به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

علوی: بازی مقابل تیم‌های تدافعی سخت می‌شود

علوی: بازی مقابل تیم‌های تدافعی سخت می‌شود

خوزستان اسپورت-  سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی بود دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند اما متاسفانه یک امتیاز گرفتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیدمحمد علوی بعد از تساوی یک - یک تیمش با نساجی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود دو تیم به دنبال سه امتیاز بودن اما متاسفانه یک امتیاز گرفتند اما شاهد هستید که تیم ما رفته به رفته بهتر بازی می‌کند. بازی پایاپایی بود اما تیم ما به نسبت نساجی بهتر بود.

علوی درباره اینکه چرا در این بازی از وحید نامداری استفاده نشد، عنوان کرد: این مدل سوال‌ها را پارسال نیز از من می‌پرسیدند. تیم ما تیمی است که همه برای رسیدن به دروازه حریف تلاش می‌کنند. در دفاع نیز همه تیم مشارکت دارند و در حمله هم همینطور است. البته این کار ما را سخت می‌کند. ما تیم‌مان از لحاظ بدنی ضعیف بود اما حالا می‌بینیم که روز‌به‌روز بهتر شده است و خط حمله‌مان نیز بهتر می‌شود اما باید بگویم کل تیم ما خط حمله هستند. نامداری بازیکن قابلی است و در تیم امید ایران نیز حضور دارد اما من می‌خواهم همه خودشان را در تمرینات نشان دهند و به هر کس که پنج یا ده دقیقه شانس بازی برسد می‌خواهم در این مدت بهترین عملکردش را داشته باشد.

وی راجع به اینکه چرا استقلال خوزستان با ارسال توپ‌های بلند موقعیت تک‌به‌تک با دروازه نساجی ایجاد نمی‌کرد گفت: تیم نساجی تیمی بود که امروز عقب نشسته بود. مقابل تیمی که اینطوری بازی می‌کند بازی کردن بسیار سخت است ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم و به دنبال ارائه فوتبال بازی ضد فوتبال نبودیم. در این دیدار 70 درصد بازی دست ما بود و همه از عملکرد استقلال خوزستان لذت بردند ما آمدیم و فوتبال بازی کردیم اما نساجی عقب نشسته بود. نساجی تیم بزرگ و خوبی است اما تاکتیک آنها امروز همین بود و برای همین سخت بود که ما توپ را پشت دفاع آنها بیندازیم البته چند بار موفق شدیم که یکی از توپ‌هایمان وارد گل شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه جلالی سرمربی نساجی اعتقاد داشت جایگاه استقلال خوزستان انتهای جدول رده‌بندی نیز اظهار داشت: ایشان به من لطف دارند و استاد من هستند من کار را از ایشان یاد گرفتم. امیدوارم همیشه در تیم‌هایی که حضور خواهم داشت تیمم فوتبال زیبا، جنگنده و با پیروزی داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
خداقوت
بچه ها با حداکثر توان دویدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
الحق و انصاف از نظر نحوi بازی بازیکنان این تیم نباید سقوط کند همین الان اگر یک مسابقه بین این تیم و تیم صدر جدول که پرسپولیس میباشد ترتیب دهند به احتمال زیاد بازی مساوی شود جالب اینکه اگر بازیهای این تیم را مرور کنیم خواهیم دید که این تیم در اکثر بازیها اصلا" تدافعی بازی نکرده و یا به اصطلاح فوتبالیها ۹۰ دقیقه در فلان بازی اتوبوسی دفاع کند در عوض دیدن بازیهای این تیم حتی خیلی بهتر از بازیهای تیمهای بود که الان در میانه جدول هستند و در اکثر بازیهاش تماشاگر از دیدن آنها لذت میبرد و در پایان مسابقه اکثر سرمربیان تیم حریف متفق بودن که جایگاه این تیم نسبت به بازی که امروز به نمایش گذاشت اصلا" همخوانی ندارد این تیم فقط و فقط بدلیل فقر مالی و سوء مدیریتی به چنین وضع موجود مبتلا شده است .
محمد
|
United States of America
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
به نظر من از حالا تیم را برای مسابقات دسته یک امسال باید بست
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
همینکه رفت وبرگشت 6 امتیازاز سپیدرود گرفت حقانیت رانشان داد...حیف که این تیم یتیم است... فولاد دراهواز با ایلی استان به سپیدرود باخت حالا ببینیم قطبی چه میکند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها