به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

نفت 2 – پرسپولیس 2؛ تعویض طلایی مکوندی

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت:
هفته بیست و سوم لیگ برتر – استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان
پنجشنبه 21 اسفند 93 – ساعت 14:30
نفت مسجدسلیمان 2 – پرسپولیس تهران 2
گل ها: کیوان امرایی (43) و رضا کرملاچعب (4+90) برای نفت – امید عالیشاه (11) و علی علیپور (36) برای پرسپولیس
داور: علیرضا فغانی
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و حسن یوسفی
اخراج: روسلان ملزدنیوف (56- نفت)
اخطار: سید جلال عبدی و رضا کرملاچعب (نفت) - فرناندو گابریل (پرسپولیس)
تماشاگر: حدود 10 هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: گئورگی گئورگیف، سید جلال عبدی، سعید سالارزاده، روسلان ملزدنیوف، کیامرث چراغی، حمید بوحمدان، الکساندر پاشنکو، محمود تیغ نورد، فرزاد محمدی (82- رضا کرملاچعب)، رضا درویشی (65- میلاد جعفری) و کیون امرایی (61- حسین مالکی).
سرمربی: بهروز مکوندی

پرسپولیس تهران: سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، فرناندو گابریل (6- امید عالیشاه)، پیام صادقیان (72- مهدی دغاغله)، هادی نوروزی، علی علیپور (89- جوزه جونیور) و رضا خالقی‌فر.
سرمربی: حمید درخشان

خلاصه بازی:
یک تعویض اجباری در نیمه اول باعث برگشتن ورق بازی به سود پرسپولیس شد.
امید عالیشاه که در ترکیب ابتدایی پرسپولیس قرار نداشت، پس از مصدومیت فرناندو گابریل در دقایق ابتدایی وارد زمین شد و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل باعث شد پرسپولیس با دو گل در این نیمه پیش بیفتد.
شاگردان مکوندی پس از دریافت گل دوم به دروازه پرسپولیس فشار آوردند و در آخرین دقایق نیمه نخست یکی از گل ها را جواب دادند تا نیمه دوم این بازی حساس تر شود.

در نیمه دوم، تیم نفت مسجدسلیمان بازی را تهاجمی آغاز کرد و با چند حرکت از جناحین و ارسال های بلند به محوطه جریمه پرسپولیس سعی در جبران نتیجه داشت ولی اخراج روسلان ملزدنیوف در دقیقه 56 باعث شد برنامه های تهاجمی مکوندی تا حدودی تحت تأثیر قرار بگیرد.
با وجودی که نفت با یک بازیکن کمتر بازی می کرد، تعویض های مکوندی باعث شد این تیم شکست دو بر صفر را با تساوی دو بر دو عوض کند و گل دقیقه پایانی رضا کرملاچعب تعویض طلایی تیم نفت بازی را به تساوی کشاند.

شرح گل ها:
0-1 (پرسپولیس): امید عالیشاه در نقطه کور خط دفاعی تیم نفت به توپ رسید. ضربه پای چپ امید عالیشاه پس از برخورد به بدن کیوان امرایی کمانه کرد و وارد دروازه نفت مسجدسلیمان شد.

0-2 (پرسپولیس): امید عالیشاه بازیکن تعویضی پرسپولیس که گل اول را زده بود با یک پاس عمقی به علی علیپور فرصت داد تا با استفاده از فضای خالی پشت سر کیامرث چراغی به توپ برسد و با ضربه ای به زوایه مخالف گل دوم را بزند.

1-2 (نفت): حمید بوحمدان از جناح چپ تیم نفت حرکت کرد و پس از ورود به محوطه جریمه پرسپولیس توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا کیوان امرایی با استفاده از اشتباه خانزاده در دفع توپ، دروازه تیم مهمان را باز کند.

2-2 (نفت): رضا کرملاچعب مهاجم 17 ساله تیم نفت که با ورود به میدان در دقایق پایانی جان تازه ای به خط حمله نفت داده بود با ضربه ای محکم از درون محوطه جریمه پرسپولیس بازی را به تساوی کشاند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
جمال بخشنده نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
3
دیروز بتون گفته بودم هر وقت یه تیم خوزستانی نتیحه بازیش واسه یه تیمه دیگه خوزستانی مهم باشه به بدترین شکل ممکن میبازه که کمر تیم دیگه رو بشکونه!!!!!!!
یکی بره فولاد رو جمش کنه!!!!!!
نفت به زور یه مساوی گرفت بعد فولاد مقابل رقیب نفت تا الان 3تا خورده !!!!!
کمر نفت رو شکوند
جمال بخشنده نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
3
تیمهای خوزستانی بزار یه خورده از تبریزیا یاد بگیرن
تراکنور رقیب گسترش رو برد
گسترش رقیب فولاد رو برد
در عوض فولاد با این باخت هم کمر خوشو شکوند هم نفت !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
2
رضا کرملا چعب از بچه های اکادمی فولاد بود که قدرش رو ندونستند
یوسف خدامرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
0
بعد از پایان بازی هجمه بی سابقه ای ازسوی برخی سایتها توسط خبرنگاران همراه تیم پرسپولیس بر علیه نفت مسجدسلیمان آغاز شد.یک جنگ کاملا روانی که از یک هفته قبل توسط سرپرست پیروزی کلید خورده بود.آنچه جای تعجب دارد درس اخلاق سوشامکانی و پیام صادقیان است که حقیر را بیاد نطق مرحوم بازرگان درمجلس شورای ملی در زمان طرح شکایت نمایندگان و بخصوص خانم زهرارهنورد ایراد نمود انداخت که گفت : آنکه به ما ن ر ی د ه بود - کلاغ ورپریده بود؟!!! خدایا شکر که بالاخره شهر و بیت عبید زاکانی به حقیقت پیوست و """ گربه زاهد و مسلمان """ شد!!! اما خوب است بازیکنمان پرسپولیس کمی هم به حرکات فرهنگی قبل و در طول بازی اشاره میکرذدند و خوب بود بازیکنی به شایستگی محسن بنگر که در شایستگی های فنی اش شکی نیست تکریم پیشکسوت را که ویژگی اساسی فرهنگ اسلامی - شیعی ما ایرانی ها است را بباد انتقاد نمی گرفت ؟! البته بازیکن باشگاهی باشی که آن برسر ایرج سلیمانی،مهراب شاهرخی،صفر ایرانپاک،ضیاء عربشاهی،عباس کارگر ، علی دایی و عنقریب حمید درخشان آورده و می آورد از این بهتر هم نخواهد گفت و نخواهد کزد. در حالیکه بزرگترین ارزانسرای فروش شیر آلات سماور در بازیهای خانگی صادقیان و تیمش قرار دارد ایشان صحبت از فرهنگ می کند؟!!! من نمیدانم فرهنگ آقای صادقیان چه طعمی دارد و مزه اش به سیب دوبله !!!یا پرتغال!!! ... شانه میزند یا نه؟ و یا فخر فروشی برجوانان این مرز و بوم برای مخارج ماهیانه هجده میلیون تومانی لباس؟!!! استاد اخلاق سوشا مکانی هم که پیشنه ی اخلاق مداری را در تیمهای قبلی اش داشته (بقول بختیاریها چواسته)و از همه تیمها یادگار اخلاقی بجا نهاده است. از همه بدتر گزارشگر اعزامی برنامه نود که بمانند باقی خبرنگاران اعزامی اوج ناجوانمردی در کار مقدس خبرنگاری را به نمایش گذاشت و تکه آهنی را در محوطه پشت استادیوم به سرپرست پرسپولیس داد تا پیراهن خونین خلیفه را بر سر دار کند و به خونخواهی آن نا مربوط ترین اتهام را متوجه هوادارانی نماید که قبلا در همین ورزشگاه به پدیده،نفت،استقلال،سایپا،تراکتور باخته بود و با احترام تمام بازیکنان و کادر فنی حریف را تا اتوبوس هایشان مشایعت نموه بودند ، اما اما اما ، اما از جو سازیها و جنگ روانی پرسپولیسی ها در طول هفته گذشته ناراحت بودند..........
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها