به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

حدادی: حاضرم با پای شکسته هم بازی کنم

حدادی: با پای شکسته هم بازی می‌کنم

خوزستان اسپورت- ستاره اهوازی بسکتبال آسیا خطاب به سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: من عرق ملی ندارم یا شما که دو سال پیش منافع باشگاه‌تان را به تیم ملی ترجیح دادید؟

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حامد حدادی با اشاره به مسائل مختلف رخ داده در چند ماه گذشته اعم از باشگاهی و تیم ملی اظهار داشت: یک سری مسائل در تیم ملی پیش آمد اما سکوت کردم تا اوضاع بدتر نشود و حاشیه‌ای بوجود نیاید و دوست هم نداشتم که بگویند حدادی حرفی برای گفتن ندارد.

خودم، مدیر برنامه‌هایم و مصاحبه یک سری افراد برای نرفتن به چین دخیل بود
وی ابتدا با اشاره به شرایطش در لیگ چین و لبنان گفت: بعد از بازی‌های جاکارتا دوست داشتم یک بار دیگر در چین بازی کنم اما اتفاقاتی افتاد که میسر نشد. تقصیر خودم، مدیر برنامه‌هایم و یکسری مصاحبه‌ها بود که چینی‌ها اینطور برداشت کردند که مصدوم هستم. اول فصل برای حضور در چین پیشنهاد داشتم اما قیمت را به خاطر مشاوره‌های غلط بالا گفتم و پس از آن هم مصدومیت‌ها باعث شد که تیمی نداشته باشم.

پولم را بخشیدم و به ایران بازگشتم
ستاره بسکتبال کشورمان ادامه داد: بعد از آن یک پیشنهاد دو ماهه آمد که ابتدا قبول نکردم اما به پیشنهاد دوستان رفتم. عملکردم در چین خوب بود اما یکسری مسائل پیش آمد که آنجا ادامه ندادم. بعد از این اتفاقات پیشنهادی از لبنان آ‌مد که فقط به خاطر فادی الخطیب بازیکن لبنانی که رابطه خوبی با هم داریم قبول کردم اما واقعا شرایط خیلی سخت بود. آنجا هم پول خاصی نگرفتم اما هر روز می‌گفتند بیشترین پول را به تو دادیم و باید چنین و چنان کنی. در نیمه نهایی یک بازی را باختیم اما من اکثر دقایق را روی نیمکت بودم و بدنم سرد شده بود در 30 ثانیه آخر مرا به زمین فرستادند و آن بازی را باختیم. اینکه مقصر بودم یا نه بحث دیگری است اما صحبت‌هایی که سرمربی تیم در رختکن انجام داد و گفت که حامد تو مقصر باخت بودی واقعا غیر حرفه‌ای بود. پس از این صحبت‌ها بلافاصله با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفتم و گفتم من دیگر بازی نمی‌کنم و قراردادم را می‌بخشم و به ایران بازمی‌گردم. همه چیز پول نیست و دوست ندارم بی‌احترامی شود.

دوست نداشتم از سکوتم سوء استفاده کنند
حدادی در مورد اینکه خیلی‌ها سوال می‌کنند چرا حدادی در تیم ملی نیست و آیا تمریناتش کم شده است یا خیر، گفت: یکسری آسیب‌ها به خاطر استفاده بیش‌ از اندازه از بدن به وجود آمده است آشیل، کشاله و کمرم همه آسیب دیده هستند. درست است که افت کردم اما هر زمان که بوده تمام تلاشم را انجام دادم. شاید به نوعی سال بدشانسی من است.

وی درمورد حواشی بوجود آمده در تیم ملی گفت: ابتدا باید از همه عذرخواهی کنم که این مسائل پیش آمده است اما می‌خواهم مسائل را بگویم تا از سکوتم سوء استفاده نشود. به عنوان بازیکن سعی کردم با هر مربی،‌ رئیس فدراسیون و ... کار کنم و مشکلی نداشته باشم اما مسلماً‌ مشکلات در داخل تیم ملی وجود دارد و ما همیشه سکوت کردیم و بازی‌مان را انجام دادیم. اگر هم مساله‌ای را می‌خواستیم مطرح کنیم شخصا و به صورت خصوصی می‌گفتیم.

خواستند من را مقابل مردم قرار دهند
ستاره بسکتبال کشورمان عنوان کرد: متاسفانه مدیر تیم‌های ملی آ‌مد و مصاحبه‌ای انجام داد که واقعا بد بود. بازیکنان هم واکنشی نشان دادند و فدراسیون بچه‌ها را جمع کرد و یک جلسه که حالت کمیته انضباطی داشت برگزار کرد. من به مدیر تیم‌های ملی گفتم که اگر شما مصاحبه‌تان را تکذیب کنید من هم صحبت‌هایم را تکذیب می‌کنم. نیازی نبود من در آن جلسه باشم اما به خاطر بچه‌ها رفتم.

وی ادامه داد: مسائل فنی به ما بازیکنان ربطی ندارد ما با شاهین‌طبع هم مشکلی نداریم. به خود شاهین‌طبع هم گفتم مسائل را برای موفقیت تیم ملی حل کنید اما حل نشد. در اردوی آخر بارها مصاحبه کردند که حامد را می‌خواهیم و به او احتیاج داریم اما فقط می‌خواستند مقابل مردم قرار دهند.

به هرجا رسیدم، از تیم ملی بود
وی درمورد اینکه شما را دعوت کردند اما خودت در ابتدا نیامدی گفت: وقتی مشکلات حل نشده چطور وارد اردو شوم. من به هر جا رسیدم از جمله NBA از تیم ملی و زحمات سعید فتحی بوده است اما وقتی  احترام متقابل نباشد چطور به اردو بروم. هر جا نام تیم ملی بوده با آسیب‌دیدگی هم بازی کردم. من 6 روز قبل از بازی‌های آسیایی آسیب دیدم اما با همان شرایط تا فینال در زمین بودم.

*آقای شاهین طبع! من عرق ملی ندارم یا شما؟
حدادی خطاب به شاهین طبع سرمربی تیم ملی گفت: شما در اردو بارها دیدید که من با فیزیوتراپی و درد به تمرینات می‌آمدم و بازی می‌کردم آیا من وطن‌فروش هستم. به من گفتند وطن‌فروش. مگر در جلسه خصوصی پرچم ایران را به من نشان ندادید و از عرق ملی صحبت نکردید؟ من عرق ملی نداریم یا شما که دو سال پیش پیشنهاد مشحون را برای تیم ملی رد کردید آن هم به خاطر منافع باشگاه‌تان. به من انگ بازیکن سالاری زدید. من که هر جا بوده با تمام وجود برای تیم ملی بازی کردم.

ساهاکیان به خاطر رفتار شاهین‌طبع از تیم‌ملی خداحافظی کرد
وی عنوان کرد: شما ببینید با اوشین ساهاکیان،‌ مهدی کامرانی،‌ سعید داورپناه و صمد نیکخواه بهرامی چه کار کردند همه از این مساله ناراحت هستند. من که نباید مسائل را حل کنم. رئیس فدراسیون باید حل کند چون از او انتظار داریم. اوشین به خاطر شاهین‌طبع خداحافظی کرد چون اذیتش می‌کرد. کامرانی را 6 ماه دواندند و من دیدم که او چطور تمرین می‌کرد اما باید با او چنین برخورد شود. شاید با بازیکنی خصومت شخصی داشتید و دعوتش نکردید. به من ربطی ندارد مرا چرا می‌خواستید جلو مردم قرار دهید.

با پای شکسته هم بازی می‌کنم
حدادی درمورد اینکه آیا برای حضور در تیم ملی شرط داری یا خیر گفت: چرا باید شرط بگذارم. چه کسی برای پرچم کشورش شرط می‌گذارد. من با پای شکسته هم شود بازی می‌کنم و به همه بازیکنان گفتم که اگر پایتان هم شکست برای تیم ملی کم نگذارید. 6 ماه در اردو بودیم و هیچ خواسته‌ای نداشتیم اما باید به بازیکن تیم ملی احترام بگذارند. می‌گویند وظیفه‌تان است که در تیم ملی بازی کنید ما هم می‌گوییم درست اما نه در هر شرایطی در ژاپن با اتوبوس شهری بچه‌ها را منتقل می‌کردند.

چون صعودشان به جام‌جهانی قطعی شده بود، مرا نمی‌خواستند
بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: چون صعود تیم ملی به جام جهانی 100 درصد شده بود مرا نمی‌خواستند و زمانی که می‌خواستم به تیم ملی بیایم گفتند دیر شده است من اگر در چین می‌ماندم سه روز قبل از مسابقات به ایران می‌رسیدم آیا آن زمان دیر نمی‌شد. هیچ وقت بازیکن سالاری نداشتم و این حرف‌ها غیرقابل باور است. بسکتبال عشق من است و جانم را برای تیم ملی می‌دهم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها