به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

سامری: امیدوارم جام قهرمانی در آبادان بماند

سامری: امیدوارم جام قهرمانی در آبادان بماند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که شاگردانش بتوانند از دیدارهای سوم و چهارم فینال لیگ برتر که میزبان هستند نتیجه گرفته و پرونده این مرحله مسابقات را در خانه خودشان ببندند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حماد سامری در گفتگو با مهر ضمن ارزیابی کلی خود از دیدارهای اول و دوم مرحله فینال لیگ بسکتبال که با ثبت یک برد و یک باخت برای هر یک از تیم‌های صنعت نفت آبادان و شهرداری گرگان همراه بود، در مورد وضعیت تیمش برای برگزاری سومین و چهارمین دیدار این مرحله توضیح داد.

وی گفت: دیدار اول فینال کیفیت خیلی بالایی داشت. دو تیم نسبت به تاکتیک دفاعی و حمله‌ای یکدیگر شناخت خوبی داشتند و همین موضوع روی کیفیت فنی بازی تأثیر مثبتی داشت. بازیکنان دو تیم در این دیدار واقعاً در حد فینال بازی کردند. بر خلاف دیدار دوم که با شرایطی کاملاً متفاوت برگزار شد.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: انتظار این بود که دیدار دوم فینال هم همین اندازه با کیفیت برگزار شود اما عملکرد داوران و عدم تمرکز آنها به اندازه‌ای روی بازی و عملکرد بازیکنان تأثیر منفی گذاشت که هیچ یک نتوانستند نمایشی مانند دیدار اول ارائه دهند. عملکرد داوران در این بازی به اندازه‌ای منفی بود که مسئول کمیته داوران هم به آن اذعان داشت.

وی در این رابطه ادامه داد: فینال باید محلی برای حضور بهترین‌ها باشد. همانطور که دو تیم حاضر در فینال از میان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات گلچین می‌شوند، داوران هم باید گلچین شوند. تیم داوری دیدارهای اول و دوم یکی نبودند و تفاوت عملکرد آنها به اندازه‌ای بود که اصلاً جریان بازی در دیدار دوم را تغییر داد. نه ما که نتیجه دیدار دوم را واگذار کردیم و نه تیم شهرداری گرگان که برنده این بازی شد، از عملکرد داوران راضی نبودیم.

سامری تصریح کرد: در هر صورت ما نتیجه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین دیدارها برای قهرمانی خود را از دست دادیم. خوشبختانه اما دو دیداری در پیش داریم که میزبان هستیم و می‌توانیم در هر دو دیدار از امتیاز میزبانی برای نتیجه گیری استفاده کنیم. بازی در گرگان از حیث حضور تماشاگران و حمایت پرشور آنها از شهرداری گرگان خیلی سخت بود. باید با برنامه و محکم بازی می‌کردیم تا نتیجه بگیریم. برای دیدارهای پیش رو که خودمان میزبانش هستیم اما باید با برنامه تر و محکم‌تر بازی کنیم.

وی با تاکید بر ویژگی‌های قابل توجه شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این تیم دو بازیکن خارجی تأثیرگذار دارد. بازیکنان ایرانی این تیم هم جزو نفرات با تجربه و تأثیرگذار در بسکتبال هستند. در کل شهرداری گرگان ترکیبی ایده آل دارد. باید برای دیدارهای چهارم و پنجم به این ویژگی‌ها توجه داشته باشیم. اشراف کامل از نقاط ضعف و قوت حریف می‌تواند به نتیجه گیری آن‌هم در چنین دیدار حساسی کمک کند. این شناخت را داریم فقط اینکه باید تمرکز بالایی هم داشته باشیم تا نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در پایان و در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید مرحله فینال به دیدار پنجم کشیده شود؟» گفت: اصلاً قابل پیش بینی نیست. هدف و تلاشمان این است که در آبادان کار را تمام کرده و پرونده فینال را در همین مرحله ببندیم. مصمم هستیم که در سومین حضور در فینال، قهرمان شویم و برایمان لذت بخش تر است که این قهرمانی را در خانه خودمان جشن بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
0
0
درود بر سامری و تیم خوبش . آقای سامری نباید این فرصت طلایی را در خانه از دست بدید . تیمی که در بازی دوم اونهم فقط با دو امتیاز و در خانه حریف بازی را واگذار میکنه خیلی راحت میتونه در خانه خودش گرگان را ببره . موفق باشید .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
0
0
اون بازی هم به داور باختیم فقط قهرمانی میخواهیم حماد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
حیاک ابن عمی تاج فوگ الراس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها