به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
تعداد نظرات: ۸ نظر

کریمی: اگر پنالتی نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم

کریمی: اگر پنالتی نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یک نفر بگوید پنالتی نبوده، فوتبال را کنار می‌گذارم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فیروز کریمی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بعد از عمل حنجره‌ای که داشتم الان در شرایطی هستم که باید فریاد بکشم. باید از جایگاه فریاد می‌کشیدم. امکان رسیدن صدا به صدا وجود نداشت. 41 سال است در فوتبال هستم و تا به حال صحنه‌ای به این واضحی را ندیده بودم و داور باید برای ما  پنالتی می‌گرفت. همه کارشناسان این صحنه را ببینند و اگر یک نفر گفت پنالتی نبوده است فوتبال را کنار می‌گذارم.

وی با بیان اینکه تا به حال یک داوری خوب از علی صفایی ندیده‌ام، تصریح کرد: چه اصراری بر استفاده از او وجود دارد؟ برای صفایی احترام قائل هستم اما اعتبار یک تیم از بین می‌رود. او داور روزهای سخت نیست. به راحتی یک پنالتی در دقیقه 30 برای ما نگرفت. بچه‌های ما خیلی تلاش کردند ولی در خط حمله دقت کافی نداریم. در بحث گلزنی باید خیلی تمرین کنیم. اگر یک تیم موقعیت گلزنی خلق نکند نباید خیلی به آن امید داشت اما اگر در بازی 3 - 4 موقعیت ایجاد شد باید امیدوار باشید. استقلال خوزستان با تمام وجود دفاع کرد و به دنبال یک امتیاز بود ولی ما 4-5 فرصت گلزنی داشتیم.

کریمی ادامه داد:‌ از روابط عمومی تیم گله دارم چون باید تلاش می‌کردند کارت من صادر می‌شد. سه‌شنبه عصر با مشکل زیاد خودم را به مسجدسلیمان رساندم. باید بعد از امضای قرارداد کارت من را صادر می‌کردند. با فتاحی هم تماس گرفتم که تلفنش خاموش بود. طبق معمول در مواقع حساس تلفن‌ها خاموش می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در دقیقه 72 شعار دادند بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم ولی باید صبوری کنیم. بازیکنان خیلی تلاش کردند، تلاش می‌کنیم شرایط تیم درست شود. شاید با 25 جلسه تمرین هم شرایط درست نشود. باید بیشتر تمرین کنیم به این شرط که بازیکنان ما آسیب نبینند. از همه هواداران تشکر می‌کنیم که تیم را حمایت می‌کنند. از دقیقه 70 تا 95 زمان زیادی باقی است و باید تا پایان بازی تیم را حمایت کنند. در این بازی تیم ما بیش از 60 درصد مالک توپ و میدان بود. داوری در این بازی زیر صفر و هوا هم طوفانی بود. در مسجدسلیمان باد هم هدایت شده به ضرر تیم ما می‌پیچد. در نیمه اول باد به ضرر ما و در نیمه دوم باز هم به ضرر ما بود. در کل از وضعیت تیم راضی هستم. تمام تلاشمان را می‌کنیم هفته آینده نتیجه خوبی بگیریم.  اطمینان داشته باشد اگر شرایط فوتبال متعارف باشد از هر دو میدان بیرون از خانه دست پر خارج می‌شویم. اداره بازی مقابل تیمی که 10 نفره دفاع می‌کند بسیار سخت است.

وی خاطرنشان کرد: هر وقت به مسجدسلیمان آمده‌ام کیف کرده‌ام. یکی از شهرهایی که دوست دارم مسجد سلیمان است. حنجره‌ام را عمل کرده بودم. از سوی دیگر به من تکلیف شد که به مسجدسلیمان بیایم. شاید درست نبود در این مقطع هدایت تیم را بر عهده بگیرم اما جلو آمدم. اگر کنار زمین بودم  موثرتر بودم و می‌توانستم با کاراکترم روی حریف تاثیر بگذارم. از بالا هر چه داد زدم صدایم نرسید.  بلندگو آوردیم که آن را از ما گرفتند. می‌خواستم به طرف دیگری بروم که بلندگو به یکی از هواداران خورد و زمین افتاد و شکست. انشاءالله در مسابقات بعدی این مسائل جبران شود. اگر به تیم امید نداشتم نمی‌آمدم. هنوز 12 امتیاز باقی مانده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
پنالتی واضح بود داورهای پولکی و شرطبندی و تبانی لیگ ایران غرق در فساد
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
واقعا فوتبال کثیف اون از گل صحیح ذوب به سپیدرود بنیادی فر
مردود کرد اون از محسن فروزان و خانم ایشان تبانی کردند به نفع سپیدرود اینم خیانت استقلال خوزستان از این بابت که وقت کشی کردند و این از داور امروز سه پنارتی نگرفت این از شادکام و حکیم خیانت کردند و بنده خدا فیروز کریمی هم اشنایی با تیم نفت نداشت که این یه قلم از فوتبال کثیف مستثنی بوده است ....
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
امیدوارم با درایت کادر فنی جدید و همت بازیکنان به هدف خواهیم رسید فقط با تلاش و دقت و سرشار از امید ،امروز عالی بودید ولی حیف خیلی چیزا نشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
سلام آقای کریمی نمیخاد فوتبال رو کنار بذاری خواهشا تیم رو نجات بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
بنظرم اون ضربه ای که دفاع استقلال به شادکام زد بخاطر این بود که او میخواست توپ را دفع کند که شادکام به عمد خودشو بین توپ و بازیکن استقلال پرتاب کرد که ضربه بش بخوره و پنالتی بشه که داور اینکار اورا تشخیص داد و فهمید عمدی در زدن ضربه نبوده . نفت اصلا خوب بازی نکرد اگه یک تیم با کیفیت تری روبروش بود حتما چندتا گل میخورد . فیروز کریمی میگه موقعیتهای زیادی داشتیم خب چرا یکیشونو گل نکردید . احتمال پنالتی دلیل بر برتری یک تیم نیست .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
بفرمایید آقایان کادر فنی و هئیت مدیره و بازیکنان نفت مسجدسلیمان غیرت و تعصب رو از سپیدرود رشت یاد بگیرید مثل مرد جنگیدند انسان تو هر جایگاهی است باید تعصب تیمش رو داشته باشه البته اگر انسان با غیرت باشه و از دل جان بازی کنه نه اینکه پیش خودش بگه خوب آخر فصل است نباید خودم رو مصدوم کنم تا بتونم فصل بعد تو یه تیم دیگه بازی کنم. باید تا زمانی که در اختیار این تیم است مثل شیر بازی کنه درود به هر چی شیر مرده و ننگ بر هرچی نامرده بی غیرت و بی تعصبه هرکی و در هر کجا و در هر پستی که میخواد باشه.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
دوستان عزیز قبلا سپیدرود را در جام حذفی مقابل پرسپولیس قربانی کرده بودند حالا اینجا باید براش جبران کننید!!!!!!!!!!!!!!!
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
آقای کریمی شما مربی فهیمی هستید پنالتی که گرفته نشد عمدی بود این فدراسیون دنبال سقوط دو تیم خوزستانی هستش پس مراقب باشید بازی که سپید رود درمقابل پارس جنوبی انجام داد سرعت ودوندگی انگیزه بی نهایت بود برعکس نفت کند. بی رمق انشاا با درایت ودانش شما این تیم ماندگا ر بشه برای سال بعد بازیکنان بهتری جایگزین بشه ضمننا. هوادار آن باید تیم راحمایت کنند تیم موقعی که بازیکن نداشته باشه مقصر سرمربی نیست چون باتوجه به داشت‌ش عمل می‌کند مقصر اصلی مدیران بی لیاقت این استان هستش که باعث شده از ثروت این استان بهره‌ای نبریم الخصوص شهر مسجدسلیمان از ثروت خودش بی بهره بوده الان شده شهر متروکه وبی روح
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها