به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بیستمین پنالتی لیگ در مسجدسلیمان سوخت

بیستمین پنالتی لیگ در مسجدسلیمان سوخت

خوزستان اسپورت- قرعه خراب کردن بیستمین پنالتی فصل جاری لیگ برتر به نام حکیم نصاری هافبک نفت مسجدسلیمان افتاد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهم‌ترین فرصت هدر رفته‌ی دیدار جنجالی بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت در دقیقه 89 مسابقه حادث شد؛ لحظه‌ای که ضربه پنالتی حکیم نصاری هافبک میانی زردپوشان نفت با واکنش کورش ملکی سنگربان سپیدرود و کمک تیر عمودی دروازه برگشت داده شد.

نصاری که در دو بازی مقابل استقلال تهران و صنعت نفت آبادان موفق شده بود پنالتی‌های تیمش را تبدیل به گل کند، این بار با بدشانسی مواجه شد و یک پنالتی مهم را از دست داد تا قرعه‌ی بیستمین پنالتی خراب شده‌ی فصل جاری لیگ برتر به نام این بازیکن خوزستانی بیفتد.

در 28 هفته‌ی سپری شده از فصل جاری لیگ برتر جمعا 63 پنالتی از سوی داوران به سود تیم‌های مختلف اعلام شده است که از این تعداد 43 پنالتی تبدیل به گل شده و 20 پنالتی از دست رفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رکورد خراب کردن پنالتی در فصل جاری لیگ در اختیار سه بازیکن است: علی علیپور، کی‌روش استنلی و محمد غلامی.

هرکدام از این بازیکنان دو ضربه پنالتی را در لیگ امسال از دست داده‌اند. البته هرکدام از آن‌ها موفق به گل کردن سه ضربه پنالتی نیز شده‌اند. در واقع 15 پنالتی لیگ امسال توسط همین سه بازیکن نواخته شده‌اند که 9 پنالتی گل شده و 6 پنالتی را خراب کرده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
بنده خدا ٱخر بازی خیلی فحش بهش دادن،خدایی بازیکن زحمت کش و تعصبی است،دیگه پنالتی شانسی است حقش این نبود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها