به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

فولاد 1 – پیکان 1؛ تساوی در بازی کم‌حادثه

فولاد 1 – پیکان 1؛ تساوی در بازی کم‌حادثه

خوزستان اسپورت
هفته بیست و هشتم لیگ برتر – استادیوم فولاد خوزستان
پنجشنبه 12 اردیبهشت 98 – ساعت 19:15
فولاد خوزستان 1 – پیکان تهران 1
گل: لوسیانو پریرا (52) برای فولاد – عیسی آل‌کثیر (44) برای پیکان
داور: محمدباقر پورباقر
کمک داوران: سعید علی‌نژادیان و رحیم شاهین
اخطار: میثم دورقی (فولاد) – علی حمودی (پیکان)
تماشاگر: دو هزار نفر

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، سیامک کورشی، رضا میرزایی، میثم دورقی، سینا مریدی (77- مهدی زبیدی)، تاکافومی آکاهوشی (88- صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید، آرش افشین (59- رافائل مسی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: افشین قطبی

پیکان تهران: وحید شیخ‌ویسی، سیدمهران موسوی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی (75- محمد خدابنده‌لو)، امیرحسین کریمی، سعید واسعی (86- امیر روستایی)، شاهین ثاقبی (75- مهدی مومنی)، فراز امامعلی و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: حسین فرکی

خلاصه بازی
فولاد و پیکان که در هفته گذشته موفق به شکست دادن حریفان‌شان شده بودند، در تنها بازی عصر پنجشنبه لیگ برتر مقابل هم صف‌آرایی کردند. این دو تیم میانه جدولی که امکان رسیدن به سهمیه آسیایی را از دست داده‌اند، دنبال پیروزی در این بازی بودند تا حداقل جایگاهشان را در نیمه بالای جدول لیگ تثبیت کنند.

نیمه اول دیدار فولاد و پیکان بسیار سرد و کم حادثه دنبال می‌شد و اکثر دقایق این نیمه توپ در میانه میدان جریان داشت و پاس‌های اشتباه از سوی بازیکنان هر دوتیم مانع از شکل گرفتن یک بازی زیبا و تماشاگرپسند شده بود.

در حالی که این نیمه با تساوی بدون گل رو به پایان بود، دو حادثه روی دروازه‌ها ایجاد شد. در دقیقه 42 اشتباه وحید شیخ‌ویسی می‌رفت کار دست پیکان بدهد که ضربه لوسیانو پریرا به بدن سیامک کورشی مدافع پیش تاخته فولاد برخورد کرد و به بیرون رفت و در دقیقه 44 تیم پیکان با ضربه عیسی آل‌کثیر که با جاگیری نامناسب دروازه‌بان فولاد همراه شد به گل رسید تا پیکان با برتری یک – صفر راهی رختکن شود.

در ابتدای نیمه دوم، تیم فولاد خوزستان که برای فرار از شکست خانگی بازی محتاطانه را کنار گذاشته بود، خیلی زود با ضربه سر لوسیانو پریرا به گل رسید تا بازی در دقیقه 52 به تساوی کشیده شود و از این دقیقه به بعد حساسیت دیدار برای کسب پیروزی افزایش پیدا کند.

در ادامه این نیمه، حسین فرکی و افشین قطبی دست به تعویض‌هایی در ترکیب تیم‌هایشان زدند تا با حضور نیروهای تازه نفس بازی را دنبال کنند. اکثر دقایق این نیمه هم بازی در میانه میدان دنبال می‌شد و حملات دقایق پایانی یاران دو تیم نیز حاصلی نداشت و بازی کم‌حادثه فولاد و پیکان در نهایت به تساوی یک – یک انجامید.

شرح گل‌ها
0-1 (پیکان): شاهین ثاقبی که از سوی مدافع فولاد خوزستان تحت فشار قرار داشت، توپ را به عیسی آل‌کثیر رساند و شوت پای راست این مهاجم خوزستانی پیکان از کنار دستان مرادیان عبور کرد و گل اول بازی برای تیم میهمان به ثبت رسید.

1-1 (فولاد): یک ضربه ایستگاهی نصیب فولاد خوزستان شد؛ آکاهوشی هافبک ژاپنی فولاد توپ را به روی دروازه پیکان فرستاد و لوسیانو پریرا که از سوی مدافعین تیم حریف یارگیری نشده بود، از دهانه دروازه پیکان با ضربه سر گل مساوی فولاد خوزستان را به ثمر رساند.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه از سوی باشگاه فولاد خوزستان رایگان اعلام شده بود.
* با توجه به از دست رفتن شانس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی، هواداران فولاد خوزستان استقبال زیادی از این بازی نداشتند.
* فوتبالدوستان برای اولین بار شاهد برگزاری بازی زیر نور در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان بودند.
* حسین فرکی سرمربی اسبق فولاد خوزستان که این تیم را به مقام قهرمانی لیگ سیزدهم رسانده بود، از سوی طرفداران اهوازی مورد تشویق قرار گرفت و استقبال گرمی از این مربی بااخلاق به عمل آمد.
* ناصر سالاری دروازه‌بان فولاد به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و احسان مرادیان به ترکیب تیمش برگشت.
* مگنو باتیستا هافبک خارجی پیکان به خاطر محرومیت در لیست تیمش قرار نگرفت. فولاد خوزستان در این مسابقه بازیکن محروم نداشت.
* با توجه به شکل بازی تیم فولاد خوزستان در نیمه اول، افشین قطبی در اواسط این نیمه از بازیکنان ذخیره تیمش خواست بدن‌هایشان را گرم کنند تا در صورت نیاز اقدام به تعویض نماید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
بازی خوبی نبود وقتمون هدر رفت الکی
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
فولاد با این بازیکنها سال بعد هم قهرمان نمی شه و سهمیه نمی گیره.
با احترام به اقای قطبی ایشون نتونسته تاثیر مثبتی تو فولاد بذاره کیفیت فنی مثل نیم فصل اوله.
مربی بزرگی که چند میلیارد پول می گیره باید اثرات مثبتش دیده بشه وگرنه این بازیهای بی هدف زمان اقای بیسواد هم می دیدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
قطبی اومد فقط پول گرفت نه نتیجه ای نه بازیکن سازی فقط شعار اسیایی ترانسفر بازیکن به لیگ اروپایی انشالله فصل بعد بفکر جذب یک مربی بادانش باشن و ترس استفاده از جوانان رو نداشته باشه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
حسن بیت سعید داخل زمین چکار میکنه؟؟؟ چی یاد گرفته غیر از تکروی و غر زدن؟؟؟ ما نه استرس سقوط داریم نه قهرمانی پ چرا از جوونها استفاده نمیشه بجای این بازیکنای مسن و بی مصرف؟؟؟
مسعود
|
Germany
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
بهترین مربی های دنیا هم تا حالا نتونستن بازیکن بسازن ، از قطبی انتظار دارید توی شش ماه بازیکن سازی کنه؟ مگه میشه ۲۳ تا بازیکن یک تیم رو در یک نیم فصل تغییر داد؟
یه مربی و یا تیم اسم ببرین که در نیم فصل دوم ۲۳ بازیکن ساخته و جایگزین قبلی ها کرده باشه!
عجب !
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
کسی از قطبی انتظار بازیکن ساختن نداره. افشین خان شش ماه که هیچ اگر شش سال بهش زمان بدی یه بازیکن نمیسازه 23 تا بازیکگن پیشکش ایشون یه بازیکن جوون نساخت و نمی سازه.
بحث روی ادعایی هست که خودش کرد. روزی که اومد قرارداد چند میلیاردی رو با فولاد بست روز بعدش رفت بازی تیمای پایه فولادو دید گفت چندتا از این بازیکنها در حد تیمهای اروپایی هستن امشب گفته بازیکنای جوون فولاد در حد لیگ برتر نیستن!
خیلی مسخرست که بازیکن در سطح تیمهای اروپایی باشه اما در حد تیم بزرگسالان فولاد نباشه!
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
با اومدن قطبی آب از آب هم تکون نخورد همون بازیهای دیمی وبی هدف زمان پور موسوی ترس ولرز تو ساق تک تک بازیکنا مشاهده میشه بی نظمی تو تیم بیداد میکنه ۷۰درصد تیم فولاد و بازیکنای بی کیفیت وپا به سن گذاشته إشغال کردن مدیران ومسوولین فولاد اگه واسه طرفدارای تیم اهمیت قائل هستن از همین الان بفکر تغییر کادر فنی وساختاری تیم باشند کلا باید از بن over haal ینی تعمیر اساسی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
باید از الان بفکر جدب یک مربی با دانش باشن اگر شومن میخواستیم با همون پورمساوی قهرمان اسیا میشدیم.. گلمحمدی بنظرمن گزینه مناسبی هست هم مربی خوبیه و بلده از جوانان تیم بازی بگیره اسرار بر بازیکن خارجی گرفتن نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
خدایش استادیوم عشق است جایگاه دوربین هم خیلی خوبه کیفیت تصویر برای بیننده عالیه البته تعداد دوربینها کمه ولی حیف تیم خیلی قوی نداریم
مسعود
|
Germany
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
آقا بهنام در مدت شش سال هم نمیشه بازیکن ساخت، یه بچه ۸ ساله بعداز شش سال میشه ۱۴ ، در تاریخ بوندسلیگا هم بازیکن ۱۴ ساله نداشتن ، چه برسه به ایران.
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
دوست عزیز ناشناس کجای تصویربرداری عالیه لابد ما بینا نیستیم که نمی بینیم مرکز اهواز هم بخش فرستنده ش مشکل داره وهم دوربینهاش دوربینها به روز نیستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها