به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

سرجیو: از چند تیم پیشنهاد سرمربیگری دارم

سرجیو: بازیکنانم بعد از زدن گل اول سرد شدند

خوزستان اسپورت- پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد برای فصل آینده با پیشنهاداتی از چند تیم مواجه شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی سختی بود. نفت مسجدسلیمان زمانی که بازی مساوی بود، در زمانی که بازی صفر - صفر و یک - یک بود، دفاع خوبی می‌کرد. آنها سازماندهی خوبی در عقب زمین داشتند و به ما اجازه نمی‌دادند شوت بزنیم. فقط می‌توانستیم توپ را بچرخانیم و مجبور بودیم توپ را سریع‌تر بچرخانیم. صادقانه باید بگویم زمانی که گل اول را زدیم، تیم ما سرد شد و نتوانستیم آن کیفیت خودمان را ادامه بدهیم. بهتر بود که ما ادامه بازی را سریع‌تر دنبال می‌کردیم.

وی ادامه داد: در واقع مدت زمان زیادی توپ در اختیار ما بود، بدون اینکه توجه و تفکر ما حمله کردن باشد و به همین دلیل اعتمادبه‌نفس را به تیم حریف می‌دادیم تا آنها خودشان را بالاتر بیاورد. پس از آن، تیم حریف در انتهای زمین جمع می‌شدند و شانسی را برای ایجاد موقعیت به تیم ما نمی‌دادند. ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم و محمدرضا غبیشاوی آن چیز اضافه‌ای که نیاز بود تیم‌مان داشته باشد را به ما داد. سعی ما در این بود که وفا هخامنش را به عنوان بازیکن جایگزین به زمین بیاورم و خوشبختانه خیلی زود هم گل را به ثمر رساندیم و دوباره سازماندهی پیدا کردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اولین هدف ما انجام شد. خوشبختانه صنعت نفت آبادان سال آینده در لیگ برتر خواهد بود و این هدف برای ما بسیار بسیار مهم بود. از حالا به بعد سه بازی مانده که باید ببینیم در این سه بازی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به این مسئله که آیا برای فصل آینده با او صحبت شده است یا نه، گفت: فعلاً وقت هست که درباره این موضوع صحبت کنیم. در کنار این مسئله، چند پیشنهاد دیگر هم دارم که باید به آن پیشنهادات هم فکر کنم.

وی در واکنش به این سؤال که آیا پیشنهاد او از ایران و تیم کارون خرمشهر است، گفت: نمی‌خواهم خیلی در این خصوص صحبت کنم. اگر این پیشنهاد از خرمشهر هم باشد، ایرادی ندارد. من احترام می‌گذارم.

سرجیو در واکنش به این مسئله که رضا جبیره پس از بازی‌های تیم فوتبال امید دوباره در صنعت نفت نیمکت‌نشین شده است و آیا احتمال دارد در بازی‌های آینده از او استفاده شود، خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان می‌توانند در ترکیب اصلی برای شروع بازی باشند. ما بازیکنان باکیفیتی داریم که شما آنها را می‌شناسید و می‌دانید که بازیکنان ما چقدر کیفیت دارند. گاهی اوقات شما از من سؤال می‌کنید که چرا فلان بازیکن بازی نمی‌کند یا آن یکی بازی می‌کند. با این حال من سؤال شما را درک می‌کنم، چون کیفیت بازیکنان را شما به خوبی می‌شناسید. در واقع فقط این را می‌توانم بگویم که تنها 11 بازیکن می‌توانند بازی را شروع کنند و بازیکنان دیگر هم آن‌طور که باید قوی و قدرتمند تمرین کنند تا در شروع بازی حضور داشته باشند، نیستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: فقط کیفیت داشتن کفایت نمی‌کند و سخت تلاش کردن هم باید وجود داشته باشد. گاهی اوقات بازیکنانی هستند که می‌دانیم چقدر کیفیت دارند، اما آنقدر که باید تلاش کنند و نظر ماست تا بتوانند در بازی باشند، به آن سطح نمی‌رسند. در کنار آن، بازیکنانی هستند که کیفیت دارند و بازی نمی‌کنند، چون بازیکنان باکیفیت‌تر یا با تلاش‌تری در زمین حضور پیدا می‌کنند. محمد غبیشاوی لیاقت بیشتری برای بازی کردن دارد و تلاش زیادی می‌کند که در آینده بهتر خواهد شد. زمانی هم که به بازی آمد، بازی را برای ما عوض کرد. بازیکنانی چون مسلم مجدمی، طالب ریکانی و وینیسیوس اولیویرا هم بسیار خوب کار می‌کنند. در کنار آنها نیز محمدرضا غبیشاوی خوب تمرین می‌کند و زمانی که شانس برسد، بازی خواهند کرد و نتیجه را هم به نفع ما می‌کنند.

وی در واکنش به این مسئله که اگر زودتر به این مسائل و انتقادات درباره نیمکت‌نشینی برخی بازیکنان اهمیت داده بود شاید تیم صنعت نفت جایگاه بهتری در جدول داشت و رتبه تک رقمی داشت، گفت: ما ابتدای فصل و نیم‌فصل، تغییراتی زیادی داشتیم. کرار جاسم، اکبر ایمانی، احمد عبدالله‌زاده از تیم ما رفتند. سیدفاخر تهامی هم از ابتدای فصل کار خود را با ما شروع نکرد، وقفه‌ای در شروع کار او بود و در اردوی پیش‌فصل تیم ما را همراهی نکرد. غبیشاوی و جبیره هم در تمرینات پیش‌فصل ما در بروجرد نبودند و یکسری بازیکنان به زمان بیشتر و یکسری بازیکنان زمان کمتری با ما بودند که از آنها خواستیم کارهایی که لازم است را برای‌مان انجام بدهند. با این حال هر بار که از بازیکنان مختلف سؤال کردید، ما پاسخ دادیم که از کیفیت فنی این بازیکنان باخبر هستیم، اما شانس بازی کردن با گذشت زمان و با گذشت بازی‌ها ایجاد می‌شود. با نظر شما موافقم که می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم، اما برای موفقیت همه تلاش کردند و تلاش می‌کنند.

سرجیو یادآور شد: بارها خدمت شما گفته‌ام که 15 مساوی داشتیم، اما شما همان 15 بازی را بررسی کنید که هیچ وقت برای کسب تک امتیاز عقب‌نشینی نکردیم و همیشه بازی رو به جلویی داشتیم. در واقع گاهی اوقات زمان‌هایی در طول فصل بود که فشارهای زیادی روی تیم ما بود و آن زمانی بود که ما باید کنار هم ایستاده و فشارها را تحمل می‌کردیم تا زمان بگذرد. زمانی که هواداران ما باشند و از ما حمایت کنند، برای همه کار راحت‌تر خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
چقدر این خاک پر برکته هر کی میاد آبادان شانس بش رو میکنه هم بازیکن هم مربی صدی نودشونم بی چشم و رو هستن تا دیروز سر نخواستنش دعوا بود امروز برامون کلاس میزاره
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
به عنوان یک خوزستانی بی طرف باید گفت برد تلخی بود که سرنوشت نفت مسجد سلیمان را در ماندن در لیگ به خطر انداخت و دوست داشتم نفت مسجد سلیمان می برد خیلی زشته که از ۴ تیم خوزستانی دوتاش سقوط کنه مخصوصا دوست ندارم حرف عادل فردوسی پور و دیگرانی که در ابتدای لیگ منتقد ۴ تیمی بودن خوزستان بودند و چشم دیدن نداشتند به کرسی بنشیند . در بازی امشب اون اوت دستی که از دو متر جلوتر پرتاب شد و داور هم این خطا را نادیده گرفت و منجر به گل دوم شد شیرازه تیم نفت مسجد سلیمان را بهم ریخت و کاهش روحیه تیم باعث خوردن گل سوم هم شد ولی به هر حال امیدوارم هفته بعد با یک ریکاوری روحی خوب ؛ مقابل سپید رود رشت پیروز شوند و در لیگ باقی بمانند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
خوزستان ظرفیت حتی بیشتر از چهار تیم در لیگ برتر را دارد و این را همه میدانند و اگر کسی منکر این حقیقت شود چه فردوسی پور باشد یا هر کسی دیگر ، خودش هم میداند که داره دروغ میگه ولی داشتن یک تیم در لیگ برتر مثل خراسان رضوی که اهل فوتبال هم نمیباشد که در بین سه چهار تیم صدر جدول برای قهرمانی و یا کسب سهمیه رقابت میکند خیلی بهتر از خوزستان فوتبال خیز با این همه نماینده که هیچ خیری برای خوزستان نداشتن و حتی نتوانستند از اسم فوتبال این استان دفاع کنند و همشون در انتظار سقوط . سال آینده دو نماینده خوب و امیدوار کننده داشته باشیم که برای صدر بچنگن خیلی بهتر از امسال خواهد بود که هر هفته ما درد اعصاب بدلیل باخت نمایندگانمان داشته باشیم
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
سلام تیم با تعصب خوزستانی فقط فولاد متاسفانه استقلال خوزستان و نفت ابادان با طرفدارانشون تو این نیم فصل دوم فقط ارزشون سقوط نفت مسجدسلیمانه و فدارسیون با کمیته داوران هم با حق خوری ده امتیاز مفت را از نفت مسجدسلیمان گرفتن تا از لیگ برتر حذف بشه اخه نفت ابادان بازی با نفت مسجدسلیمان بهشون جام میدادن این همه کری خوانی و حاشیه وبازی رو رایگان اعلام کردن متاسفیم سال دیگه هم نفت ابادان میفته ولی بختیاری غیرت داره خوشحال نمیشه ،فقط تاسفیم میخوریم بحال بعضیها.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
برو قربونت برو برا ان تیم هایی که بت پیشنهاد دادن
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
حالا اونیکه میگی دوتا تیم خوزستانیا داشته باشن تو لیگ برتر کافیه اولا که این همه فوتبالیس خوزستانی کجا خودشونو نشون بدن بنظرت و دوما مگه تا حالا قهرمان ایران رفته که قهرمانی اسیا بگیره تا یه جام درست حسابی بدن و در اخر حالا دوتا میشن ببینیم جامی میگیرن ،،چشمتو باز کن ببین داوران شمالی و اصفهانی و طرفدار دو تیم پایتخت میزارن ،لطفا حرف حساب بزن ،این فدارسیون مدیریت کرد که دوتا تیم خوزستانی رو بندازه همین به اهدافشرهم میرسه !!!متاسفیم مسول نیست همین!!!!عدالت مرد .
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
چه سوال خوبی کرد خبرنگار. پرسید منظورتان ازپیشنهاد تیم اروند خرمشهره....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
بنظر میاد بعضیها یادشون رفته که در طول فصل هی داد میزدن که این بازیکنای بی کیفیت را چرا جذب کردن ولی همین سرجیو با تفکراتش و تلاشش کاری کرد که سطح همین بازیکنای بی کیفیت چه بومی و چه غیر بومی اونقدر بالا بره که تیم پارس چغر و فولاد جنگنده و نفت مسجدسلیمان پرتلاش را پشت سر هم و با نتایج سنگین ببریم . این سه برد متوالی نشان داد که پیروزیها اتفاقی نبوده و نتیجه زحمات سرجیو و تلاش و کیفیت فنی بچه ها بوده . اگه موفقیت صنعت برامون مهمه باید بی انصافی نکنیم . عده ای چون بازیکن مورد نظرشون فیکس بازی نمیکنه فقط بلدن انتقاد بکنن . یادمون باشه مهم موفقیت صنعته نه بازیکن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
طرف اومده میگه چرا صنعت این بازی اینقدر براش مهم بود و جوری بازی کرد که نفت مسجدسلیمان شکست بخوره . اولا این حق فوتبال آبادانه که جایگاهش در جدول خیلی بهتر از این باشه ثانیا چرا وقتی که فولاد نه به نفت مسجد سلیمان رحم کرد و نه به اس خوزستان به فولاد انتقاد نکردید . درد اصلی فوتبال خوزستان نداشتن مسعولین متعصب به ورزش خوزستانه . اگه امروز دو تیم خوزستانی در معرض سقوطن بخاطر اینه که حمایت واقعی از تیمهای خوزستانی نکرده و نمیکنن . پس بجای اینکه به تیمها خرده بگیریم بهتره هرچه فریاد داریم بر سر مسعولین فریاد کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
آقای طرفدار فولاد فقط راجب تیم خودت نظر بده فولاد مگه به مسجد سلیمان یا استقلال راه داد؟ جلوی صنعتم با تمام قدرت ظاهر شد اتفاقا فولاد دشمن تیمهای خوزستانیه اینم ثابت کرده صنعت امسال با یک مشت بازیکن جوان و دسته یکی ودومی این نتایج رو گرفت فولاد با اینهمه هزینه چی کار کرد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
اقای صالحی شما که دم از غیرت بختیاری میزنی باید به اینکه تیمهای نفت آبادان و مسجد سلیمان تبانی نکردند افتخار کنی. اگر تبانی می کردند نامردی بود. نفت مسجد سلیمان سرنوشتش دست خودشه باید بازی با سپیدرود رو ببره. هوادارهای مسجد سلیمان نباید بازی با سپید رور یه جای خالی تو ورزشگاه بذارند. نود دقیقه حمایت کامل.
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
ای کاش این بازیها را در مقابل تیمهای تهرانی هم انجام می دادید
چهارتا به فولاد
سه تا به مسجدسلیمان
ابوی بس نادر عله.......
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
من روی تمام تیمهای خوزستانی تعصب دارم
ولی چرا ضعف خودمونو گردن دیگران میندازیم نفت مسجد سلیمان تو کل فصل مشکل گلزنی داشته چرا گردن داور و فدراسیون و دیگران میندازیم.
مایی که دم از فوتبال پاک میزنیم چرا فکر میکنیم مثلا نفت آبادان یا استقلال خوزستان باید به نفت مسجد سلیمان باج بدن که تو لیگ بمونه
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
مربی خوبیه،ولی اینکه داره حاشیه سازی میکنه برای ده دلار بیشتر،،همون بره بهتره،،اگه ویسی را بیارن تیمو میبنده برا قهرمانی
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
اقا محسن شما خیلی غیرت دارین اولا که نفت هم اندازه که میزد دفاعش هم خوب بود برو گل خوردشو نگاه کن و ثانیا بله متعصبین فقط به من بگو اون پول سپیدرود نبود که به مسئولینتون دادن تا بازی با نفت رایگان بشه بازی قبلی صنعت هم رایگان بود!!! بعدش فوتبال مسجدسلیمان جایگاهش تو تاریخ فوتبال ایران محفوظه فقط تعصبتو حفظ کن
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
نمی دونم این فوتبال پاک چرا فقط برای خوزستانیها باشه ؟ عذر می خوام مثل اینکه ی بچه کل شلوارشو خیس کرده حالا ما با شستن دم ی پاچش می خواهیم پاکش کنیم خدای من تا کی ما خوزستانی ها باید ساده فکر کنیم ! بعد از ده سال از پایان جنگ به ی شوفر تاکسی تو آبادان گفتم پس چرا این شهر در به داغون و ساخته نشده ؟ گفت نمی دونی امریکا تو کویته و هر آن ممکنه بزنه چه فایده داره بسازن ؟! اولا که الان مشگلات سیل و آوارگی عده ای از هموطن ها دل و دماغی برا آدم نمیذاره که بحث فوتبالی کنیم ولی ما افتخار می کنیم که صنعت نفت قوی باشه و با اینکه هوادار فولادم ولی طبق کامنت قبلی خیلی هم خوشحال شدم که صنعت فولاد را برد و از منطقه خطر دور شد همه تیم های خوزستانی برای من حکم بازی مهره های منچ را داره که همگی باید جا برن تا بنده احساس پیروزی کنم . دوستانی که دم از فوتبال پاک می زنند ایکاش نگاهی به وضعیت مالی بد استقلال خوزستان بندازند تا متوجه شوند دلیل سقوط این تیم چه بود بعد هم مقایسه کنند با بودجه سالانه سرخابی ها ؛ ضمنا ای کاش صنعت بتواند مقابل سرخابی ها و سپاهان و ذوب آهن هم به همین خوبی بازی کند . ما خوزستانی ها باید با هم متحد باشیم و پشت هم را داشته باشیم خلاص .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
صنعت امسال جلوی تیمهای پرمهره لیگ بهترین بازیها و بهترین نتایج را گرفت . تراکتور را با اون همه مهره هم در جام حذفی و هم در لیگ برد سپاهان و ذوب را متوقف کرد سایپارو برد پرسپولیس به زور اونهم در تهران و در دقایق آخر با یک گل برنده شد و در ادامه پارس جنوبی و سایپا و فولاد را برد دیگه باید چکار میکرد که نکرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها