به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

استقلال خوزستان با استقلال اهواز معاوضه نمی‌شود

استقلال خوزستان با استقلال اهواز معاوضه نمی‌شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با تکذیب صحبت‌هایی مبنی بر معاوضه این تیم با استقلال اهواز در لیگ دسته دوم و عدم حضور استقلال خوزستان در فصل آینده لیگ یک کشور، گفت: تمام این صحبت‌ها شایعاتی در فضای مجازی است و قویا تمام این موارد را تکذیب می‌کنیم و باتوجه به رویکرد مدیرعامل کارخانه نیز مطمئنم تیمی می‌بندیم که هیچ نگرانی برای صعود به لیگ برتر نخواهیم داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد رحیمی با بیان این‌‌که یکی از اولویت‌های کاری‌ام پبگیری پرونده دیوید ساکونی بود که امسال بدترین شرایط را برای ما ایجاد کرد و عدم پرداخت بدهی او و کسر شش امتیاز شاید از اصلی‌ترین دلایل سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک بود، اظهارکرد: این موضوع تمام تیم را بهم ریخت ولی از روزی که به عنوان مدیرعامل باشگاه مشغول به کار شدم، حل این مشکل در اولویت کاری‌ام قرار گرفت که خوشبختانه پس از روی کار آمدن آقای پهلوانی، مدیرعامل جدید کارخانه گروه ملی نیز کار به صورت جدی پبگیری شد.

ساکونی و مدیربرنامه‌اش ابتدا اعتماد کاملی به مذاکرات ما نداشتند
وی بیان کرد: آقای پهلوانی یک مدیر ارزشمند در خوزستان است که با یک رویکرد بسیار مثبت به موضوع نگاه کرد و اختیارات کار را کاملا به من و اعضای هیات‌‌مدیره سپرد و تا این‌جا هم با دید باز به موضوعات مختلف نگاه کرده است و در بحث دیوید ساکونی نیز بسیار به ما کمک داشت. ما شاید نزدیک به 10 روز به صورت مستمر با مدیربرنامه این بازیکن خارجی در تماس بودیم که در اوایل مذاکرات باتوجه به این‌که با خود او و ساکونی برخوردهای جالبی از سوی مدیریت‌های گذشته باشگاه نشده بود، اعتماد کاملی به مذاکرات ما نداشتند.

با کارهای صورت گرفته، می‌توانیم برای بازگشت شش امتیاز تلاش کنیم
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هر حال پس از اعتمادسازی که داشتیم، خدا را شکر با آن‌ها برای پرداخت قسط اول به توافق رسیدیم. کار بعدی ما دریافت پول انتقال یونس دلفی بود که مذاکرات و نامه‌نگاری‌ لازم با باشگاه آیندهوون انجام شد و توانستیم از این طریق هم بدهی ساکونی را پرداخت کنیم. در حال حاضر بخش بسیاری از بدهی ساکونی پرداخت شده است و خدا را شکر خطر سقوط به لیگ دو نیز کاملا رفع شد و احتمالا تفاهم‌نامه‌ای که شش ماه پیش به امضا دو طرف رسید، امروز به ما تحویل داده می‌شود و حتی می‌توانیم برای بازگشت شش امتیاز تلاش کنیم.

وی بیان کرد: کار بعدی ما تلاش برای گرفتن تخفیف ویژه برای پرداخت مابقی بدهی ساکونی است که مدیربرنامه او قول داده است که باتوجه به مذاکرات صادقه‌انه‌ای که با آن‌ها داشتیم، در این زمینه با ما همکاری کند. او قرار است به ایران سفر داشته باشد و می‌توانیم پرونده را به صورت کامل ببنیدیم.

رحیمی عنوان کرد:‌ امیدواریم در ادامه بتوانیم دیگر طلب‌های باشگاه را که به فصل‌های قبل بر می‌گردند را بررسی کنیم و تا جایی که ممکن است به مرور این پول‌ها را هم پرداخت کنیم. واقعا آقای پهلوانی ما را حمایت می‌کند و به نظرم او می‌تو‌اند مجددا استقلال خوزستان را به جایگاهی که مستحق آن است، برساند. ان‌شاءالله با تلاش و انگیزه بیشتر به کارمان ادامه می‌دهیم.

معاوضه استقلال خوزستان با استقلال اهواز شایعه است
وی همچنین درباره صحبت‌هایی مبنی بر معاوضه استقلال خوزستان با استقلال اهواز در لیگ دو و  عدم شرکت استقلال خوزستان در لیگ یک، گفت: تمام این صحبت‌ها شایعاتی در فضای مجازی است و قویا تمام این موارد را تکذیب می‌کنیم زیرا با انگیزه‌ای که آقای پهلوانی به ما داده است و رویکرد مثبتی که دارد، مطمئن هستم که تیمی می‌بندیم که هیچ نگرانی برای صعود به لیگ برتر نخواهیم داشت. آقای پهلوانی به ما اعلام کرده است که حتی قبل از پایان لیگ برتر، برنامه‌ریزی و اهداف‌مان را برای لیگ یک مشخص کنیم و کار را با کمترین زمان پس از پایان لیگ برتر آغاز کنیم.

تلاش می‌کنیم خیلی زود به لیگ برتر برگردیم
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که تلاش می‌کنیم که خیلی زود به لیگ برتر برگردیم و شک نکنید که این مهم انجام می‌شود، افزود: به هر حال حفظ تیم در لیگ برتر همت و حمایت جمعی را می‌طلبد و اکنون نیز تاکید می‌کنم که بازگشت تیم به لیگ برتر نیازمند این مهم است. تیم متعلق به استان خوزستان است و مسوولان می‌توانند بسیار نقش‌آفرین باشند. مسوولان خوزستانی همیشه به ورزش استان کمک کرده‌اند و نشان داده‌اند که ورزش دوست هستند. استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز همیشه در راستای کارهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیش‌قدم بوده‌اند و خواهش من این است که سال آینده نیز بیشتر کنار ما باشند.

وی تاکید کرد: با جان و دل در تلاشیم تا استقلال خوزستان، باز همان استقلال قهرمان لیگ برتر شود. مطمئنم که استقلال خوزستان می‌تواند یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور باشد و می‌توانیم دوباره مانند سالی که قهرمان شدیم، دوباره جوانان و علاقه‌مندان را به ورزشگاه ها بکشانیم و موجب شادی و نشاط خوزستانی‌ها شویم.

خیلی از مربیان لیگ اذعان دارند که استقلال در حد سقوط نبود
رحیمی عنوان کرد: در فصل جاری لیگ برتر در خیلی از بازی‌ها مستحق باخت نبودیم و خیلی از مربیان لیگ نیز اذعان داشتند که استقلال در حد سقوط نیست و در حدی بازی می‌کند که شکل و شمایل تیم‌های سقوط‌ کننده را ندارد و این صحبت‌ها نشان می‌دهد که بازیکنان ما تلاش خود را کردند و کسی کم‌کاری نکرد. امیدوارم آن چند بازیکنی هم که مسایل انضباطی داشتند، فصل آینده در هر تیمی که مشغول به فعالیت شدند این مسایل را کنار بگذارند، ضمن این‌که ما حتما برخوردهای انضباطی با این دوستان خواهیم داشت.

به مدیریت‌های قبلی باشگاه انتقاد دارم
وی همچین با بیان این‌که بخش بسیار شکل‌گیری سقوط استقلال خوزستان به مدیریت سال‌های قبل باشگاه بر می‌گردد، گفت: بدهی ساکونی مربوط به امسال نبود و در فصل جاری لیگ برتر یک ریال هم به جایی بدهکار نیستیم و تنها تیم لیگ برتر هستیم که 70 درصد پول کادرفنی و بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و در این بخش به خوبی مدیریت داشتیم. من به مدیریت‌های قبلی باشگاه انتقاد دارم که چرا این همه بدهی را ایجاد کردند؟ اگر آن زمان مشکل ساکونی را حل می‌کردند، اکنون استقلال خوزستان گرفتار این مشکلات نمی‌شد. همین الان پرونده‌های بدهی بسیاری مربوط به سال‌های قبل در باشگاه است و تعجب می‌کنم که باید یکی از بدهکارترین باشگاه‌های لیگ برتری باشیم.

چندین میلیارد بدهی از سال‌ های 95 و 96 داریم
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد: مدیران قبلی باشگاه باید پاسخگو باشند و به مردم جواب دهند. مردم خوب و شریف استقلال خوزستان در این سقوط، مدیریت فعلی استقلال خوزستان را می‌بینند و انتقادهای‌شان به مدیریت فعلی است، در حالی که مشکلات به مدیریت‌های سال‌های قبل باشگاه بر می‌‌گردد و هیچ کس نمی‌داند استقلال خوزستان چندین میلیارد بدهی از سال‌ های 95 و 96 داریم و چرا باید این همه پرونده حقوقی بدهکاری در باشگاه باشد و کسی پاسخگو نباشد.

مدیران قبلی حداقل بگویند که یک درصد در سقوط استقلال مقصر بودند
وی بیان کرد:‌ ما برای تیم بسیار تلاش کردیم و شاید اگر خیلی از مسایل را در دو سه ماه اخیر حل نمی‌کردیم، مشکلات وحشتناکی برای تیم پیش می‌آمد که جمع کردن آن‌ها کار هر کسی نبود. ما به مسوولیت‌مان تعهد داریم و خواهیم داشت و در ادامه نیز با جان و دل کار می‌‌کنیم ولی از مدیریت‌‌های قبل خواهش می‌کنم حداقل بگویند که ما هم یک درصد در این سقوط مقصر بودیم و در بحث ساکونی کم‌کاری کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
خواهشا اون اشتباه دو سه فصل پیش تکرار نشود هم به ضرر استقلال اهواز شد هم فولاد متضرر شد ...ماهم امیدوار به بازگشت دو تیم شهر مون به بالاترین سطح فوتبال کشور هستیم
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
سلام ایکاش از تیم های حاشیه خلیج فارس ادغام شدن را یاد می گرفتیم. قلب خوزستان به عشق آبی استقلال می تپد ولی از نظر مالی سرخ ها سال هاست حاکمند.
ایکاش این همه استقلال با هم ادغام می شدند و در هر سطح از لیگ یک تیم پرقدرت تر تشکیل می شد تا با تجمیع منابع و امکانات بتوانیم در تمام سطوح لیگ پرقدرت ظاهر شویم.
فریدون
|
United States of America
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
اس خوزستان نشان داد تیم خوبی ست اگر مدیریت وکادر فنی باثباتی میداشتند کاندیدای سقوط نمی شدند..... اگر اسکلت تیم حفظ شود. با کادر فنی دلسوز بومی والبته حمایت مدیریت درعمل نه در حرف.... قطعا به راحتی لیگ برتری میشود... آقای رحیمی عزیز اعتماد هواداران فهیم خوزستان درگرو اعمال شماست... بله اعمال شما. نه وعده وعیدهای توخالی جاافتاده دراین سرزمین.....
بیرگانی
|
France
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
استقلال اهواز باید برنامه ریزی کنه و زحمت بکشه و خودش بیاد بالا چون باد اورده را باد میبرد
یه اشتباه رو دوبار نباید تکرار کرد
به امید موفقیت هر دو تیم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
بنظرم اگه استقلال خوزستان منحل بشه و استقلال اهواز بره زیر نظر گروه ملی بهتره
تیمی که تماشاچی نداره برای کی بازی میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها