به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت آبادان به جام باشگاه‌های آسیا می‌رود

نفت آبادان به جام باشگاه‌های آسیا می‌رود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان خبر عدم اعزام این تیم به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را تکذیب کرد و گفت: نفت با قدرت در رقابت‌های آسیایی حاضر می‌شود.

به گزارش خوزستاناسپورت و به نقل از ایسنا، در حالی که تیم بسکتبال نفت آبادان توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال را کسب کرده و به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 معرفی شود، خبری مبنی بر عدم حضور این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا منتشر شد که مسئولان این باشگاه این خبر را تکذیب کردند.

سام بوشهری سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان ضمن تکذیب این خبر گفت: به هیچ عنوان مسئولان باشگاه چنین تصمیمی ندارند و نفت با قدرت و توان بالا در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر خواهد شد.

او ادامه داد: هواداران نفت آبادان نگران نباشند، قول می‌دهیم که با تیمی قدرتمندتر از لیگ در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده و برای موفقیت بجنگیم. آقای کبیر از پیشکسوتان بسکتبال ایران هستند و وقتی که چنین صحبت‌های نادرستی را مطرح می‌کنند باعث نگرانی هواداران ما می‌شود. شاید اگر فرد دیگری چنین صحبتی را مطرح کند کسی جدی نگیرد اما، آقای کبیر از بزرگان بسکتبال است و با مطرح کردن چنین صحبت‌های نادرستی باعث نگرانی آبادانی‌ها می‌شوند. با این حال ما این خبر را تکذیب می‌کنیم.

بوشهری در پایان گفت: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به دلیل برگزاری مسابقات جام‌جهانی 2019 چین اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد که با تمام توان در این مسابقات حاضر می‌شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
دروغ بزرگ
فک نمیکنم با تمام توان ظاهر بشین و بعید میدونم بزارن برید جام باشگاه های آسیا
آینده همه چیز رو مشخص میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها