به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حمدی‌نژاد: بازی مقابل نفت شش امتیازی است

حمدی‌نژاد: بازی مقابل نفت شش امتیازی است

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که بازی با نفت مسجدسلیمان برای آنها یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، وحید حمدی‌نژاد با اذعان به اینکه شانس تیم استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر اندک است، گفت: شانس ما برای ماندن در لیگ برتر کم است، ولی بازی با نفت مسجدسلیمان برای‌مان بسیار مهم است و اگر سه امتیاز را بگیریم وضعیت‌مان بهتر خواهد شد. در این شرایط طرز فکر بازیکنان هم مهم است، اینکه همه‌ی ما انگیزه داشته باشیم و دست از تلاش برنداریم. متأسفانه کسر شش امتیاز ضربه بزرگی به تیم زد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد الان وضعیت متفاوتی داشتیم.

وی درباره تقابل تیمش با نفت مسجدسلیمان آن هم در شرایطی که این تیم فیروز کریمی را روی نیمکت خواهد داشت، عنوان کرد: معمولاً چنین تغییراتی در پایان فصل از لحاظ فنی جواب نمی‌دهد و مسئله مهم به شرایط روحی و روانی بازیکنان برمی‌گردد. به‌هرحال هر دو تیم تغییراتی در کادر فنی داشته‌اند و در این شرایط مسائل روحی و روانی مهم است. ما بازی سختی در زمین حریف داریم، ولی تمام بچه‌ها انگیزه دارند تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: به هیچ عنوان دوست نداشتیم در چنین مقطعی از لیگ برتر برای سقوط نکردن بجنگیم. ما امسال با شرایط خاصی مواجه شدیم و اگر شش امتیاز کسر نمی‌شد قطعاً در چنین وضعیتی قرار نمی‌گرفتیم. شما دیدید که این اتفاق قبلاً برای پدیده هم رخ داد و آنها که در بالای جدول قرار داشتند به یکباره به پایین کشیده شدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
France
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
دیگه تلاش بی فایدس حالا که با هم استانی مسابقه دارین غیرتی شدین تا الان بازیها یک امتیازی بودن حالا شش امتیازی شدن
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
بله 6 امتیازی ست ولی نه برای اس خوزستان... برای سپیدرود ونفت مسجدسلیمان... بله این بازی تعیین کننده است که هر دوسهمیه سقوط از خوزستان باشد یا یکی ازخوزستان ودیگری ازگیلان.... اس خوزستان هیچ شانسی برای ماندن ندارد... حتی روی کاغذ بخدا کاغذ هم می خندد... از 5بازی باقیمانده اگراس خوزستان 4برد بیاورد ویک مساوی بازهم حذف میشود.... آقای حمدی نژاد غیرت راجای دیگر باید خرج می کردید... نه حالاکه خودتان حذف شده اید درپی حذف نفت باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
درود بر اس خوزستان توجهی به حرفای روحیه خرابکن نداشته باشید پس تا آخرین لحظه بجنگید خدارو چی دیدید کافیه دوتا تیم بالای سرتون خوب امتیاز نگیرن و در عوض اس امتیازات خوبی بگیره پس شرافتمندانه بجنگید ایشالله موفق میشید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها