به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

توضیح قائم مقام استقلال درباره ترانسفر دلفی

توضیح قائم مقام استقلال درباره ترانسفر دلفی

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: در بحث انتقال یونس دلفی فقط نقش امضا کننده را داشتم و هماهنگی‌های این کار از سوی روابط بین‌الملل و مدیرعامل شرکت انجام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، احمد پورهاشمی در مورد اینکه یونس دلفی در زمانی به شارلوا منتقل شد که او سرپرست باشگاه بود و چرا در انتقال این بازیکن حق رشد او در نظر گرفته نشده است، گفت: رضایت نامه، حق رشد و قرارداد یونس دلفی را مدیریت شرکت و روابط بین الملل باشگاه هماهنگ کردند. من به عنوان امضا کننده حضور داشتم اما هماهنگی لازم از طریق روابط بین‌الملل باشگاه صورت گرفت. اینکه حق رشد را بگیرند یا نه روابط بین الملل باید پاسخگو باشد.

وی در پاسخ به این سوال که روابط بین الملل باشگاه کیست و نقش او فقط به عنوان امضا کننده بوده است، اظهار داشت: باشگاه استقلال خوزستان زیر نظر شرکت گروه ملی است. کسری غفوری رئیس شرکت بود و روابط بین الملل او آقای کرد بود. کرد باید امور لازم را در این مورد انجام می‌داد و این مسئله از سوی غفوری به ما اعلام می‌شد تا این انتقال را انجام دهیم. به نوعی ما تائید کننده هماهنگی‌هایی بودیم که مدیرعامل شرکت و باشگاه شارلوا انجام داده بودند.

پورهاشمی در مورد اینکه محمد رحیمی اعلام کرده در جریان این انتقال نبوده و در آن زمان مدیرعامل باشگاه شخص دیگری بوده است، گفت: او درست می‌گوید در زمانی که دلفی ترانسفر شد او مدیرعامل نبود. تمام هماهنگی‌ها از سوی روابط بین‌الملل صورت گرفت و من هم که امضا کننده این قرارداد بودم بر اساس دستور مدیرعامل شرکت اقدام می‌کردم.

وی در ادامه تصریح کرد: البته موضوع به این شکل نیست که حق رشد منتفی شده است.  در قرارداد این مسئله را مطرح کردیم که اگر قرار شد دلفی از شارلروا به باشگاه دیگری منتقل شود حق رشد او به استقلال خوزستان پرداخت شود. در قرارداد نوشته شده از دلفی فقط در شارلروا می‌توانند استفاده کنند و اگر قرار باشد این بازیکن به جای دیگری برود باید حق رشد او را به ما پرداخت کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها