به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

نفت آبادان؛ تنها تیم بدون پنالتی لیگ هجدهم

نفت آبادان؛ تنها تیم بدون پنالتی لیگ هجدهم

خوزستان اسپورت- صنعت نفت آبادان تنها تیمی محسوب می‌شود که در فصل جاری لیگ برتر سهمی از پنالتی‌های اعلام شده نبرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، طلایی پوشان آبادانی در چهار بازی اخیرشان نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کرده و با چهار برد متوالی از همسایگی تیم‌های فانوس به دست به رده نهم جدول نقل مکان کرده است.

شاگردان پائولو سرجیو که با کسب چهار پیروزی متوالی نگاه‌ها را متوجه تیم پرطرفدار آبادان کرده‌اند، در فاصله‌ی دو هفته تا پایان هجدهمین دوره لیگ برتر، تنها تیمی هستند که در این فصل از مسابقات لیگ صاحب ضربه پنالتی نشده‌اند.

داوران در لیگ هجدهم 63 بار به نشانه‌ی ضربه پنالتی به سود 15 تیم لیگ برتری در سوت‌هایشان دمیده‌اند و صنعت نفت آبادان تنها تیمی به شمار می‌رود که از این تعداد پنالتی سهمی نبرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت آبادان در شرایطی از پنالتی‌های لیگ هجدهم سهمی نداشته است که در برخی بازی‌ها خصوصا بازی نیمه تمام مقابل پیکان تهران صحنه‌هایی در محوطه جریمه‌ی حریفان صنعت نفت اتفاق افتاد و می‌توانست زردپوشان آبادانی را صاحب ضربه پنالتی کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
تعصب ابادان
|
United States of America
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
حق خوری ما تو خیلی از بازیها حقمون برد بود که با ناداوری نتیجه عوض شد وگرنه الان حداقل رده ششم جدول بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
بخشهایی از این فوتبال مافیایی همه تلاششو کرده و میکنه که سهمیه خوزستان به حداقل برسه و ناشیانه این قمار را روی صنعت نفت با اونهمه هوادار متعصب و وفادارش امتحان کرد غافل از آنکه صنعت نفت با چنین هوادارانی بخاطر بی عدالتی و حق خوری توسط داوران بسادگی بزمین نمیخورد و امروز میبینیم که این تیم با قدرت در نیمه اول جدول قرار گرفته و توطئه آنها خنثی شد ولی این توطئه فعلا دامن اس خوزستان را گرفت و نفت مسجد سلیمان در خطر جدی قرار داره .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
آه مظلوم همیشه دامن ظالم را میگیره ببینید چطور پرسپولیس و استقلال که بیش از نیمی از هزینه های لیگ برتر را خرج این دو تیم میکنند ولی در آسیا هر دو تیم از مرحله گروهی حذف شدند و حرفی برای گفتن نداشتند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها