به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

تیم‌داری استقلال خوزستان در لیگ یک تصویب شد

تیم‌داری استقلال خوزستان در لیگ یک تصویب شد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از حضور قطعی این تیم در فصل آینده رقابت‌های لیگ یک کشور خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با آقای پهلوان، مدیرعامل کارخانه گروه ملی داشتیم که در این جلسه گزارشی از وضعیت تیم در فصل هجدهم لیگ برتر ارائه و قرار شد یک گزارش مفصل نیز در خصوص عوامل سقوط تیم به لیگ یک ارائه شود و در این زمینه آسیب‌شناسی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که در این جلسه صورت گرفت و با رویکرد مثبت آقای پهلوان، او نیز با قاطعیت و تاکید زیاد اعلام کرد که تیم خوب و منسجمی را برای فصل آینده لیگ یک کشور آماده کنیم و بر این اساس تیم‌داری استقلال خوزستان در لیگ یک تصویب شد. آقای پهلوان مصمم است که با قدرت تیم‌داری صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: قرار است هفته آینده نیز جلسه هیات‌مدیره باشگاه در راستای تعیین کادر فنی و مسائل مختلف از جمله مالی تشکیل شود و فکر می‌کنم تا هفته آینده برنامه استقلال خوزستان برای فصل آینده لیگ مشخص شود. بسیار مصمم هستیم که استقلال خوزستان را مجددا به روزهای خوب خود برگردانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با علوی، سرمربی فعلی استقلال خوزستان در لیگ یک نیز ادامه همکاری صورت خواهد گرفت؟ عنوان کرد:‌ آقای علوی مطمئنا گزینه اصلی ما برای هدایت تیم است زیرا او یک مربی بسیار خوب و آینده‌دار خوزستان است و با توجه به داشته‌هایی که بود در هفته‌های اخیر کار کرد و نسبت به همین موضوع نیز نتایج حاصل شد. سطح فنی بازی‌ها هم نشان داد که او می‌تواند یک مربی بسیار خوب برای استان و کشور باشد. به هر حال جلسه هیات‌مدیره تشکیل خواهد شد و در نهایت از بین گزینه‌هایی که مطرح می‌شود، سرمربی تیم نیز انتخاب می‌شود اما از نظر من، آقای علوی گزینه اصلی هدایت تیم است.

رحیمی در ادامه خاطرنشان‌کرد: ان‌شاءالله بتوانیم مشکلاتی را که در فصل جاری لیگ برتر با آن مواجه بودیم، آسیب‌شناسی کنیم؛ یکی از معضلاتی که با آن مواجه هستیم، بدهی‌های مربوط به سال‌های گذشته است که در صدد هستیم این مشکل را برطرف کنیم، ضمن این‌که حل این مشکل با توجه به این‌که مبالغ بدهی‌ها بسیار بالا است، کمک مسوولان خوزستان را می‌طلبد زیرا گروه ملی به تنهایی نمی‌تواند از عهده آن برآید. امیدوارم بتوانیم دوباره نام استقلال خوزستان را زنده کنیم که می‌طلبد همه به ما کمک کنند تا قبل از شروع لیگ یک بدهی‌ها را به صفر برسانیم و با آسودگی خاطر پا به مسابقات بگذاریم.

وی بیان کرد: باز هم تاکید می‌کنم مدیران سال‌های گذشته استقلال خورستان باید در قبال این بدهی‌ها پاسخگو باشند زیرا مبلغ بدهی‌ها بسیار زیاد است و باید در این زمینه شفاف‌سازی صورت بگیرد. من شنیده‌ام در زمان مدیران قبلی، استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز کمک‌های مالی خوبی به باشگاه استقلال خوزستان داشتند و این‌که چرا بعد این همه بدهی برای باشگاه ایجاد شد باید بررسی شود و خود دوستان نیز جوابگو باشند. ضمن این‌که خود ما مشکلات فصل جاری را آسیب‌شناسی خواهیم کرد و اگر مشکل از مدیریت ما باشد، حتما از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
باعث این همه بدهی سلطانیه باعث شد تیم تو لیگ نباشه سلطانی بیاد جوابگو باشه خدا ازت نگذره که تیم قهرمان رو چه به روزش اوردی
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
بلایی که سر اس اس شهر اهواز آوردند سر اس اس خوزستان هم آوردند. این سیاست لنگی ها در استان های کشور است که باه هر شکل شده استقلال ها را به لیگ پایینتر بفرستند. اس اس شهر باران (رشت) کجاست؟ اس اهواز کجاست؟ اس خوزستان هم در همان مسیر است متاسفانه حیف این همه عاشقان استقلال در خوزستان که بدون تیم باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
علوی رو‌ نگه دارید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
همین تیمو حفظ کنید سال بعد میاد لیگ‌برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
آقای رحیمی اگر اینچنین عمل کنید که بزرگترین خدمت است به فوتبال خوزستان و مطمئن باشد دعای این مردم بدرقتان خواهد بود
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
اگر بتوانید این تیم را با همین بازیکنانش و همین کادر فنی حفظ کنید مطمئنا" سال آینده این موقع استقلال خوزستان قهرمان لیگ یک خواهد بود و خیلی سریع میتوانید به لیگ برتر برگردید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها