به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

فیروز کریمی؛ از بیمارستان تا برنامه ستاره‌ساز

فیروز کریمی؛ از بیمارستان تا برنامه ستاره‌ساز

خوزستان اسپورت- تصویر درازکش فیروز کریمی کنار زمین فوتبال، یکی از عجیب‌ترین و البته تلخ‌ترین تصاویر بود که از بازی حساس نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت به جا ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، این تصویر چند ثانیه‌ای نگرانی‌های زیادی به وجود آورد. اول به خاطر اینکه فیروز کریمی اصلا تکان نمی‌خورد و دوم هم اینکه بازی قطع شد و دوربین‌های تلویزیونی، هیچ تصویری از کریمی و اتفاقات نشان نمی‌دادند که این مساله عجیب بود.

به هر حال، بعد از حدود 5 دقیقه، فیروز کریمی با سر باندپیچی شده و البته حالتی که به نظر می‌رسید دچار سرگیجه است و اصلا متوجه اطرافش نیست، به تصویر کشیده شد تا کمی از نگرانی‌ها کاسته شود اما طولی نکشید که او با حالتی نامتعادل به سمت آمبولانس رفت و همان ورودی خودرو، روی زمین افتاد. به هر حال، فیروز کریمی که به تازگی سرمربی نفت مسجدسلیمان شده و تیمش را در خطر سقوط می‌دید با این شرایط راهی بیمارستان شد. آن هم زمانی که نفت مسجدسلیمان یک گل از سپیدرود رشت عقب بود و در صورتی که نتیجه به همین صورت می‌ماند، به سقوط نزدیکتر می‌شد.

بعضی‌ها بر این باور بودند که فیروز کریمی به خاطر فرار از دست هواداران نفت مسجدسلیمان به خاطر گلی که تیم خورد، از ورزشگاه خارج شد اما واقعا چنین نبود چون سر او ضربه خورده بود و این مساله باعث شد دچار مشکل شود. ضربه‌ای که به سر کریمی خورده بود آنقدر بد و سنگین بود که وقتی دکتر احمدرضا فیروزی پزشک سپیدرود رشت برای کمک به سرمربی نفت مسجدسلیمان بالای سر او حاضر شد، فکر می‌کرد کریمی از دنیا رفته. او آنقدر نگران و ناراحت بود که بازیکنان سپیدرود می‌گویند دکتر فیروزی تا ساعت‌ها دست و پایش می‌لرزید و استرس داشت. به هر حال خطر از بیخ گوش فیروز کریمی گذشت اما حالا بحث سر این است که آیا جسمی که به سر سرمربی نفت مسجدسلیمان برخورده کرده، سنگ بوده یا نه.

در ابتدا به نظر می‌رسید پرتاب سنگ باعث شد کریمی دچار چنین حادثه‌ای شود اما او ظاهرا دوست ندارد در این مورد صحبت کند و در مصاحبه کوتاهی فردای بازی گفت که دچار افت فشار شده بود: «در صحنه‌ای از بازی قصد داشتم فریاد بزنم که فشارم افتاد و دیگر متوجه نشدم که چه شد و گویا حالم بد شده بود و من را به بیمارستان منتقل کردند. اکنون حالم خوب است و از بیمارستان مرخص شده‌ام.»

اما افت فشار مگر باعث باندپیچی شدن سر می‌شود؟ بدون شک جواب منفی است. این در حالی است که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد جسم نسبتا سنگینی به سر فیروز کریمی برخورد کرد. از آنجا که تکذیب برخورد جسمی به سر کریمی سخت و غیرقابل باور بود حالا شنیده می‌شود سنگ نبوده، بلکه بطری آب به سر فیروز کریمی برخورد کرده. اینکه بطری آب چطور باعث زخمی‌شدن می‌شود هم عجیب است اما به هر حال، همه فردای بازی ظاهرا تصمیم گرفتند بگویند سنگ نبوده بلکه بطری آب بوده. بهمن روشنایی مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان در رابطه با این مساله می‌گوید: «قسمت تیز بطری آب به سر آقای کریمی برخورد کرد و باعث شد او راهی بیمارستان شود.»

فیروز کریمی ظاهرا تا ساعت 12 شب در بیمارستان نفت مسجدسلیمان هم بستری شد اما فردای بازی به تهران برگشت تا در برنامه ستاره‌ساز شرکت کند. اتفاقا در این برنامه درباره اتفاقی که برایش افتاد صحبت کرد و به تعریف و تمجید از مردم مسجدسلیمان پرداخت: «من تشکر می‌کنم که در این برنامه اسمی از نفت مسجدسلیمان هم آمد. این شهر مردم بسیار خوب و دوست‌داشتنی دارد که هرگونه همکاری و هرگونه لطف را به تیم دارند. اولا باید بگویم اگر من بودم پنالتی را حکیم نصاری نمی‌زد و قطعا پنالتی را به شخص دیگری می‌سپردم چون حکیم هفته قبل موفق نشده بود پنالتی را گل کند. به هر حال من معتقدم با توجه به وقت تلف شده که داشتیم، می‌توانستیم به راحتی پیروز از زمین خارج شویم.»

کریمی درباره صحنه‌ای که منجر به افتادنش در کنار زمین شد هم گفت: «فکر می‌کنم دقیقه 51 بود که یک بطری آب که قرار بود برای بچه‌های ما فرستاده شود، از قسمت در آن به سر من اصابت کرد که موجب به وجود آمدن آن صحنه شد ولی در حال حاضر مشکل خاصی ندارم و در سلامت کامل به سر می‌برم.»

با توجه به اینکه نفت مسجدسلیمان هفته بعد با پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس بازی دارد، فیروز کریمی تصمیم گرفت تیمش را به تهران بیاورد تا از یکشنبه تمریناتش را در پایتخت دنبال کند. این مساله باعث شد خیلی‌ها بگویند کریمی به خاطر اتفاقی که برایش افتاد چنین تصمیمی گرفته اما ظاهرا اینچنین نیست. کریمی می‌گوید: «این برنامه‌ریزی از قبل هماهنگ شده بود. این را هم در نظر بگیریم که ما در هفته آینده باید با پیکان بازی کنیم. به خاطر اینکه فاصله از سطح دریا در مسجدسلیمان با تهران بسیار متفاوت است باید تطابق از یک هفته پیش انجام شود و الحمدالله همه چیز خوب است.»

حالا فیروز کریمی در تهران است تا با آرامش نفت مسجدسلیمان را آماده بازی با پیکان کند. اعضای تیم نفت مسجدسلیمان با توجه به اینکه در دقیقه 99 از شکست مقابل سپیدرود فرار کردند، حالا امید زیادی دارند که با شکست پیکان بتوانند در لیگ برتر بمانند چون آنها معتقدند در هفته پایانی لیگ، سپیدرود رشت نمی‌تواند از استقلال امتیاز بگیرد و این مساله به زردپوشان خوزستانی کمک می‌کند تا در لیگ برتر بمانند و بازی آخر خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان را به راحتی در مسجدسلیمان انجام دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
اولا بنده چون پشت دروازه سمت نمره یک بودم درست دید نداشتم اما ان چیزی که من دیدم بایرامی بعد گل به سمت اقا فیروز رفت چه عمد چه غیر عمد با ایشان برخورد فیزیکی کرد
دوما شبکه خبر که نشون داد صحنه دکتر یک زخم قدیمی که هیچ اغشتگی به خون نبود که معلوم زخم قدیمی بوده یا اصلا نبوده را بانداژ کردند و بنده بسیار متعجب شدم که دکتر مسجدسلیمانی چرا بزرگنمایی کرده پس نگو پزشک رشتی بوده
اقای پزشک سپیدرود شما به جای دخالت در امور نفت مسجدسلیمان بهتر است یکی دو تا تست ببینی این تبانی گران بازی با تراکتور ببر یه چک کن شاید شیطونی شده باشه
بالاخره ادمی که کار تبانی میکند صد در صد شیطونی هم میکنه
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
درود بر فیروز خان بزرگ شما همیشه بزرگ و بزرگوار بودید و متخصص بیرون آوردن تیمها از بحران هستید امیدواریم با برد پیکان تیم نفت مسجد سلیمان را نیز از بحران در بیاورید چنانچه این اتفاق هم نیفتاد باز چیزی از ارزشهای شما کم نمیشه دوستت داریم بزرگمرد طنز پرداز لیگ برتر که همیشه با طنزهایت دوست داری دل مردم را شاد کنی دوستت داریم فیروز خان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها