به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

آفاقی: گل من به سپیدرود سالم بود

آفاقی: گل من به سپیدرود رشت سالم بود

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که پایان لیگ برتر برای این تیم با اتفاقاتی شیرین همراه خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، اکبر آفاقی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دیدار پُرحاشیه تیمش برابر سپیدرود که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: بازی سخت و نفس‌گیری بود و خدا را شکر که در ثانیه‌های پایانی به گل رسیدیم. وقتی پنالتی را از دست دادیم، شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند به بازی برگردیم، ولی خدا را شکر که در نهایت یک امتیاز گرفتیم. خیلی خوشحالم که در این بازی یک گل مهم زدم، ولی این نتیجه زحمات بازیکنان بود.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در رابطه با اینکه آیا بعد از ورود به زمین تصور می‌کرد که برای تیمش گل بزند، تأکید کرد: من در بازی قبلی نیمکت‌نشین بودم و دوست داشتم خودم را نشان بدهم. انگیزه زیادی برای گل زدن داشتم و خوشبختانه این اتفاق افتاد تا مثل بازی رفت دروازه سپیدرود را باز کنم. بابت این موضوع خیلی خوشحالم و امیدوارم تیم ما در لیگ برتر بماند.

آفاقی درباره اعتراض کادر فنی و بازیکنان سپیدرود مبنی بر اینکه او قبل از گلزنی توپ را با دستش کنترل کرده است، خاطرنشان کرد: گل من سالم بود و توپ به دستم نخورد. این را که می‌گویند گل من صحیح نبوده است، قبول ندارم.

وی در مورد رقابت تیمش با سپیدرود برای بقا در لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی‌های ما نسبت به سپیدرود آسان‌تر است و یک امتیاز هم بیشتر داریم. اعتقادم این است که پایان لیگ برای ما شیرین خواهد شد. مطمئن باشید تا آخرین لحظه با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
انشاالله نفت بتونه دوتا بازی رو ببره و تو لیگ بمونه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها