به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
قسط اول از طلب بازیکن برزیلی پرداخت شد

رحیمی: ویسی به گردن استقلال خوزستان حق دارد

رحیمی: ویسی به گردن استقلال خوزستان حق دارد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: عبدالله ویسی برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و حق بر گردن باشگاه دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی در گفت‌وگو با فارس در مورد مکان بازی سایپا اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم و امروز قصد نامه‌نگاری داریم تا بتوانیم در صورت موافقت مسئولان فولاد بازی مقابل سایپا را به دلیل کیفیت خوب چمن ورزشگاه شهدای فولاد در این محل برگزار کنیم وگرنه مجبور به بازگشت به ورزشگاه غدیر هستیم.

وی در مورد اینکه آیا ورزشگاه غدیر شرایط برگزاری بازی دارد، عنوان کرد: فعلاً در این مورد بررسی نکردیم اما در صحبت با کادر فنی آنها تمایل داشتند در ورزشگاه شهدای فولاد بازی کنیم امروز نامه‌نگاری می‌کنیم و امیدوارم با حسن نیت مسئولان فولاد این اتفاق بیفتد.

مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد پرداخت طلب ساکونی عنوان کرد: بعد از یک بحث سخت و مشکلاتی که بابت شکایت این بازیکن به وجود آمد تأییدیه پرداخت پول او را گرفتیم و این بدهی پرداخت شد، متأسفانه تعلل‌هایی که در این مورد صورت گرفت باعث شد 6 امتیاز از باشگاه کم شود و سهمیه استقلال خوزستان کاسته شود. آقای پهلوان مدیرعامل کارخانه حسن نیت انجام داد و با حمایت‌هایی که داشت توانستیم این مشکل را حل کنیم. برای پرداخت مابقی بدهی هم قرار است جلسه‌ای به صورت حضوری برگزار کنیم تا از طریق تقسیط مابقی آن را پرداخت کنیم. می‌توانستند این مشکل را خیلی زودتر و راحت‌تر حل کنند اما متأسفانه مدیران قبلی این کار را انجام ندادند و باعث شد این اتفاق بد برای استقلال خوزستان بیفتد. هواداران نگرانی بابت مسائل بعدی نداشته باشند ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

رحیمی در رابطه با اینکه ویسی بابت طلبش از استقلال خوزستان شکایت نکرده اما اعلام شده امروز با حکم قضایی منزلی که در اختیار او بوده را تحویل گرفته‌اند، گفت: ویسی در این مورد به من نامه‌ای داد که بر اساس آن تفاهم شده بود باشگاه منزلی را در اختیار این سرمربی قرار دهد، بعد از اینکه این مربی طلبی از باشگاه داشت قرار بود تا وقتی این طلب پرداخت نشود آن منزل در اختیار ویسی بماند. با شرکت گروه ملی در این مورد صحبت کردیم و با حسن نیت پهلوان تخلیه آنجا را به تأخیر انداختیم. ویسی برای استقلال خوزستان زحمت زیادی کشیده و حق بر گردن این باشگاه دارد و باید احترام او حفظ شود. خبری از این موضوعی که می‌گویید ندارم و این مسأله را پیگیری خواهم کرد. این مسائل از قبل وجود داشته و ما درصدد حل این مشکلات هستیم تا بی‌احترامی به کسی صورت نگیرد. مخصوصاً ویسی که زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
این کار سلطانی بود باشگاه رو به خاک سیاه نشوند کسر شش امتیاز و سقوط تیم حالا هم این حرکت غیراخلاقی علیه ویسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
خدا از سلطانی نگذره که در حق اس خوزستان این همه ظلم کرد
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
اقا رحیمی شما این مشکل رو حل کن برا فوتبال خوزستان زشته سوژه رسانه های مغرض تهرانی نشیم مربی که اس. خوزستان قهرمان کرد پولشو که ندادن هیچی با مامور رفتن در خونه ش به خانوادش میگن خونه رو تخلیه کنید واقعا کار زشتیه ولله اگر باشگاه فولاد بود هیچوقت همچین کاری نمیکرد
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
اگه دزدی میکرد دلالی میکرد حال میکردین. این قابل هضم نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
یکی مثل سلطانی اومد‌ این تیم که قلب مردم خوزستان بود رو نابود کرد و رفت حالا هم بجای قدردانی از آقای ویسی پرچم‌ دار فوتبال خوزستان‌ این‌ بلا رو سرش آوردن‌ خوب که بنده‌ خدا طلب داره‌ از باشگاه در کل از آقای رحیمی‌ که مدیر باشعور و فهمیده‌ ای هستند که ان شالله تمام این مشکلات حل میشه‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
خدا از باعث بانی اون کسانی که اس خوزستان رو نابود کردن نگذره. یکی مثل ویسی که با دلسوزی وبا غیرت با بازیکنان گمنام وبا دست خالی سه سال تیم را در لیگ نگهداشت بعدشم با افتخار تمام وبا زحمت زیاد تیم رو قهرمان کرد. اینطور باهاش رفتار میشه.برید اونایی که از این تیم دزدی کردن خوردن وبردن نابودش کردن حکم قضایی بگیرید. ای بابا خوبه که طلبکاره. وگرنه اعدامش میکردین بنده خدا سر زحماتش که نام فوتبال خوزستان رو جهانی کرد .قدردانی ازش نشد که هیچ تازه بی احترامی هم بهش میشه. واقعا دست مریزاد...؟؟؟!!!!
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
متاسفانه فوتبال خوزستان ضعیف شده است. چون عشق اخلاق غیرت کمرنگ شده است. از روزی که استقلال اهواز که سومین تیم پرطرفدار ایران بود رو به خاک سیاه نشوندن از روزی که با پول و بدون پشتوانه مردمی تیم دیگری را درخوزستان مطرح کردند از زمانی که استقلال خوزستان قهرمان شد و نباید این اتفاق می افتاد ولی شکر خدا توطئه ها جواب نداد و آبی خوزستان به حقش ریسید ولی برای سرخ ها غیرقابل تحمل بود پس باید سقوط میکرد!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
دمت گرم اقای رحیمی مردی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها