به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
تعداد نظرات: ۳۳ نظر

فولاد 1 – صنعت‌نفت 4؛ برد برزیلی نفت آبادان

فولاد 1 – صنعت‌نفت 4؛ برد برزیلی نفت آبادان

خوزستان اسپورت
هفته بیست و ششم لیگ برتر – استادیوم فولاد خوزستان
جمعه 30 فروردین 98 – ساعت 17:30
فولاد خوزستان 1 – صنعت نفت آبادان 4
گل: لوسیانو پریرا (18) – جاناتان بالوتلی (48، 64 و 3+90)، طالب ریکانی (64)
داور: روح‌الله شریفی
کمک داوران: محمد عطایی و اسد حاج‌محمدی
اخطار: لوسیانو پریرا (فولاد) - جاناتان بالوتلی (صنعت نفت)
تماشاگر: پنج هزار نفر

فولاد خوزستان: ناصر سالاری، عارف آقاسی (62- صابر حردانی)، ایوب والی، عبدالله کرمی (72- بابک مرادی)، میلاد بدرقه، میثم دورقی، تاکافومی آکاهوشی، رضا میرزایی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی (77- مهدی زبیدی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: افشین قطبی

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، سیدمحمد قریشی، وفا هخامنش (33- جاناتان بالوتلی)، عقیل کعبی، وینیسیوس فرانکو، مصطفی احمدی (46- حسین بغلانی)، طالب ریکانی، میلاد جهانی، جعفر سلمانی و سیدفاخر تهامی (77- عزیز سیدیکوف)
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
فولاد و صنعت نفت که در هفته گذشته برابر حریفان به پیروزی دست یافته بودند، در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که چند بازیکن این دوتیم به دلیل محرومیت یا مصدومیت به بازی امروز نرسیدند. کسب سه امتیاز این مسابقه می‌توانست جایگاه فولاد در رده ششم جدول را محکم کند و در سمت مقابل اگر صنعت نفت صاحب پیروزی می‌شد، از منطقه خطر جدول فاصله می‌گرفت.

فولاد خوزستان بازی را تهاجمی آغاز کرد و با سپری شدن 18 دقیقه از نیمه اول روی پاس بیت سعید و ضربه تمام کننده لوسیانو پریرا به گل رسید. بعد از این گل دو شوت راه دور آکاهوشی و بیت سعید از کنار دروازه نفت آبادان به بیرون رفتند و در سمت مقابل نیز شوت محکم و زمینی وینیسیوس فرانکو به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد خوزستان گذشت.

پائولو سرجیو با سپری شدن 33 دقیقه از مسابقه دست به تغییر تاکتیکی در تیمش زد؛ وفا هخامنش مدافع تیمش را بیرون کشید و جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی را به میدان فرستاد تا بدین شکل بازی را به نیمه زمین فولاد منتقل کند اما در دقایق باقی مانده از نیمه اول تلاش صنعتی‌ها ثمری نداشت و این نیمه با تک گل پریرا به پایان رسید.

تعویض تاکتیکی سرمربی نفت آبادان، در ابتدای نیمه دوم کارساز شد و جاناتان بالوتلی برای اولین بار در لیگ هجدهم موفق به گلزنی شد تا در دقیقه 48 کار به تساوی یک – یک کشیده شود. حسن بیت سعید لحظاتی بعد می‌توانست تیمش را مجدداً پیش بیندازد اما شوت دیدنی این بازیکن با اصابت به بالای تیر افقی دروازه نفت آبادان به بیرون رفت.

در ادامه نیمه دوم، زردپوشان نفت که چشم به استفاده از فضاهای خالی موجود در خط دفاعی فولاد خوزستان داشتند، در دقیقه 64 با ضربه طالب ریکانی به گل دوم رسیدند و از میزبان پیش افتادند. این گل باعث هجومی‌تر شدن تیم فولاد شد، اما باز هم نفتی‌ها بودند که به گل رسیدند و در دقیقه 72 در حالی که مدافعان فولاد خوزستان اعتقاد به آفساید داشتند، حرکت سیدفاخر تهامی منجر به گلزنی دوباره جاناتان بالوتلی شد تا صنعت نفت در این دقیقه 3 بر یک پیش بیفتد.

افشین قطبی برای جبران نتیجه دست به دو تعویض تهاجمی در ترکیب فولاد زد و بازیکنان تیمش را به جلو فرا خواند تا از اولین شکست در ورزشگاه فولاد آره‌نا جلوگیری کند. حملات فولادی‌ها در دقایق پایانی با دفاع فشرده و ضدحملات نفتی‌ها مواجه می‌شد و شاگردان سرجیو ضمن اینکه از دروازه تیم‌شان محافظت کردند، باز هم توسط جاناتان بالوتلی تعویض طلایی این بازی به گل رسیدند تا با رقم زدن بهترین پیروزی تیم‌شان در فصل جاری لیگ، سه امتیاز را به آبادان ببرند.

نفت آبادان با کسب این پیروزی 27 امتیازی شد و تا حدود زیادی از خطر سقوط دور شد. فولاد خوزستان نیز با 33 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): حسن بیت سعید از منطقه راست خط دفاعی نفت آبادان حرکت کرد و پس از جا گذاشتن حسین ساکی توپ را به شکل زمینی به محوطه جریمه فرستاد و لوسیانو پریرا با ضربه بغل پای چپ که در میانه راه به مدافع و دروازه‌بان صنعت نفت برخورد کرد دروازه زردپوشان را گشود و فولاد را پیش انداخت.

1-1 (صنعت نفت): جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی صنعت نفت در فضای خالی سمت چپ خط دفاعی فولاد خوزستان صاحب توپ شد و پس از چند قدم پیشروی با ضربه پای چپ به زاویه مخالف دروازه سرخپوشان را گشود تا برای اولین بار در فصل جاری لیگ گلزنی کند.

1-2 (صنعت نفت): طالب ریکانی در فضای خالی بین مدافعان فولاد خوزستان صاحب توپ شد؛ به زیبایی میلاد بدرقه مدافع فولاد را جا گذاشت و با ضربه زمینی پای چپ دومین گل صنعت نفت را به ثمر رساند.

1-3 (صنعت نفت): در حالی که مدافعان فولاد خوزستان به گمان آفساید ایستاده بودند، سیدفاخر تهامی مهاجم صنعت نفت با فراری سریع وارد محوطه جریمه شد و پاس وی در مقابل دروازه فولاد با ضربه جاناتان بالوتلی تبدیل به گل سوم شد.

4-1 (صنعت نفت): جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی نفت آبادان از قلب خط دفاعی فولاد خوزستان گریخت و در حالت تک به تک با ضربه‌ای زمینی چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند.

در حاشیه
* استقبال زیادی از این مسابقه صورت نگرفت و حدود پنج هزار نفر در ورزشگاه حضور یافتند.
* تعدادی از هواداران نفت آبادان با حضور در سکوهای پشت نیمکت این تیم به تشویق زردپوشان پرداختند.
* سینا مریدی، فرزاد جعفری و رافائل مسی سه بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل محرومیت در این بازی غایب بودند.
* مسلم مجدمی به دلیل محرومیت و ماکومبا کانجی به خاطر مصدومیت قادر به همراهی صنعت نفت در مسابقه امروز نشدند.
* عبدالله کرمی بعد از سپری کردن دوران مصدومیت و غیبت چند هفته‌ای در ترکیب فولاد حضور داشت.
* لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد خوزستان پس از گلزنی به تیم سابقش به سمت نیمکت فولاد رفت و شادی گل خود را با یکی از بازیکنان ذخیره تقسیم کرد.
* جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی صنعت نفت آبادان برای نخستین بار در فصل جاری لیگ موفق به گلزنی شد و شادی گل خود را با نیمکت نشینان نفت تقسیم کرد. بالوتلی پیش از این در جام حذفی و بازی مقابل تراکتورسازی گلزنی کرده بود.
* صابر حردانی بازیکن تعویضی فولاد خوزستان در دقیقه 63 اعتقاد به خطای هند پنالتی بازیکن نفت آبادان داشت اما داور چنین نظری نداشت.
* مربیان فولاد خوزستان نسبت به گل سوم نفت آبادان اعتراض داشتند و معتقد بودند که سیدفاخر تهامی در منطقه آفساید صاحب توپ شده است.
* جاناتان بالوتلی بعد از زدن گل چهارم نفت آبادان پیراهن خود را از تن خارج کرد و از داور کارت زرد گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
آبرو ریزی شد این تیم برا سال دیگه نیاز به 10 بازیکن داره
HADI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
آقای والی لطفا دست از سر این تیم بردار
آقای والی این تیم رو نابود کردی
لطفا برو از این تیم
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
دوتا دفاع پیر و بدرد نخور فولاد که والی رو هر دو گل اول فولاد مقصر بود و دروازه بان هم که به هیچ توپی نه نگفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
تعویضی که کردعالی بود هخامنش خوب کرد اورد بیرون،بالوتلی عالی بود مبارک همه برزیلی های ابادانی گل کاشتین بچهاااااا
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
مدیران فولاد، قطبی رو ردش کنین بره یک مربی درست و حسابی بیارین. دیگه چه بلایی میخاین سر فولاد بیاره که نیاورده؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
بیست دقیقه اول فولاد خوب بود بعدش افتضاح توی حمله برنامه نداشتیم چشم بسته میخوایم گل بزنیم خط دفاعی هم زیرصفر معلوم نیست چرا اینقد بی برنامه بازی میکنن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
فولاد ازنظرثبات تیمی متزلزل نشان میدهد. به نظر من بعضی ازبازیکنان هنوز هم نسبت به پورموسوی علاقه نشان میدهند وازیک جایی خط میگیرند.تعصب تیمی ندارند.
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
تبریک به بازیکنان و هوادارای صنعت. بچه های فولاد خسته نباشید انشاءالله بازیهای بعدی. حیف تیمهای خوزستان سقوط کنند کاش میشد چهار تیم تو لیگ بمونند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
خیلی برد خوبی بود بیشتر خوشحالم از اینکه تیم فولاد وبعضی هوادارانش که همیشه ضد صنعت هستن با تمام وجود می خواستن صاحب برد شوند ولی بد جور باختن تبریک به تمام هواداران در سراسر ایران آفرین بر غیرت بازیکنان صنعت
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
ان شاءاللله خیر این برد مقدمه بردهای بعدی باشد و پای بازیکنان نفت آبادان با گل آشنا شود مبارک است ان شاءالله
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
قطبی هم دردی رو درمون نمیده یه نیم فصل کامل تیم دراختیارش بود عملکردش ضعیف بود دوبازیکن خارجی و چندبازیکن داخلی که اورد درحد تیم دسته سوم هم نیستن در کل فولاد با این مربی به جایی نخواهد رسید اینو بتون قول میدم
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
درود برشرف بازیکنان صنعت وفولاد که نود دقیقه مردانه بازی کردن
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
بازی جذابی بود فولاد هم خوب بازی کرد
جاناتان عالی بود عضلات پاهاش نشون میده برا استارت و فرار عالیه
تبریک میگم برد خوبی بود
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
چه فایده بازهم قطبی میاد شعار برره ای میده ماهم مثل اهالی برره خوشحال میشیم.... چهل ساله دلخوش به اینگونه شعارهای برره ای هستیم..... رکورد میزنیم رکورد سیل. زلزله ریزگرد آتش سوزی ملخ..... آقای قطبی اسم تیم را عوض کن مثلا تیم موم.... آخه فولاد کجا شما کجا فولاد یعنی سخت..... البته ما برره ایی ها منتظر شعارهاتیم... اینجا هرشعار دقیقه ای خیلی خیلی می ارزه.... اینجا مرد باید مرد شعار باشه نه عمل... اینجا مرد عمل مفت نمی ارزه... حداقل جریمه مرد عمل کارت قرمزه....
حمیدابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
ایول بچه ها خسته نباشد گل کاشتین خدا قوت بالوتلی امروز عالی بود هم گل زد هم پاس گل دمش گرم این بازی واقعا برزیلی بود انشالا فولاد بازی بعدی جبران کنه انشالا هر 4تیم خوزستانی تولیگ بمونه اما بعد میدونم استقلال تولیگ بمونه اما خدا خدا خدا خدا کنه بمونه سپیدرود و ماشین سازی برن لیگ یک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
درود و صد درود به بازیکنان هر دو تیم قدیمی و اصیل و دوستداشتنی خوزستان فولاد و صنعت همیشه زرد آبادان هیچ فرق نمیکنه که کدامیک از این دو تیم در بازی دربی قدیمی و ناب خوزستان ببرد مهم لذت بردن هواداران خوزستانی از این دربی !!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
تبریک به هردو تیم خوزستانی بعد از چندین ماه ی فوتبال ناب خوزستانی دیدیم
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
اول یه تبریک به تیم نفت ابادان دوم اقایونی که از ایوب انتقاد میکند باید بگم که فولاد باید به بازیکنی مثل ایوب که داره باید افتخار کنه حالا یه اشتباه کرد پس بقیه بازیکنا چی مثل اکاهوشی یا میرزایی یا خود داور که دوتا گل مفت داد به نفت وقتی فولاد میبره کسی حرف نمیزنه اما وقتی میبازه همه چی برعکس میشه بعدش اقای قطبی به جای شعار بازیکن جذب کن واسه سال اینده همین میلاد جهانی نفت خیلی درد فولاد میخوره کرمی هم فوتبالش تموم شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
تبریک به هواداران صنعت ... میلاد جهانی صنعتیه. صنعتی هم می مونه
سیناساعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
درود بر ابادان ومردمش
سرجیو نشون داد بازی خونیش اونچنان هم بدنیست!!!
واگه سازوکار مناسبتری براش فراهم کنن میتونه بهترنتیجه بگیره ..بالوتلی هم هم خودش هم بازیش تازه داره تو دل هوادارا میشینه ونباید به هیچ وجه ازتیم جدابشه!!!
به هم استانیهای عزیز اهوازی هم میگم که نشونی غلط ندن این تیم قطبی نوسانش زیاده ودر ادامه راه انشالا موفق وپیروز باشند
سیناساعدی نفتی قدیمی و دواتیشه!!!!!
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
افرین به قطبی ، صنعت نقت رو از نقطه بحران نجات داد بدلیل آنکه رتبه فولاد تا پایان بازی ها نه بالا میره نه پایین کاشکی استقلال خوزستان در مورد نفت مسجدسلیمان همین دیدگاه رو داشت
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
خدا را شکر که ایمانی رفت تبریز تا تراختور را نابود کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
دوستان لطفا دو پهلو صحبت نکنید فولاد امده بود ببره تا به خیالش صنعت هم بندازه ولی صنعت ورزشگاه فولاد آره ناشونو آتیش زد
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
دهکردی برگرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
فولادی ها بد جوری ناراحتین چون فکر میکردن راحت صنعتو میبرن بعد از سپیدرود شکست میخورن تا صنعت بره تو بحران ولی شکست سنگینی خوردین حالا برین شیش تا از سپیدرود بخورید تبریک به هواداران بزرگ صنعت
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
به گمان آفساید؟!!!!اگه داوری پر ااشتباه نبود .نتیجه کاملا بر عکس بود..ضمنا کارگردان چند بار صحنه آفساید رو نشون داد .دریغ از یه کلمه اطهار نظر از طرف گزارشگر عین ماشین گزارش می کرد با یه سری کلمات کلیشه ای از قبل اماده شده.یه گزارشگر درست و حسابی نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
قطبي و رضايي جفتشون بايد از فولاد برند
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
آقابهروز با سلام، به نظرم هر چیزی باید سرجای خودش باشه در مورد بازی کارشناس باید نظر بده و در خصوص صحنه های مشکوک هم کارشناس داوری باید نظر بده نه گزارشگر مسابقه، به نظرمن که بیش از دو دهه است دارم فوتبال داخلی و خارجی را نگاه می کنم گزارشگر بازی کار خوبی کرد که در خصوص این صحنه و صحنه های مشکوک دیگه اظهار نطر نکرد چون اظهار نظر در خصوص این صحنه ها هیچ ربطی به گزارشگران نداره و نباید دخالت کنند.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
پوریای عزیز من هم سالهای زیادی است فوتبال می بینم .ممکن است در مواردی که آفساید کاملا مشخص نباشد گزارشگر به کارشناسان واگذار نماید.ولی در چنین موردی هم گزارشگران داخلی و هم خارجی مطمئنا اعلام میکنند.به نظر شما اگر فردوسی پور یا مزدک میرزایی بودند در این مورد سکوت می کردند.و حتما شما با من هم عقیده هستید که کار گزارشگر فقط گفتن کلمات کلیشه‌ای از قبل آماده شده نیست.گزارشگر می تواند و بایدصاحب نظر باشد.پیشنهاد من به تلوزیون خوزستان این است که حداقل برای این گزارشگران و جوانان مستعد کلاسهای آموزشی بگذارند .باور کنید بازیهای تیمهای ما در اهوازکه از شبکه سراسری پخش می شود با این گزارشها واقعاباعث شرمساری است
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
جناب آقای سرجیو فکر کنم دیگه تا حالا متوجه شده باشی که بهترین دفاع حملست.پس خواهشا"بقیه بازیهای لیگ را حجومی بازی کنید و جهت گرفتن تساوی فقط دفاع نکنید.
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
بهروزجان به نظرم گزارشگر بازی فولاد و نفت بازی را خوب گزارش کرد، حالا اگه فولاد باخته و کمک داور هم اون افساید را نگرفته که ماهی نباید به گزارشگر گیر بدیم، درضمن فراموش نکن که حریف فولاد یک تیم خوزستانی به نام نفت ابادان بود و اگر هم روی افساید گزارشگر موضعی نگرفت اتفاق خاصی رخ نداده چون هر ۲ تیم از استان خودمان هستند.
بهروز
|
Germany
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
درود بر پوریای عزیز شاید مطلب رو درست نرسونده باشم با توجه به علاقه ای که به شهر و استانمون دارم واقعا دوست دارم که در هر زمینه ای خوب وبدون نقص باشیم.با آرزوی موفقیت برای تمام تیمهای استان و گزارشگرانمان که امیدوارم سعی کنند نقایص شان را بر طرف کنند و در سطح بهتری کارشان را ارائه کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
واقعا جای تاسف برای بازیکنان و مربی تیم دارد که در خانه از تیم صنعت نفت ۴تا گل بخورد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها