به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

اطلاعیه کمیته اخلاق جهت بررسی تخلفات اخلاقی

اطلاعیه کمیته اخلاق جهت بررسی تخلفات اخلاقی

خوزستان اسپورت- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در زمینه بررسی تخلفات و اتهامات غیراخلافی در حوزه فوتبال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

با توجه به مطرح شدن برخی موضوعات و موارد مرتبط با تخلفات و جرایم اخلاقی در حوزه فوتبال کشور بدینوسیله از کلیه عوامل، دست اندرکاران و فعالان حوزه فوتبال کشور دعوت می‌گردد که مستندات، مشاهدات و یا هرگونه اطلاعات خود در خصوص تخلف و یا اتهامات غیر اخلاقی مرتبط با فعالیت‌های حوزه فوتبال را به این کمیته جهت پیگیری و انجام تحقیقات قانونی لازم اعلام کنند.

لازم به ذکر است که بررسی اینگونه موضوعات در صلاحیت مراجع ذی‌ربط بوده و مطرح کردن مسائل و گزارش‌های اثبات نشده تنها موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی‌های غیرضروری در سطح جامعه می‌باشد که قابل پیگرد توسط مراجع ذی‌صلاح خواهد بود و در این خصوص برخورد لازم صورت می‌گیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
تخلفات گسترده در بخش ورزش ،مخصوصا فوتبال، توسط وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انجام می شود .دلالها و خلافکاران تا پشتشان به جایی گرم نباشد اینقدر آشکار و گستاخانه فعالیت نمی کنند.کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شبیه طنز است چون تنها چیزی که در فوتبال ایران وجود ندارد حاکمیت اخلاق و قانون است.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
چی. حاکمیت قانون... یعنی اینهمه اختلاس سرازیر دربانکهای کاناداو استرالیا... چون این دوکشور زیرمجموعه بانک مرکزی انگلیس هستند طبق حاکمیت قانون صورت گرفته.... واقعا که... دنیا ازآن بی شرمان است خون دل میخورد آنکه حیایی دارد... حاکمیت قانوووون... فدراسیون...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها