به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

رضایی: گلایه رحیمی بخاطر میزبانی ما از آنها است

رضایی: گلایه رحیمی بخاطر میزبانی ما از آنها است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان‌، گفت: آیا گلایه محمد رحیمی به این خاطر است‌ که ما به آنها ورزشگاه دادیم؟

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حبیب الله رضایی در مصاحبه با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد عملکرد فولاد خوزستان در فصل جاری، گفت: لیگ امسال شرایط خاصی داشت. جایگاه ما در جدول قبل از آمدن افشین قطبی خوب نبود. با توجه به برنامه‌ها و مذاکراتی که با قطبی داشتیم می‌خواستیم بالای جدول قرار بگیریم اما شرایط لیگ به شکلی شد که الان در رده ششم هستیم. در کل از عملکرد قطبی راضی هستیم.

وی در مورد فصل آینده عنوان کرد:‌ با قطبی جلسه داشتیم و از او او برنامه خواستیم قرار است او برنامه‌هایش را به ما اعلام کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان‌ در ادامه تأکید کرد:‌ فولاد خوزستان به دنبال استفاده از بازیکنانی است که حاصل تلاش و پرورش آکادمی باشگاه است. با این شرایط در فصل جاری شک نکنید جایگاه ششمی بهترین مکانی است که در حال حاضر در فصل جاری‌ برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم‌.

رضایی در مورد دیدارهای سخت فولاد در هفته‌های پایانی، گفت: ما نشان دادیم مقابل تیم‌های بالای جدول خوب کار می‌کنیم و امسال نتایج قابل قبولی گرفتیم. مقابل سپاهان، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال نتایج خوبی گرفتیم.

وی در مورد انتقادات محمد رحیمی مبنی بر  مخالفت باشگاه فولاد با برگزاری بازی این تیم مقابل نساجی در ورزشگاه اختصاصی فولاد، عنوان کرد:‌ رحیمی با من صحبت نکرده است. او چطور وقتی با ما صحبت نکرده ابراز گله می‌کند؟

مدیرعامل فولاد در پاسخ به این سوال که رحیمی اعلام کرده مسئولان باشگاه فولاد پاسخ تماس‌هایشان را نمی‌دهند،گفت:‌ در فضای حرفه‌ای لیگ برتر بر اساس قوانین آنها برای میزبانی ورزشگاه غدیر را معرفی کردند. در همین راستا افشین حیدری با ما تماس گرفت. در راستای مسئولیت اجتماعی فولاد خوزستان مهندس کشانی  مدیرعامل کارخانه مثل گذشته اعلام کرده این ورزشگاه متعلق به استان خوزستان است. در نهایت هماهنگی لازم انجام شد و‌ بازی فردا استقلال خوزستان و نساجی در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شود. آیا گلایه رحیمی به این خاطر است‌ که ما به آنها ورزشگاه دادیم؟

وی در پاسخ به این سوال که رحیمی اعلام کرده‌ قبل از دربی اهواز بارها تماس گرفتند و خواهش کردند بازی آنها در ورزشگاه شهدای خوزستان برگزار شود، تصریح کرد:‌ ما خواهش نکردیم. با توجه به اتفاقات اخیر و موضوع سیل شورای تامین تصمیم گرفت بازی در مکان دیگری برگزار شود. با توجه به اینکه شهر اهواز ظرفیت ورزشگاه شهدای فولاد را دارد ما هم پذیرفتیم در دربی خوزستان بازی با وجود میزبانی حریف در ورزشگاه اختصاصی ما برگزار شود.

رضایی در ادامه یادآور شد:‌ با توجه به هماهنگی‌های انجام شده فردا  ما میزبان دیدار استقلال خوزستان هستیم.

وی در مورد اینکه آیا افشین قطبی برای فصل بعد در خواست جذب بازیکن خارجی را داده است،‌ عنوان کرد: هنوز او به ما برنامه نداده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان‌ در پایان گفت: با توجه به چشم انداز باشگاه فولاد خوزستان به دنبال این هستیم که در فصل آینده برای حضور در بالای جدول،‌ کسب سهیمه و قهرمانی تلاش کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها