به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

نفت 0 – استقلال 0؛ تقسیم امتیازات در آبادان

نفت 0 – استقلال 0؛ تقسیم امتیازات در آبادان

خوزستان اسپورت
هفته بیست و نهم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
شنبه 21 اردیبهشت 98 – ساعت 21:30
صنعت نفت آبادان 0 – استقلال تهران 0
داور: محمدرضا اکبریان
کمک داوران: مهدی الوندی و جلیل شعرانی
اخطار: حسین ساکی، رضا جبیره، سیدمحمد قریشی (صنعت نفت) – آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، مرتضی تبریزی (استقلال)
تماشاگر: 10 هزار نفر

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، جعفر سلمانی، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، حسین ساکی، مسلم مجدمی، محمدرضا غبیشاوی (64- عزیز سیدیکوف)، طالب ریکانی (73- سیدفاخر تهامی)، وینیسیوس فرانکو، جاناتان بالوتلی و میلاد جهانی (66- رضا جبیره)
سرمربی: پائولو سرجیو

استقلال تهران: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی، آپاندا پاتوسی، مهدی قائدی (87- داریوش شجاعیان)، اسماعیل گونزالوس (26- مرتضی تبریزی) و گادوین منشا (46- روح‌الله باقری)
سرمربی: فرهاد مجیدی

خلاصه بازی
کسب چهار پیروزی متوالی زردپوشان صنعت نفت را در بهترین شرایط روحی برای مصاف با استقلال تهران قرار داده بود و شاگردان پائولو سرجیو در آخرین بازی خانگی دنبال رقم زدن رکورد پنج برد متوالی در لیگ بودند. استقلالی‌ها نیز پس از ناکامی از راه‌یابی به مرحله بعدی مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا محکوم به کسب امتیاز در این مسابقه بودند تا جواز حضور در فصل آتی بازی‌های آسیایی را به دست آورند.

نفت آبادان مطابق پیش بینی‌ها در خانه بازی را بهتر از استقلال آغاز کرد و موقعیت‌های مناسبی را خلق کرد اما سیدحسین حسینی با واکنش های خوب مانع از گلزنی حریف آبادانی شد. استقلالی‌ها در ادامه و با گذشت زمان بر بازی مسلط شدند و در 15 دقیقه پایانی نیمه اول تیم برتر زمین بودند اما باز هم به گل نرسیدند تا به این ترتیب نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم، استقلال به یک گل رسید که از سوی داور مردود اعلام شد و اعتراض شدید استقلالی‌ها به تصمیم داور میدان اخراج فرهاد مجیدی از روی نیمکت مربیگری تیمش را در پی داشت. پائولو سرجیو هم دست به تغییراتی در بخش تهاجمی تیمش زد تا با حضور نیروهای تازه نفس به بازی ادامه بدهد.

بهترین بخت گلزنی استقلالی‌ها در دقیقه 80 از دست رفت و ضربه دیدنی آیاندا پاتوسی بعد از برخورد به تیر دروازه صنعت نفت به زمین بازگشت تا این دیدار علیرغم تلاش بازیکنان دوتیم با نتیجه مساوی صفر – صفر به پایان برسد.

در حاشیه
* بیش از 10 هزار نفر از هواداران نفت آبادان در ورزشگاه حضور داشتند و جایگاه طرفداران استقلال خالی از جمعیت بود.
* بعد از پخش اذان مغرب تماشاگران برای افطار به بوفه‌های ورزشگاه مراجعه کرده که شلوغی مقابل در استادیوم نیز بسیار زیاد بود.
* بلیت‌های این مسابقه به قیمت 5 هزار تومان و بلیت جایگاه به قیمت 10 هزار تومان به دست تماشاگران حاضر در استادیوم رسید.
* نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که آبادانی است، با حضور در ورزشگاه و برخورد گرم با تماشاگران صحنه‌های جالبی را در  استادیوم رقم زد. وی در جایگاه خبرنگاران هم حاضر شد.
* وفا هخامنش تنها بازیکن محروم صنعت نفت در این مسابقه بود. استقلال بازیکن محرومی نداشت اما چند بازیکن آبی‌پوشان به خاطر مصدومیت امکان همراهی تیم‌شان را پیدا نکردند.
* هنگام گرم کردن بازیکنان، مشکلی در نور ورزشگاه پیش آمد و هر دو تیم در نور ضعیف گرم کردند.
* اسماعیل گونزالوس مهاجم خارجی استقلال تهران در اواسط نیمه اول آسیب دید و مرتضی تبریزی جایگزین این بازیکن شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
امروز قریشی خیلی خوب بود.
جهان
|
Czechia
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
صنعت نفت اصلا خوب بازی نکرد خیلی بی برنامه بازی میکرد لیگ برتر که دیگه بازیکن بومی غیر بومی نداره باید بهترین بازیکنها بازی کنن این بازیکنا بدرد نمیخورن فقط دروازه بان خارجیها کعبی و یکی دو بازیکن دیگه بقیه بدرد نمیخورن
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
یه خداقوت به بازیکنان نفت گردان وقریشی عالی بودن
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
لطفاً خیلی محترمانه ساکت شوید.همین خزعبلات فوتبال خوزستان رو از بازیکن تهی کرد. نفت امسال بهترین تیم ده سال ذخیره.حداقل دل ادم خوشه پنج شش تا بازیکن خوزستانی داره.یه چیزی شنیدید نمی‌فهمید چیه.کدوم لیگ برتر؟ کدوم فوتبال حرفه ای؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
در این بازی بازیکنان صنعت تقریبا همگی خوب بودن غبیشاوی بخاطر اینکه زیاد در این فصل بازی نکرد یکم هیجان زده بازی کروبا لوتلی هم چشم بسته و مغرور بود وخودش میخواست گل بزنه سیدیکوف هم که نشون داد خیلی ضعیفه به هر حال زحمت خودشونو کشیدن ولی تیم باید تقویت بشه برای فصل بعد البته دراین بازی بازیکنان استقلال خیلی دوندگی داشتن بنظرم مشکوک می امد آیا کمیته ضد دوپینگ تستی گرفت امیدوارم خبری اگه دارید به ما بدید خوزستان اسپورت گرامی
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
باخسته نباشید به بازیکنان صنعت اکر سرجیو ماندگار شد و به قول خودش ۹۰ درصد تیم حفظ میشه باید سه یا چهار بازیکنی که به تیم اضافه میشه از بهترین ها باشه که درموقع مواجهه با تیمهای بزرگ تیم بتونه بهتر و روانتر بازی کنه ضمنا از آوردن یه مربی بدن ساز درجه یک غافل نشین لطفا سیدیکوف رو هم راهی کشورش کنین خوب سهمیه آسیایی رو میخاین پر کنین حداقل از عراق بازیکن بگیرین نه قرقیزستان !
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
صنعت با توجه به بضاعتش خوب بازی کرد وحتی میتونست برنده باشه ما بازیکن میخوایم باید نیمکت و بازیکنان داخل زمین یکسان باشند تیم باید برای فصل بعد در تمام خطوط تقویت بشه افرین بر هواداران بزرگ تیم مردمی صنعت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
ادمین جان اولا ده هزار هوادار نه پانزده هزار هوادار یکدست زرد ثانیا بلیط جایگاه ویژه بیست تومان بود نه ده تومان . سوم دیدن اینهمه هوادار زرد بدون حتی یک رنگ آبی زیباترین صحنه برای فوتبالدوستان برزیل ایران و برای مجیدی و بازیکناش غم انگیزترین صحنه بود . درود بر نادر سلیمانی آبادانی بازیگر توانای سینما و تلویزیون که با حضورش در استادیوم و تشویق شدنش حال و هوای خاصی به ورزشگاه داد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها