به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

پیکان 1 – نفت 0؛ سرنوشت به روز آخر کشیده شد

پیکان 1 – نفت 0؛ شکست نفت با گل دیرهنگام

خوزستان اسپورت
هفته بیست و نهم لیگ برتر – استادیوم شهداء شهرقدس
شنبه 21 اردیبهشت ماه 98 – ساعت 21:30
پیکان تهران 1 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: سعید واسعی (89)
داور: اشکان خورشیدی
کمک داوران: محمدرضا منصوری و محمد عطایی
اخطار: ماهان رحمانی (پیکان)
تماشاگر: پانصد نفر

پیکان تهران: وحید شیخ ویسی، سید مهران موسوی، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، علی حمودی، ماهان رحمانی (79- امیر روستایی)، شاهین ثاقبی (56- مهدی مؤمنی)، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، فراز امامعلی و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: مجید جلالی

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، موسی کولی بالی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی‌اصل، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، حکیم نصاری، اکبر آفاقی، اسماعیل شریفات و فرشید مهمدی (65- محمد شادکام)
سرمربی: فیروز کریمی

خلاصه بازی
حسین فرکی در کنفرانش خبری روز گذشته از این مسابقه به عنوان مهم‌ترین بازی این فصل تیم پیکان یاد کرده و گفته بود حضور تیمش در نیمه بالای جدول بستگی به پیروز شدن مقابل نفت مسجدسلیمان دارد. در سمت مقابل میدان اما زردپوشان نفت برای حفظ سهمیه لیگ برتری نیاز به کسب امتیازات کامل از ورزشگاه شهداء شهرقدس داشتند تا کارشان در روز پایانی به اما و اگر کشیده نشود.

در نیمه اول زردپوشان نفت ضمن اینکه سعید می‌کردند راه‌های نفوذ مهاجمان پیکان به محوطه جریمه را مسدود کنند، روی فرارهای اسماعیل شریفات و اکبر آفاقی به قلب دفاع میزبان می‌زدند تا از ضدحملات صاحب موقعیت‌های گلزنی شوند. نفتی‌ها در این نیمه 2 بار توسط اکبر آفاقی و فرشید مهمدی فرصت گشودن دروازه پیکان را داشتند اما ضربات کم‌جان مهاجمان نفت ثمری نداشت. در سمت مقابل میدان هم دو ضربه عیسی آل‌کثیر به سمت دروازه نفتی‌ها خارج از چارچوب بودند تا 45 دقیقه نخست بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها تمام شود.

در نیمه دوم، در شرایطی که تیم نفت مسجدسلیمان برای زدن گل برتری تلاش می‌کرد، حملات شاگردان فیروز کریمی راه به جایی نبود و در سمت مقابل میدان یک ضربه راه دور که با اشتباه دروازه‌بان نفت همراه شد، گل برتری پیکان را در دقیقه 89 رقم زد تا نفت مسجدسلیمان بازنده از میدان خارج شود.

نفت مسجدسلیمان با وجودی که در تهران شکست خورد، در رده چهاردهم جدول باقی ماند، چرا که سپیدورد رشت در خانه‌اش به نساجی باخت و به لبه پرتگاه سقوط نزدیک شد.

شرح گل
1-0 (پیکان): سعید واسعی از پشت محوطه جریمه با پای چپ ضربه‌ای روانه دروازه نفت مسجدسلیمان کرد که توپ در مقابل مهرداد طهماسبی سنگربان نفت به زمین خورد و از بالای دستان وی گذشت تا تک گل دیرهنگام پیکان به ثبت برسد.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان برای این بازی مهم عازم تهران شده و زردپوشان را در مسابقه امشب تشویق می‌کردند.
* فرشید پاداش، هیثم هاشمی‌زاده و حبیب فرعباسی سه بازیکن نفت مسجدسلیمان همراه با داریوش صادقی مربی دروازه‌بانان این تیم به علت محرومیت حق همراهی تیم‌شان را نداشتند.
* این مسابقه با همکاری شبکه تلویزیونی شما از شبکه استانی خوزستان به صورت زنده پخش شد.
* بلندگوی ورزشگاه شهداء شهرقدس تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 315 نفر اعلام کرد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
یک عرض سلام و خسته نباشید هم بگیم به پدیده لیگ برتر ، نفت مسجدسلیمان که بدون اینکه زحمتی برای پیروزی بکشند ولی هنوز در لیگ برتر آقایی میکنند. خسته نباشید پهلووون .
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
باز خوبه سپیدرود باخت خیالمون تقریبا راحت شد از سقوط اگه سپیدورد امشب میبرد بدبخت میشدیم
احسانmis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
اگه غیرت دارین فصل دیگه اینجوری بازی نمیکنید اگه هم ندارین حداقل زنگ تفریح حریفان نشیم و ابرو شهر مسجدسلیمان رو نبرید از الان حکیم بکنید بیرون
ناشناس
|
Czechia
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
خدای خیلی زحمت میکشن باید بهشون جایزه داد
خودش یک رکورد بدون برد و بدون انجام بازی پر قدرت و محکم سقوط نمیکنن البته تا الان
واِلا غیرت هم خوب چیزیه
سینا
|
Czechia
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
بنده خدا گزارشگر کجایی بود چقدر ازمون تعریف میکرد
اونقدر از خوزستان و فوتبال خوزستان تعریف کرد که خودمون خجالت کشیدیم لاکردار چقدر تعریف از خوزستان فوتبالش تعریف کرد که هرکی نفهمه میگه تیمهای استانمون حداقل بیست بار قهرمانی و ده بار نایب قهرمانی و چند ده بار در لیگ اسیا بازی کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
انصافا بازی آخر باذوب آهن لااقل توی شهرخودمون باخت نیارید تماشاگران و هواداران همه جوره حمایت وتشویق وهمراهی کردن لااقل بازی آخر دلشون را خوش کنید ذوب آهن را ببرید و جبران کنید
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
احتمالا امروز فردا سه امتیاز از سپیدرود کم میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها