به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حمدی‌نژاد: مدیران قبلی از تیم حمایت نکردند

حمدی‌نژاد: مدیران قبلی عامل سقوط تیم هستند

خوزستان اسپورت- بازیکن استقلال خوزستان اعتقاد دارد که مدیران قبلی این باشگاه باعث تضعیف تیم و سقوط آبی‌پوشان جنوبی به لیگ دسته اول هستند.

وحید حمدی‌نژاد بعد از شکست 4 بر 2 تیمش مقابل استقلال تهران، در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: نمایش خیلی خوبی را در این بازی از هر دو تیم شاهد بودیم. تیم ما با این حال که در انتهای جدول است اما عملکرد یک تیم ته جدولی را از خود نشان نداد. در این بازی داوری نیز مشکلاتی داشت،  اینکه در هر بازی بخواهیم انتقاد کنیم درست نیست، اما روی گل دوم و چهارم داور اشتباه کرد. در گل دوم پاتوسی با دست خطا کرد و در گل دیگر نیز تبریزی در آفساید قرار داشت و بسیار واضح بود، اما از سوی داور هر دو گل پذیرفته شد.

وی افزود: به حق‌مان در بازی‌ها نمی‌رسیم و مدام علیه ما خطا گرفته می‌شود و همین می‌شود که تیم به ته جدول می‌رود. در مسابقات داوران با ما نامهربان بودند و با حریفان مهربان. برای این بازی نیز کارشناسان باید نظر بدهند، اما چیزی که من در بازی دیدم داور می‌توانست دو گل استقلال را مردود اعلام کند.

بازیکن استقلال خوزستان با اشاره به سقوط این تیم به لیگ دسته اول، عنوان کرد: مدیران قبلی باشگاه از این تیم حمایت نکردند و خواستند که تیم در این آشفته‌ بازار بماند و همینطور ادامه دهد وگرنه تیم ما یک تیم سقوط کرده نیست. درست است که دیگر امیدی برای ماندن برای لیگ برتر نداریم، اما در این دو بازی باقی مانده با همه وجود تلاش می‌کنیم تا بازی‌های جوانمردانه‌ای را ارائه دهیم و هیچ تیمی از این حیث متضرر نشود. دوست داریم که مردم بازی بازیکنان جوان‌مان را ببینند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
وحید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
طرفدارا استقلال تهران و پرسپولیس حالا برن تهران تیم هاشونو تشویق کنن، یکی دیگه از علت های سقوط همینها هستن که نه تنها از تیم استانشون حمایت نکردن بلکه با تیمهای تهرانی علیه شون هم بودن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها