به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

استقلال 1 – نساجی 1؛ آبی‌ها در یک قدمی سقوط

استقلال 1 – نساجی 1؛ آبی‌ها در یک قدمی سقوط

خوزستان اسپورت
هفته بیست و هفتم لیگ برتر – استادیوم فولاد خوزستان
پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه 98 – ساعت 17:30
استقلال خوزستان 1 – نساجی مازندران 1
گل: امیرحسین باقرپور (74) برای استقلال – محمدمهدی نظری (2) برای نساجی
داور: جواد رحیم‌زاده
کمک داوران: محمد هاشمی‌نسب و علی احمدی
اخطار: مصطفی کیانی، وحید حمدی‌نژاد (استقلال) – فرشاد فرجی، محمدمهدی نظری (نساجی)
تماشاگر: دویست نفر

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، مهرداد پورابوالقاسم (70- رامین داودی)، مصطفی کیانی، محمدرضا شیرزادی، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، محمد شریفی، امیرحسین باقرپور، رضا نعامی، فرید امیری (81- مسلم معاوی) و رضا درویشی (61- ایوب کلانتری)
سرمربی: سیدمحمد علوی

نساجی مازندران: حامد لک، حامد شیری، جورجی گولسیانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، علی‌اصغر عاشوری (68- نیما مختاری)، سیدمحمد میری (54- احمد عبدالله‌زاده)، آرفنگ دافه، سجاد آشوری (82- امید سینگ) و محمدمهدی نظری
سرمربی: مجید جلالی

خلاصه بازی
استقلال خوزستان در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولاد آره‌نا برابر نساجی مازندران قرار گرفت تا آخرین شانس‌های بقاء در لیگ برتر را با کسب پیروزی مقابل این حریف شمالی زنده نگه دارد. تیم مجید جلالی نیز در سفر به اهواز چشم به کسب سه امتیاز و صعود به نیمه بالای جدول لیگ داشت.

در شرایطی که بازی هنوز گرم نشده بود، قرمزپوشان نساجی در اولین حضورشان روی دروازه استقلال خوزستان شوک اول را به تیم میزبان وارد کردند و محمدمهدی نظری در دقیقه 2 موفق به پیش انداختن نساجی شد. شاگردان جلالی در دقیقه 14 هم در محوطه جریمه استقلال خوزستان ظاهر شدند و اعتقاد به حادث شدن خطای پنالتی داشتند اما داور میدان چنین نظری نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

آبی‌پوشان استقلال که در این مسابقه اکثراً از بازیکنان جوان این تیم بودند، با سپری شدن بیست دقیقه ابتدایی نیمه اول از شوک گل زودهنگام نساجی خارج شده و رفته رفته در نیمه زمین حریف شمالی ظاهر شدند و برای رسیدن به گل تساوی دست به حملاتی زدند. حامد لک دروازه‌بان نساجی در این دقایق تبدیل به چهره اول تیمش شد و در دقایق 22 و 25 با جاگیری مناسب مانع از به ثمر رسیدن ضربات یاران استقلال خوزستان شد تا وقت نخست مسابقه با پیروزی یک – صفر نساجی تمام شود.

استقلالی‌ها که می‌دانستند شکست در این مسابقه سقوط آن‌ها به لیگ یک را قطعی می‌کند، در نیمه دوم هجومی‌تر ظاهر شدند و در دقیقه 48 اولین خطر جدی این نیمه را روی دروازه نساجی ایجاد کردند که این موقعیت با واکنش حامد لک به کرنر رفت. سنگربان نساجی در دقیقه 51 هم ناجی دروازه تیمش شد و ضربه محمد شریفی را به بیرون فرستاد.

حملات استقلالی‌ها در دقیقه 74 به ثمر نشست و امیرحسین باقرپور مهاجم مازندرانی تیم استقلال خوزستان گل تساوی را به ثمررساند تا این بازی در نهایت به تساوی یک – یک بینجامد.

استقلال خوزستان با این نتیجه 12 امتیازی شد و در یک قدمی سقوط به لیگ یک قرار گرفت.

شرح گل‌ها
0-1 (نساجی): سجاد آشوری از منطقه چپ خط دفاعی استقلال خوزستان حرکت کرد و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه با ضربه تمام کننده محمدمهدی نظری تبدیل به گل زودهنگام نساجی شد.

1-1 (استقلال): امیرحسین باقرپور در پشت مدافعان میانی تیم نساجی صاحب توپ شد و پس از ورود به محوطه جریمه در موقعیت تک‌به‌تک با حامد لک دروازه قرمزپوشان شمالی را گشود.

در حاشیه
* به دلیل آب گرفتگی اطراف ورزشگاه غدیر اهواز این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان برگزار شد.
* در شرایطی که قرار بود این دیدار ساعت 19:15 دقیقه آغاز شود، روز گذشته ساعت بازی تغییر کرد و دو تیم از ساعت 17:30 به میدان رفتند.
* صندلی‌های خالی در سراسر سکوهای ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان به چشم می‌خورد و کمتر از دویست نفر برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حاضر شدند.
* در اواسط نیمه دوم بین وحید حمدی‌نژاد مدافع استقلال و فرشاد فرجی بازیکن نساجی درگیری پیش آمد که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
اس خوزستان که سقوط میکنه. امیدوارم فولاد به سپیدرود نبازه اگر باخت وضع نفت مسجدسلیمان خطرناک میشه
فریدون
|
United States of America
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
وقتی خوزستان 4سهمیه ای شد دنبال سیلی سیل آسا شدند...همه دیدند... موفق هم شدند..... حداقل نگذاریم نفت مسجدسلیمان هم سیل ببرد... عزیزان برخی با تفرقه اندازی میان خودمان قصد نابودیمان رادارند....حواسمان باشد... ناخواسته دنباله رو آنها نباشیم.... خواسته مان حفظ سهمیه خوزستان باشد...
محمد
|
United States of America
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
مثلث سقوط استقلال خوزستان
عبدالنبي شولي
افشين حيدري
محمودي كه نماينده بانك ملي و مدير گروه ملي بود
به غيرت خوزستانيت بچاپ
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
فولاد صد درصد باید بازی رو ببره اگه ببازه وضعیت نفت میسلیمان خراب میشه
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
خوزستان تنهایی تنهایی..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها