به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
تعداد نظرات: ۲۷ نظر

صنعت‌نفت 3 – نفت 1؛ سومین برد متوالی آبادان

صنعت‌نفت 3 – نفت 1؛ سومین برد متوالی آبادان

خوزستان اسپورت
هفته بیست و هفتم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
شنبه 7 اردیبهشت ماه 98 – ساعت 19:15
صنعت نفت آبادان 3 – نفت مسجدسلیمان 1
گل: طالب ریکانی (21) سیدمحمد قریشی (89)، رضا جبیره (90) برای صنعت نفت – حکیم نصاری (53- پنالتی) برای نفت
داور: رضا عادل
کمک داوران: رضا سخندان و یعقوب سخندان
اخطار: رضا جبیره (صنعت نفت) – مجتبی بیژن، فرشید پاداش (نفت)
تماشاگر: پنج هزار نفر

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، وینیسیوس فرانکو، طالب ریکانی، مسلم مجدمی (88- وفا هخامنش)، میلاد جهانی (80- محمدرضا غبیشاوی)، سیدفاخر تهامی (72- رضا جبیره) و جاناتان بالوتلی
سرمربی: پائولو سرجیو

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، سیدمحمد حسینی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی‌اصل، صادق صادقی، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، اسماعیل شریفات (71- محمد پاپی و 87- میلاد میداودی)، فرشید پاداش و محمد شادکام (77- عباس عسکری)
سرمربی: فیروز کریمی

خلاصه بازی
نفتی‌های آبادان با روحیه بالایی که از دو پیروزی متوالی به دست آورده بودند، چشم به سه امتیاز این دیدار داشتند تا در جدول رده‌بندی صعودی دو-سه پله‌ای داشته باشند. نفتی‌های مسجدسلیمان نیز در صدد قطع نوار ناکامی‌های نیم‌فصل دوم و دور شدن از خطر سقوط بودند و همین امر حساسیت آخرین دربی فوتبال خوزستان در لیگ هجدهم را افزایش می‌داد.

بیست دقیقه ابتدایی مصاف نفتی‌های خوزستان تحت تأثیر حساسیت مسابقه در مرکز میدان دنبال می‌شد و طرفین میدان جانب احتیاط را رعایت می‌کردند. شوت حکیم نصاری در دقیقه 20 که از کنار دروازه نفت آبادان به بیرون رفت، یخ بازی را آب کرد و لحظاتی بعد از این گل در سمت مقابل میدان، طالب ریکانی با یک شوت تماشایی دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا زردپوشان آبادانی را پیش بیندازد.

شاگردان فیروز کریمی پس از دریافت گل بازی را به نیمه زمین نفت آبادان کشانده و با حرکات مداوم از جناحین زمین سعی در رسیدن به محوطه جریمه و گشودن دروازه صنعت نفت داشتند. جدی‌ترین فرصت گلزنی نفت مسجدسلیمان در نیمه اول را محمد شادکام با ضربه سر از فاصله چند قدمی دروازه به بیرون زد تا بهترین بخت گلزنی تیمش را در دقیقه 36 از دست بدهد. شاگردان پائولو سرجیو هم که بعد از گل طالب ریکانی تحت فشار تیم میهمان قرار گرفته بودند، فرصت زدن گل دوم را از یک ضدحمله داشتند که ضربه میلاد جهانی به شکل خطرناکی از کنار دروازه طهماسبی به خارج رفت تا وقت نخست این مسابقه با برتری نفت آبادان تمام شود.

سفیدپوشان نفت مسجدسلیمان مزد حملات‌شان را در ابتدای نیمه دوم با کسب یک ضربه پنالتی گرفتند و حکیم نصاری در دقیقه 53 گل تساوی را وارد دروازه نفت آبادان کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

نفتی‌های مسجدسلیمان با  زدن این گل به نیمه زمین خودی بازگشتند و به اداره بازی پرداختند تا فشار تیم نفت آبادان در این دقایق را خنثی کنند. برخوردهای متوالی در میانه میدان و مصدومیت برخی از بازیکنان نیز در دقایقی بازی را از جریان می‌انداخت و سرعت بازی را نسبت به نیمه نخست کمتر می‌کرد. ضمن اینکه ترس از دریافت گل دوم و شکست در این مسابقه باعث شده بود تا در این نیمه شاهد بازی احتیاط آمیز یاران نفت آبادان و مسجدسلیمان باشیم.

در حالی که بازی رو به پایان بود، زردپوشان صنعت نفت که در این نیمه موفق به تهدید دروازه نفت مسجدسلیمان نشده بودند، روی پرتاب بلند اوت و ضربه تمام کننده سیدمحمد قریشی مدافع پیش تاخته مازندرانی در دقیقه 89 به گل دوم رسیدند. این گل پایان کار نبود و رضا جبیره در دقیقه سوم وقت اضافی گل سوم را هم به ثمر رساند تا این بازی با پیروزی 3 بر یک نفت آبادان تمام شود.

صنعت نفت آبادان با این پیروزی از رده سیزدهم به رده جدول صعود کرد و بصورت قطعی در لیگ برتر ماندنی شد. نفت مسجدسلیمان هم با پذیرش این باخت در رده چهاردهم باقی ماند و هفته آینده در یک بازی سرنوشت ساز به مصاف سپیدرود رشت خواهد رفت.

شرح گل‌ها
1-0 (صنعت نفت): طالب ریکانی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه‌ای محکم و دیدنی به زاویه مخالف دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد تا یک گل دیدنی برای زردپوشان آبادان به ثبت برسد.

1-1 (نفت): اشتباه سیدمحمد قریشی در دفع توپ و خطای این مدافع روی فرشید پاداش یک ضربه پنالتی برای نفت مسجدسلیمان به دنبال داشت. این پنالتی را حکیم نصاری با ضربه‌ای زمینی بر خلاف جهت حرکت شهاب گردان تبدیل به گل مساوی کرد.

2-1 (صنعت نفت): پرتاب اوت بلند وفا هخامنش در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به سیدمحمد قریشی رسید، قریشی پس از کنترل توپ و دریبل مجتبی بیژن، با ضربه‌ای محکم گل دوم صنعت نفت را به ثمر رساند.

3-1 (صنعت نفت): در پی همکاری بازیکنان صنعت نفت در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان، پاس طالب ریکانی به رضا جبیره رسید و این بازیکن در حالت تک‌به‌تک گل سوم زردپوشان را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه از سوی باشگاه نفت آبادان رایگان اعلام شده بود و هواداران دو تیم می‌توانستند بدون خریداری بلیت وارد ورزشگاه تختی آبادان شوند.
* گروهی از طرفداران تیم نفت مسجدسلیمان با حضور در ورزشگاه تختی آبادان از تیم‌شان حمایت کردند.
* فیروز کریمی سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان با صادر شدن آی‌دی کارت مجوز حضور روی نیمکت تیمش را پیدا کرد. کریمی در بازی قبلی از روی سکوها تیم نفت را هدایت می‌کرد.
* دو تیم بدون بازیکن محروم در این مسابقه حاضر شدند.
* ماکومبا کانجی مهاجم خارجی نفت آبادان به دلیل مصدومیت در این بازی غیبت داشت.
* اسماعیل شریفات بازیکن نفت مسجدسلیمان در اواسط نیمه دوم دچار مصدومیت شد و به وسیله برانکارد به بیرون از زمین انتقال یافت تا جای خود را به محمد پاپی بدهد.
* فیروز کریمی پس از مصدومیت شریفات از محمد پاپی به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرد اما عملکرد این بازیکن باعث شد تا کریمی پس از 17 دقیقه پاپی را از بازی خارج کند و میلاد میداودی را به زمین بفرستد.
* سیدمحمد قریشی بعد از زدن گل دوم صنعت نفت به سمت نیمکت تیمش رفت و پائولو سرجیو را در آغوش کشید.
* رضا جبیره مهاجم دهدشتی تیم نفت آبادان پس از به ثمررساندن گل سوم پیراهن ورزشی خود را از تن در آورد و کارت زرد گرفت.
* صنعت نفت آبادان که در نیم‌فصل دوم 9 بازی متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته بود، در 3 بازی متوالی اخیر موفق به کسب پیروزی شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۷
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
تبریک به بچه های صنعت و خسته نباشید به تیم خوب مسجدسلیمان. انگار لیگ تازه برا صنعت شروع شده این سه بازی اخر عالی نتیجه گرفتیم کاش از اول لیگ این نتایجو میگرفتیم
فاخر ابادان
|
France
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
از ماست که بر ماست ایکاش صنعت واسه همه تیمهای لیگ با تمام توان بازی میکرد
ابادان خودزنی کرد سال بعد خوزستان دوتیم خواهد داشت برد را به شهر خودم تسلیت میگم
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
خدا را چی دیدی شاید در لیگ موندیم درسته به این بازیکنا امیدی نداریم چه بمانیم چه نه ولی درسی شد برای ما که خوزستانیها هیچ دوستی با مسجدسلیمان ندارند و بدانید نماینده ای واکس شفق این کینه تا ابد در دل ما خواهد ماند
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
اقا افشین من طرفدار صنعت نفتم خدا شاهده از برد خوشحال نشدم ما که چیزی دستمون نیست اونا تصمیم میگیرن مربی خارجی هیات مدیره تهرانی مدیرعامل اندیمشکی وووووو
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
بازی باید مساوی می شد. نیمه دوم تعادل بود. حیف گلای مفتی خوردیم. بازی سپیدرود مرگ وزندگیه خواهشن هوادارا حمایت کنن تا سوت پایان بازی با سپیدرود نیاز به آرامش و حمایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
بازی خوب داشت تمام میشد این بازیکنای شمالی همشهریهای دستنشان و سپیدرود کارو خراب کردن گل دوم اقای هخامنش شمالی اوت میندازه قریشی مازندرانی توپو میگیره مجتبی بیژن رشتی رو دریبل میزنه و توی دروازه!!! طهماسبی هم مازندرانیه ولی رو گل مقصر نبود نمیتونست کاری کنه اقای مدافع رشتی راحت دریبل خورد از بازیکن مازندرانی بعد میگن تیمای خوزستانی خودزنی کردن !!! والا اکثر این بازیکنا که خوزستانی نیستن یا رشتی هستن یا همشهریهای دستنشان ...
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
یه فوتبال پاک هر هر دو تیم دیدیم
تیمی که بهتر باشه حتما تو لیگ میمونه
صنعت قبل از این بازی هنوز موندنش قطعی نبود
ضمنا صد درصد مسجدسلیمانیها برامون عزیز هستن و دوستان فراوانی اونجا داریم
موندن نفت مسجدسلیمان دست خودشه و یک امتیاز بالاتر از سپید روده
اون بازی تو مسجدسلیمان یه دوئل بین دو تیم برای بقاست
امیدوارم موفق باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
بازی نمیدی ولی آخر لیگ تازه یادت افتاد به جوانان صنعت بازی بدی حالا دیدی اینم نتیجش برد خوبی بود ولی واقعا گفتم مساوی میشه وهماهنگ کردن دو تیم ولی تیم مسجد سلیمان اصلا نفس نداشت امروز ساکی ضعیف بود همینطور میلاد جهانی
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
تیم فقط صنعت نفت آبادان، به امید خدا وبا برنامه ریزی در لیگ نوزدهم کسب سهمیه کنیم.
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
سپید رود دو شانس دارد در حالی که نفت مسجدسلیمان فقط یک شانس !
نفت مسجدسلیمان دل خوش کند به بازی سپید رود که اونهم اون سپید رود نیم فصل اول نیست به مراتب قوی تر است نفت مسجدسلیمان هم نفت نیم فصل اول نیست به مراتب ضعیف تر نشان داده است.
نفت فقط به بازی با سپید رود امیدوار باشد و الا دو بازی بعدی هیچ جای امیدواری نداشته باشد مخصوصا با این بازی های افتضاحی که به نمایش گذاشته است.
سپید رود هم می تواند از نفت امتیاز بگیرد و هم از نساجی پس شانس بیشتری نسبت به نفت مسجدسلیمان دارد.
امیدوارم مسئولین نفت مسجدسلیمان بعد از بازی با نفت آبادان به خود بیایند و چاره ای بیندیشند .
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
مساوی و باخت این بازی فرقی نمیکرد.قبلا گفتم بازی اصلی با سپیدرود رشته اگر ببریم تو لیگ می مونیم اگه ببازیم سقوط می کنیم. نفت بازی سپیدرودو ببره فاصله میشه 4 امتیاز با تفاضل گل بهتر. بازی آخر سپیدرودم با استقلال تو تهرانه اگه سپیدرود بتونه نساجی رو ببره و با استقلال مساوی کنه بازم سپیدرود سقوط میکنه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
عزیزان نفت مسجدسلیمان بدست نادانهای هیئت مدیره خودش داغون شد... 3روز قبل ازبازی با اس خوزستان سرمربی را اخراج کردند.. بازی بااس خوزستان که تنها امید پیروزی راداشتیم. تیم بدون سرمربی وارد زمین شد... خب معلومه یعنی جلوگیری ازبرد نفت... عطاء بهادری که تنها حمایت کننده مرزبان بود میگفت زورم به هیئت مدیره نرسید وآنها مرزبان را که میتوانست تیم رانگهدارد اخراج کردند... آنهم چه زمانی... ولی عزیزان تنها امیدمان اینست که با سپیدرود پیروزشویم... مرزبان بازی رفت هر دوتیم سپیدرود واس خوزستان رابرد آنهم بعنوان مهمان....
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
سلام دوستان جنوبی خصوصا ابادانی ها سال بعد شما جای مسجد سلیمان برای سقوط بازی خواهید کرد گرچه مبسوط به سابقه هم بوده ابادان بیشتر زمان لیگ یک و دو بوده وقتی نساجی به سپیدرود راه داد انوقت میفهمین سال بعد نوبت سقوط شماست ممنون بابت شکست دادن مسجد سلیمان هم از شما ممنون هم از استقلال سقوط کرده اهواز حالا بدوین بدنبال فوتبال پاک
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
به عنوان یک خوزستانی بی طرف باید گفت برد تلخی بود که سرنوشت نفت مسجد سلیمان را در ماندن در لیگ به خطر انداخت و دوست داشتم نفت مسجد سلیمان می برد خیلی زشته که از ۴ تیم خوزستانی دوتاش سقوط کنه مخصوصا دوست ندارم حرف عادل فردوسی پور و دیگرانی که در ابتدای لیگ منتقد ۴ تیمی بودن خوزستان بودند و چشم دیدن نداشتند به کرسی بنشیند . در بازی امشب اون اوت دستی که از دو متر جلوتر پرتاب شد و داور هم این خطا را نادیده گرفت و منجر به گل دوم شد شیرازه تیم نفت مسجد سلیمان را بهم ریخت و کاهش روحیه تیم باعث خوردن گل سوم هم شد ولی به هر حال امیدوارم هفته بعد با یک ریکاوری روحی خوب ؛ مقابل سپید رود رشت پیروز شوند و در لیگ باقی بمانند .
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
شاتس ما امروز نفت آبادان مثل برزیل بازی کرد ای کاش امروز نفت آبادان ی حالی میداد ب مسجدسلیمان با این نتیجه احتمالا سهمیه خوزستان کاهش پیدا میکنه هر چند ک بازیکنهای نفت مسجدسلیمان برای لیگ دسته ۱۰ هم خوب نیستن
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
اس خوزستان با توجه ب بازیهای سختش سقوطش حتمی بود بازی با نفت مساوی کرد اونوقت نفت آبادان هم برزیل شده بود یعنی چی این فوتبال پاک کلا فوتبال کثیفه اما متاسفاته تیمهای خوزستانی الان فوتبال پاک بازی کردن حالا ببینید بازی سپیدرود و نساجی چطور نساجی وا و حال میده ب سپیدرود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
ببین صنعت خودش همیشه چوب تبانی رو خورده خصوصا تیمهای خوزستانی که همیشه ضدش بودن دسته دو هم نبوده همیشه با نامردی بعضی بازیکنان با تیمهای خوزستانی سقوط کرده ولی مردانه بالا امده نه با پول به کوری چشم دشمناش سال دیگه برای سهمیه میجنگه.
به هواداران مسجد سلیمانم بگم نتیجه مگه دست هواداره؟ اگه دست ما بود دوست داشتم مساوی بشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
من بعنوان یه خوزستانی از این برد ناراحتم
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
سلام تبریک به فوتبال پاک خوزستان ،ولا چرا بازیهای قبلی نفت ابادان رو بدون بلیط اعلام نمیکردین تا رسیدین به نفت مسجدسلیمان !!!حتما دشمنتون بود ،یادمون باشع که امروز بهتون جام دادن !!!،خدا خودش جای حق نشسته کمیته داواران و اتحاد صنعت نفت و استقلال خوزستان چه ضربه ای به نفت مسجدسلیمان زد و بازی رفت ما گلو پاره کردیم و صدا زدیم نفت ابادان عشق است خوزستان برزیلته ،این چرخ برای شما هم همیشه اینجور نمیچرخه.
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
اگر این بازی نفت باشد در مقابل سپید رود هم وا می مانیم


ما فقط برد می خواهیم
سیناساعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
اگه قراره فوتبال مسجدسلیمون با تبانی تو لیگ بمونه همون بهتر که بره لیگ یک .روی خودتون حساب کنید لطفا
ماهم هیچ وقت دست به دامن اهواز ومسجد سلیمون نشدیم وهمیشه رو خودمون حساب میکنیم رفقای عزیز!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
سلام تبریک به تیم نفت آبادان برد خوبی بود انشاالله در بازیهای بعدین هم موفق باشیم .اگه نمیبردیم کارمون سخت میشد چون بازیهای سختی داریم
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
بازی بانفت آبادان را باید فراموش کرد باید به بازی سپید رود فکر کرد این تیم با اومدن آقای دست نشان بی نهایت تغیر کرده نسبت به نفت مسجد سلیمان جوانتر دونده شوتزن و بابرنامه بنابراین کادر فنی باید طوری برنامه ریزی کند که حتما از این بازی نتیجه بگیرد تقسیم توان بدنی برای نود دقیقه با توجه به سن بازیکنان نفت مهم است هواداران باید تا پایان بازی ازتیم حمایت کنند بقای تیم در لیگ مهم است تا لااقل برای فصل بعد بازیکنان بهتری گر فته شود
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
مدیریت نفت مسجدسلیمان باید سخت در اشتباه باشد اگر فکر می کند سپید رود همان سپید رود نیم فصل اول است همه باید بدانیم سپید رود تیم متحول شده ای است امیدوارم نفت تاب مقابله با سپید رود را داشته باشد اگر قرار است در زمین خودمان در مقابل سپید رود بازی را واگذار کنیم همان بهتر که در لیگ برتر ایران نباشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
اقای سینا مگه ما رو نفت ابادان حساب میکنیم فوتبال مسجدسلیمان اولین تو تاریخ فوتبال و بعدش فوتبال پاک رو حرفشو نزنین پول سپیدرود باعث رایگان شدن بلیط بازی شد،بدون کجای تعصب و پاکی فوتبالین.بیش از ده امتیاز نفت مسجدسلیمان رو نادوری فوتبال بود .بازی با پرسپولیس و سایپا و پارس جنوبی و استقلال خوزستان و سپاهان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
دوست گرامی که میگی پول رایگان شدن بازی رو باشگاه سپید رود داده، جهت اطلاع شما حدود پنج هزار تماشاگر تو استادیوم بودند که با قیمت بلیط عادی پنج هزار تومانی سر جمع میشه 25 میلیون تومان. یعنی فکر میکنی باشگاه صنعت نفت لنگه این پوله!!!
لطفا اول خوب فکر کن و بعد نظر بده.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
من فقط میدونم خود زنی کردن جنوبی ها اگه واقعا نساجی مردونه با سپیدرود بازی میکرد من قبول میکردم اما من میدونم هم سپیدرود و هم نساجی تو کل شمال معرف به تیم های تبانی گرن هم سپید رود و هم نساجی به لیگ برتر اومدن و یادمون نره اخرین بازی لیگ یک پارسال نساجی با تبانی 5 تا به راه اهن زد و لیگ برتری شد و همین سپید رود با تبانی دوسال پیش با نساجی دقیقه 88 پنالتی زد و لیگ برتری شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها