در پی خطای مدافع ذوب آهن روی اسماعیل شریفات داور میدان اعلام ضربه ایستگاهی کرد، حکیم نصاری توپ را به مقابل دروازه ذوب آهن فرستاد و مجتبی بیژن مدافع پیش تاخته نفت با پای چپ دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

2-2 (ذوب آهن): کریستین آساگوانا با ضربه سر گل دوم تیم ذوب آهن را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد تا این مسابقه با تساوی به پایان برسد.

در حاشیه
* ورزشگاه مسجدسلیمان به صورت کامل پر نشده بود و بخشی از صندلی‌ها خالی مانده بودند.
* حبیب فرعباسی دروازه‌بان جوان تیم نفت مسجدسلیمان پس از هفته‌ها نیمکت نشینی به ترکیب اصلی زردپوشان برگشت.
* فیروز کریمی و علیرضا منصوریان قبل از مسابقه برخورد گرمی با هم داشتند و به خوش و بش پرداختند.
* ذوب آهن با چند تغییر در ترکیب اصلی به مصاف نفت مسجدسلیمان آمده بود و برخلاف بازی قبلی این بار 2 بازیکن خارجی را در ترکیب داشت.
* علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن پیش از آغاز بازی با میلاد میداودی خوش و بش کرد.
* پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت برای زنده‌یاد رامین روشن‌پور مربی جوانان نفت انجام شد. همچنین بازیکنان با اهدای گل یاد او را گرامی داشتند.
* در نیمه دوم صدای گزارشگر تلویزیونی مسابقه با تصاویر همزمان نبود، بطوری که صدای گزارشگر چند ثانیه زودتر از تصاویر مربوطه پخش می‌شد.
* علیرضا منصوریان در آخرین دقایق بازی نسبت به اخراج وحید محمدزاده مدافع تیمش اعتراض شدیدی داشت و با دستور داور میدان از روی نیمکت اخراج شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
دمتون گرم بچهای نفت MIS خداروشکر که تو لیگ برتر موندین
خوایش بچهای مسجدسلیمان با اون شروشورشون حیف بود تو لیگ برتر نباشن تبریک به همه بچهای MIS وهمه خوزستانیها
انشاالله فصله بعد نفت مسجدسلیمان این تیم دوست داشتنی بتونه نتایج عالی بگیره و تماشاگرهاش همیشه پورشورترین باشند
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
نفت خیلی خوب زای کرد حقش هم برد بود حیف آخرین دقیقه گل خوردیم ولی بهرحال سهمیه رو نگه داشتیم امیدوارم شرکت نفت بودجه خوبی برا سال بعد تصویب کنه تیمداری با این وضعیت فایده ای نداره حق مسجدسلیمانه تیم خوبی توی لیگ داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
امسال هرطور بود، با پشتوانه هواداران و لطف خدا موندگار شدیم، خواهشا برای فصل آینده تدابیر بهینه بخرج بدین، ازنظر یارگیری بیشتر دقت کنین، بعضی از بازیکنان فوتبالشون تموم شده و درحد لیگ برتر نیستن، لطفا آقای مسیولین با یک برنامه ریزی کارشناسی شده برای فصل بعد تیم رابهتر ببندید تا هرچقدر امسال بااسترس پیش رفتیم فصل بعد باآرامش بیشتر لذت ببریم و لااقل ازقبل سهمیه را حفظ کنید تا خدای نکرده مثل امسال به هفته آخر و اما و اگرها واینهمنه استرس نکشه، لطفا ازاین فصل درسها وتجربه لازم را برای فصل بعد بکار ببرید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها