به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

مبعلی: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است

مبعلی: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قرار گرفتن در رده ششم جدول برای تیم ما خوب است، ولی اگر در چند بازی بهتر نتیجه می‌گرفتیم، حتی می‌توانستیم برای آسیایی شدن بجنگیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایمان مبعلی در گفت‌وگو با تسنیم وضعیت تیم فولاد خوزستان را در فاصله پنج هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و تمام هدف ما این است که در پنج بازی پایانی بهترین نتایج ممکن را بگیریم. قرار گرفتن در رده ششم برای تیم ما خوب است، ولی فکر می‌کنم اگر در چند بازی بهتر نتیجه می‌گرفتیم، حتی می‌توانستیم برای آسیایی شدن بجنگیم. با این حال تلاش می‌کنیم تا همین رتبه را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر تأکید کرد: دربی خوزستان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد و امیدوارم که شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند در این مسابقه باشیم. برای این بازی چند بازیکن محروم داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: پنج تیم دنبال قهرمانی هستند، ولی در حال حاضر شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از دیگر مدعیان است. آنها حاشیه امنیت خوبی برای خودشان ایجاد کرده‌اند، ولی در فوتبال ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی هم رخ دهد. فکر می‌کنم قهرمان لیگ در هفته بیست‌ونهم یا سی‌ام مشخص شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
یکی از نقاط ضعف فولاد ،همین مربیان ضعیف هستند ،مبعلی ،میرزاپور ابتدا دوره های مربیگری را طی می کردند و از دسته های پایین تر کار مربیگری را آغاز می کردند ،یکی از نقاط منفی کارنامه آقای رضایی ،اضافه کردن مبعلی و میرزاپور به کادر فنی است ،با طی کدام دوره مربیگری معتبر به کادر فولاد اضافه شدند ؟؟سعداوی هم به همین شکل اشتباه اضافه شد ،مدیر فنی تیم چه مفهومی دارد ؟؟سعداوی امتحانش را قبلا پس داده و نمره قبولی نگرفت. لیگ برتر محل آزمون و خطا و آموزش مربی نیست .مبعلی ،میرزاپور ،سعداوی فرقی با پورموسوی ندارند ،آقای رضایی امیدوار بودم با حضور شما ، بساط باند بازی از فولاد برچیده شود ولی مشخص شد که روند اشتباه قبلی همچنان ادامه دارد .لطفا شأن باشگاه فولاد و هواداران را حفظ کنید و مثل اژدری نباشید.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
سلام برادر
این شانس خیلی از ابتدای فصل مشخص بود. تیمی که توسط نهاد بین المللی از جذب بازیکن محروم شده بود بازیکنانش را جذب کرده بود و البته در تیم های دیگر برایش بازی می کردند! به لطف سفارشات وزیر محترم ،‌داوران گرامی بازی های نیم فصل را برایشان درآوردند!! تا کمبود بازیکن را حس نکنند و در نیم فصل دوم هم مراعاتشان کردند تا بازیکنان جدیدش هماهنگ شوند. با ناداوری ها یانجام شده در جام حذفی و لیگ به نظر می رسد آقای وزیر و پسر عزیزش هوس کرده اند هر دو جام را به تیم قرمزپوش پایتخت بدهند. از ابتدای فصل هم خیلی ها گفتند که سایر تیم ها باید برای دوم شدن بجنگند!!!!!
امیدوارم خداوندد مکرشان را به خودشان بازگرداند و حق سایر تیم ها را از تیم تحت الحمایه وزارت خانه بگیرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها