به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

جبیره: اگر سرجیو بماند صنعت نفت قوی‌تر می‌شود

جبیره: اگر سرجیو بماند نفت قوی‌تر می‌شود

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد با ادامه حضور پائولو سرجیو در جمع زردپوشان آبادانی این تیم در فصل پیش رو قوی‌تر می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا جبیره در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: بازی سنگین و پرفشاری بود. ما در نیمه اول بهتر از استقلال بودیم، ولی آنها در نیمه دوم تیم برتر زمین بودند. استقلال دنبال سه امتیاز بود و روی تیم ما فشار آورد و طبیعی بود که عقب‌نشینی کنیم. اگر در نیمه اول گل می‌زدیم شانس برد داشتیم، ولی در مجموع تساوی در این بازی عادلانه بود.

وی در مورد مردود اعلام شدن گل استقلال  و اینکه فرهاد مجیدی گفته بود این فوتبال کثیف است، خاطرنشان کرد: من در آن طرف زمین بودم و نمی‌توانم نظر بدهم. در ضمن کیفیت دوربین فیلمبرداری هم بالا نیست که بتوان درست حدس زد. در مورد صحبت‌های مجیدی هم نمی‌توانم نظر خاصی بدهم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با نتایج خوب تیمش در هفته‌های اخیر اظهار داشت: اگر چند هفته زودتر نتیجه می‌گرفتیم می‌توانستیم به جایگاه ششم برسیم، ولی امسال در قیاس با پارسال عملکرد خیلی خوبی داشتیم، این در حالی است که باید هزینه‌های پارسال را هم در نظر گرفت.

جبیره همچنین خاطر نشان کرد: پائولو سرجیو نقش مهمی در پیشرفت بازیکنان داشت و اگر این مربی در صنعت نفت بماند فصل بعد تیم قوی‌تری خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت قراردادش برای فصل آینده تصریح کرد: من یک سال دیگر با صنعت نفت قرارداد دارم و به بازی در این تیم هم عادت کرده‌ام. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به سود من و تیمم باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
سرجیو باید بدونه اگه تمدید کنه توقع هوادار بالاست وباید تیم تقویت شه بهانه گرانی دلار و مسایل دیگه قابل قبول نیست زیر بار حرف اشخاص نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
سرجیو مثل خیلی وقتا تصمیمات نادرستی میگیره . اس تهران در نیمه دوم زمانی بر بازی مسلط شد که سرجیو دوتا بازیکن کلیدیشو که وسط زمینو نگه داشته بودن آورد بیرون و وسط خالی شد و کیسه از همین وسط حملاتشو طراحی کرد . در مورد گل مردود اس هم طبق اعلام کارشناسان و ارسال فیلم به آ اف سی اونها هم نظرشون این بود که توپ ارسالی برای قاعدی اول با قوسی که میگیره از زمین خارج میشه و دوباره وارد زمین میشه که این یعنی اوت شدن توپ مثل موقعی که کرنر زده میشه و توپ در هوا ابتدا از خط عرضی میگذره و وقتی مجددا وارد زمین میشه توپ اوت شده حساب میشه . پس هوادارای کیسه و مجیدی سیاه نمایی نکنن . تازه گیرم این توپ گل حساب میشد چه تضمینی بود که صنعت گل نزنه . و اینکه تیمی که خودشو مدعی میدونه چرا فقط باید امیدش به یک گل باشه . خلاصه اس شانس آورد که با همین مساوی رفت وگرنه اگه داور بنفعشون نمیگرفت الان باخته بودن . امسال فغانی نبود که با ناداوری برد را بشون تقدیم کنه و صنعت را از رسیدن بجام حذفی منع کنه . صنعت با این مساوی انتقام فصل قبل را از اس و فغانی گرفت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها