به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

علوی: می‌توانیم به استقلال ضربه بزنیم

علوی: می‌توانیم به استقلال ضربه بزنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: هدف‌مان این است با توجه به شرایطی که برای استقلال به وجود آمده به این تیم ضربه بزنیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیدمحمد علوی در مورد وضعیت استقلال خوزستان،‌ گفت: به آینده امیدوار هستیم. باید تلاش کنیم. اگر نتایج دو حریف دیگر به سود ما رقم بخورد و ما هم در حد توانمان ظاهر شویم و برنده شویم ممکن است در لیگ برتر بمانیم.

وی در مورد اینکه فوتبال ورزش غیر قابل پیشبینی است، عنوان کرد:‌ زیبایی فوتبال به همین است. اگر نفت مسجد سلیمان و سپیدرود در بازی بعدی به تساوی برسند و در دو دیدار بعدیشان شکست بخورند ما در صورت پیروزی در هر سه دیدار پایانی می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه دیدارهای سختی پیش رو دارند و باید با استقلال و سپاهان هم بازی کنند، گفت: بله بازی‌های سختی در پیش داریم و باید تلاش کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

وی در مورد تساوی تیمش با نساجی مازندران، تصریح کرد: در بازی قبلی عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنان تک به تک به وظایفی که به آنها محول کرده بودیم عمل کردند و توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند. 70 تا 75 درصد بازی در اختیارمان بود. توپ و میدان دستمان بود و به راحتی توپ را به گردش در می‌آوردیم.

علوی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: هدف‌مان این است با توجه به شرایطی که برای استقلال به وجود آمده به این تیم ضربه لازم را بزنیم و سه امتیاز را کسب کنیم. بچه‌های ما مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی نشان دادند علاقه بر لیاقتشان به انجام بازی خوب لایق کسب پیروزی هم هستند.

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شد، گفت: این مسئله دو رو دارد. یک روی موضوع این است که این اتفاق به استقلال شوک وارد می‌کند و آنها شرایط بهتری پیدا می‌کنند. روی دیگر این موضوع هم زمان کم حضور این مربی است چرا که یک مربی حدقل به 10 روز زمان نیاز دارد تا بتواند تاثیر کوچکی روی تیم بگذارد و ما می‌توانیم از این مسئله استفاده کنیم  و نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
به همین خیال باش همینطور که به نساجی ضربه زدی خوب بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها