به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

جلالی: استقلال قیافه تیم سقوط کننده را نداشت

جلالی: استقلال قیافه تیم سقوط کننده را نداشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: انتظار داشتم امروز بازی بهتری داشته باشیم، هر چند بازیکنان سعی و تلاش خود را کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مجید جلالی در پایان دیدار تیمش با استقلال خوزستان در حضور اصحاب رسانه گفت: من همان ترکیب بازی با پدیده را در این دیدار انتخاب کردم، اما تیم خسته‌تر از همیشه بود. ما خیلی سعی کردیم کار تمرینی برای ریکاوری داشته باشیم، اما بازیکنان ما نتوانستند مثل همیشه بدوند. شاید گل دقیقه اول برای آنها ذهنیت توهم زا ایجاد کرد. انتظار داشتم امروز بازی بهتری داشته باشیم. هر چند بازیکنان سعی و تلاش خود را کردند. چند بازیکن ما خسته بودند و سه تعویض هم بیشتر نداشتیم.

وی افزود: بازیکنان حریف دونده‌تر از ما بازی کردند. این تیم قیافه تیم سقوط کننده و انتهای جدول را نداشت. آنها با تلاش و کوشش سعی می‌کردند که بازی خوبی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص اینکه آیا گرمای بازی روی عملکرد بازیکنانش تأثیر گذاشته بود یا نه، تصریح کرد: این دوازدهمین بازی بود که با نساجی هستم. امروز اصلا مثل قبل ندویدیم و بازیکنانم توانایی دویدن نداشتند. ما توپ‌های زیادی را بدون دلیل به حریف می‌دادیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
جلالی و خیلی از سرمربیان دیگر لیگ برتر مثل گل محمدی و ......که این جمله را برای چندمین بار تکرار کردند **این تیم قیافه تیم سقوط کننده و انتهای جدول را ندارد .** این تیم فقط و فقط بدلیل سوء مدیریتی به چنین وضعیتی مبتلا شده است البته در خوزستان در تمام زمینها فقر مدیریتی داد میزند و پول بیت المال و امکانات موجود بدلیل همین فقر لحظه به لحظه از بین میروند و جالب اینکه خودشان هم میدانند هیچکس قرار نیست آنها را سین جیم کند ویا گزارشی از عملکرد آنها بخواهد .
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
دقیقا منم با نظر ناشناس موافقم وقتی تیمی هیچ مدیر فوتبالی و دلسوزی نداشته باشه دقیقا اینی میبینید که به سر اس خوزستان افتاده بنظر من و خیلیای دیگه اس خوزستان حتی بهتر سه تا تیم خوزستانی فوتبال بازی میکنه ولی حیف و صدحیف یک مدیر با لیاقات ندارن
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
اینا همه تعارفای الکیه. استقلال خوزستان از شروع لیگ معلوم بود که جزو تیمهایی هست که سقوط میکنه
حتی همون موقع که اول فصل چند تا نتیجه نسبتا خوب گرفت و همه به به چه چه میگفتن از خشتان و ... معلوم بود این تیم سقوط میکنه و همون موقع هم گفتم اینو
یه تیم برا بودن تو سطح لیگ برتر خیلی آپشن ها باید داشته باشه که استقلال خوزستان هیچ کدوم رو نداره و حقش بودن تو لیگ برتر نیست
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
بله قیافش رو نداشت اما گریمش کردند و به شکلی که میبینید درآوردنش تا استقلال دیگری در لیگ وجود نداشته باشد. استقلال تهران رو هم از قدمت و طرفداراش رودربایستی دارند و محوش نمی کنند. البته یکبار توطئه کردند و به دسته 3 فرستادنش اما توانست بازگردد. استقلال اهواز را هم هم به تاریخ پیوستوندنش! استقلال رشت هم همینطور و ... حالا نوبت استقلال خوزستان است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها