به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سامری: فقط به بازی فردا فکر می‌کنم

سامری: فقط به بازی فردا فکر می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره ادامه همکاری با این باشگاه در فصل آینده، گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی کنم و در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم بازی فردا است و هنوز هم قهرمان نشده‌ایم.

 به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حماد سامری پس از پیروزی تیمش در دیدار سوم مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهارکرد: بازی امروز برای ما خیلی خوب بود و از  حمایت پرشور هواداران برخوردار بودیم و از فشار دو بازی گذشته خارج شدیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تیم گرگان نیز درصد بیشتری از موفقیت هایش را مدیون هواداران خونگرم خود است و امروز به خاطر اینکه این حمایت‌ها نداشت عملکردش کمی پایین تر از دیدارهای قبل بود که برای ما قابل پیش‌بینی نبود و انتظار بازی خیلی سخت تری را داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:  خدا را شکر که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم.، ما در بازی استراتژی هایی داشتیم تا بتوانیم نتیجه بازی امروز را کسب کنیم و در دیدار فردا نیز به پیروزی برسیم به خاطر همین مجبور بودیم دقایقی از بازی را رها کنیم تا بتوانیم فردا با تمام وجود  بازی کنیم.

وی درباره کوبل داوری دیدار قبل هم گفت: فکر می کنم در آن بازی نیز داوران بد نبودند ولی کوبل داوری هماهنگی نداشت و همین کمی مشکل ایجاد کرد که نظرات مختلفی را در خصوص آن شنیدیم که متاسفانه آن بازی کمی رنگ خود را از دست داد.

سامری بیان کرد: برای تیم گرگان احترام بسیاری قائل هستند ولی در هیچ کدام از بازی های ما و گرگان است نتیجه قابل پیش بینی نبوده است. فردا روز خیلی خیلی سختی است و مطمئنا با توجه به اینکه بازی امروز را بردیم فشار خیلی بیشتر می شود زیرا توقعات نیز از تیم ما بالا رفته است و گرگان هم چیزی برای از دست دادن ندارد و این کار خیلی سنگین و سخت می‌کند. باید از نظر ذهنی آماده شویم و امشب باید ریکاوری خوبی داشته باشیم تا نتیجه بازی فردا را هم از آن خودمان کنیم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده نیز با پالایش نفت آبادان خواهید بود؟ گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی کنم و در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم بازی فردا است و هنوز هم قهرمان نشده‌ایم. تا جام در دستان ما نباشد، قهرمان نیستیم. فعلا به شرایط تیم گرگان و بازی فردا فکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
آبادان برزیلته بندر دلوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
به امید خداوند واهل بیت عصمت وطهارت قهرمانید آبادان برزیلته دم همشهریان عزیز و آقای سامری گرم پیشاپیش قهرمانیتان مبارک دمکم حار
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها