به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

اتفاق روز: مربی خوزستانی گوش داور را پیچاند!

کریم عزیزنژاد
استادیوم مخابرات اهواز بعد از ظهر پنجشنبه شاهد صحنه های ناراحت کننده ای بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های جوانان جنوب و گسترش اهواز در شرایطی در لیگ برتر جوانان خوزستان رفتند که اتفاقات بی نظیری در این مسابقه رخ داد که باعث شد بهمن فریس بازیکن اسبق فوتبال خوزستان و مسئول استادیوم مخابرات در پایان بازی اعلام کند از این پس تحت هیچ شرایطی اجازه بازی تیم جنوب اهواز در این استادیوم را نخواهد داد.

قبل از شروع این مسابقه، کریم شریفی سرمربی جوانان جنوب اهواز که به دلیل ترک زمین کردن تیمش در هفته گذشته از حضور در یک مسابقه رسمی محروم شده بود، اعلام کرد داور وسط این بازی به نام رحیم زهیری باید عوض شود، چرا که قضاوت این داور را قبول ندارد.

در حالی که حمید زهیری برای قضاوت بازی آماده شده بود، پس از برقراری تماس هایی با هیئت فوتبال خوزستان، داور بازی عوض شد و مهدی انصاری نژاد داور چهارم به عنوان داور وسط تعیین شد تا حمید زهیری داور چهارم این مسابقه شود.

کریم شریفی سرمربی جوانان جنوب اهواز در حالی که به دلیل محرومیت روی سکوها قرار داشت، در جریان نیمه اول مسابقه، حمید زهیری که به عنوان داور چهارم روی نیمکت داوران قرار گرفته بود را با الفاظی مورد عنایت قرار داد و در بین دو نیمه صحنه ای بی نظیر را خلق کرد.

کریم شریفی در جلوی چشمان بهت زده حاضرین وارد محوطه بازی شد و با رفتن به سمت نیمکت داوران، گوش داور چهارم را در انظار عمومی گرفت و پیچاند.

نماینده هیئت فوتبال خوزستان و سایر حاضرین در صحنه بلافاصله مداخله کرده و مربی تیم جنوب اهواز را از داور چهارم دور کردند تا جلوی بروز حوادث بیشتر را بگیرند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
1
4
یا خداااا
این اتفاقا دیگه چیه؟!؟!
باغملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
2
0
اصلا هم االکی این کار را آقای کریم شریفی انجام نداد او مربی خوب و حرفه ای میباشد حتما خطایی از سوی داور سر زده
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
2
0
بنظرم اقای کریم شریفی شاید بهترین مربی درحال حاضر تو خوزستان مربی خوبیه و تلاش میکنه اسم خوزستان تور شته فوتبالی به سر بگیر و ما این امید بهش میدیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها