به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

جبیره: برای شکست استقلال به میدان می‌رویم

جبیره: برای شکست استقلال به میدان می‌رویم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت:‌ برای همه حریفان احترام قائل هستیم اما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. مقابل استقلال هم بازی همیشگی خودمان را انجام می‌دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا جبیره مهاجم دهدشتی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین شرایط صنعت نفت قبل از بازی مقابل استقلال تهران، همچنین برکنار زلاتکو کرانچار از تیم امید، توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

نفت آبادان چهار پیروزی متوالی کسب کرده است. شرایط این تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟
خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. نتایج‌مان در چند دیدار گذشته بسیار خوب بوده است. تیم‌مان بعد از کسب چند پیروزی متوالی روی دور بُرد افتاده و به چیزی به جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.

مقابل نساجی هم با همین تفکر و در شرایطی که 10 نفره بودید توانستید به پیروزی برسید؟
ما به چیزی جز کسب پیروزی فکر نمی‌کنیم. مقابل نساجی تا قبل از آن اتفاق در دقیقه هشت بازی که منجر به 10 نفره شدن تیم‌مان شد خوب کار کرده بودیم و توپ و میدان در اختیارمان بود. در ادامه هم بازی خوبی انجام دادیم. خدا را شکر که با وجود یک بازیکن کمتر شرمنده هوادارانمان نشدیم و در این بازی هم به پیروزی رسیدیم.

نفت آبادان یک مدت روی دور تساوی بود اما الان به نظر می‌رسد روی دور بردن افتادید. دلیل این اتفاق چیست؟
تیم ما همیشه عملکرد خوبی داشته است.در مقطعی که اکثر بازی‌های ما با تساوی به پایان می‌رسید اگر به عملکرد تیم نگاه می‌کردید ما می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. قبلا هم گفته بودم ما به یک پیروزی نیاز داشتیم تا راه خودمان را پیدا کنیم که خدا را شکر این اتفاق رقم خورد والان وضعیت خوبی داریم. اگر ما یکی دو بازی زودتر به این روند رسیده بودیم می‌توانستیم در رده ششم جدول قرار بگیریم.

هفته آینده با استقلال بازی دارید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
بازی سختی با استقلال داریم. این مسابقه هم مثل همه دیدارهای دیگر لیگ برتر است. طبق صحبت‌هایی که همیشه پائولو سرجیو سرمربی تیم‌مان مطرح می‌کند ما برای همه حریفان احترام قائل هستیم اما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. در مقابل استقلال هم بازی خودمان را می‌کنیم و به دنبال کسب پیروزی هستیم.

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید از سمت خود برکنار شد. به عنوان یکی از بازیکنان تیم امید در این مورد چه نظری داری؟
این خبر را نشنیدم و از آن بی اطلاع هستم. چون از این موضوع بی‌خبرم نمی‌توانم صحبتی انجام دهم.

و صحبت پایانی...
خدا را شکر در این مدت توانستیم عملکرد خوبی بگیریم. جو تیم ما بسیار خوب است و به نظر من کمتر تیمی این وضعیت جوی و شرایط را دارد. 7-8 بازیکن تیم ما 3-4 سال است که کنار هم بازی می‌کنند و ارتباط خوبی دارند. یکی از دلایلی که باعث شده تیم‌مان این شرایط را داشته باشد همین اتفاق است. بازیکنان به یکدیگر احترام می‌گذارند و روابط بسیار خوبی وجود دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
باید استقلال را شکست بدید تا بنوعی انتقام حذف ناجوانمردانه و ناعادلانه در جام حذفی فصل گذشته را بگیریم . باید ببریم چون میتوانیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها