به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

قطبی: شانس آوردیم پنالتی سپیدرود گل نشد

قطبی: فوتبال نیمه دوم فولاد را دوست نداشتم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:شانس آوردیم که پنالتی گل نشد و سیو دیدنی گلر باعث شد که بازی مساوی نشود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، افشین قطبی بعد از برتری تیمش در نشست خبری بعد از بازی با سپیدرود اظهار داشت: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت، بازی خیلی جذابی داشتیم و در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم. ما در ضدحملات موثر کار کردیم و گل دوم ما خیلی خوب و بی نظیر بود. در اینجا باید به هواداران سپیدرود تبریک بگویم که تحول جدیدی به وجود آوردند. من برای این تیم آرزوی موفقیت در سه بازی آینده دارم چون سپیدرودی ها تماشاگران خوبی دارند.

قطبی در خصوص عقب نشینی تیمش در نیمه دوم و ارائه فوتبال تدافعی توسط فولاد گفت: من حس کردم وقتی 2 بر صفر جلو بودیم نباید گل بخوریم. این خوبی سپیدرود بود که مستقیم بازی می‌کرد. وقتی بازیکنان ما عقب نشستند صدمه خوردیم. در نیمه دوم خیلی ضعیف بودیم و پاس های ساده هم نمی‌دادیم. باید بگویم 13 بازی سرمربی فولاد بودیم و نیمه دوم این بازی فشرده ترین بازی ما در این 13 بازی بود. شانس آوردیم که پنالتی گل نشد و سیو دیدنی گلر باعث شد که بازی مساوی نشود.

وی تاکید کرد: این تفکر فوتبال من نیست و در نیمه دوم طوری که می‌خواستم بازی نکردیم. بازیکن باید فوتبال مد نظر مربی را نمایش بدهد ولی واقعا بازیکنان ما امروز برد می‌خواستند و فکر می‌کردند با عقب نشستن به پیروزی می‌رسند. فوتبالی که تیم ما در نیمه دوم بازی کرد اصلا دوست نداشتم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
1
0
آقای قطبی از زمانیکه فولاد را در دست گرفتید کی تیم فولاد در نیمه دوم سوار بازی بوده و خوب کار کرده .غیر از یک یا دوبازی از ۱۳ بازی که تیم تحت رهبری شما بوده، دیگه بسه سیاه کردن هواداران فولاد. مگر شما فوتبال را چطور میبینید که منه تماشاچی نمی بینم. امروز هم خدا رو شکر دیگه هیچ بهانه ای نداشتید که اینطور مصاحبه کردید. اینقدر که در مصاحبه هایتان حرفه ای هستید ، در کوچینگ روز بازی مخصوصا در نیمه دوم خیلی ضعیف عمل میکنید .
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
1
آقای قطبی یکنفر کمتر از همه توی این پیروزی نقش داشت... وآن یکنفر شخص آقای قطبی بود....آقا جان این چه حرفی ست که بازیکنان گوش ندادند وبازی خودشان را میکردند. یعنی تو آنجا چکاره بودی...آخه این شد توجیه.... تازه اگر اینگونه باشد مقصر کیست... عادت کرده ای هرروز یه ترفند... آقای قطبی توی این چهل سال ما استاد این فیلم ها شده ایم.... زورمان نمیرسد وگرنه همه چی را میدونیم... همه چی را....
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
قطبی خیلی تو فیلم هست. و مطمینم که سال دیگه هیچ سهمیه نمیاره فقط یحیی گل محمدی بدرد فولاد میخوره
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
از وقتي قطبي اومده در تمام بازيها فولاد در نيمه دوم به فلاكت افتاده!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها