به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

چوب حراج به حق رشد یونس دلفی!

چوب حراج به حق رشد یونس دلفی!

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال خوزستان در نیم فصل نقل و انتقالات یونس دلفی را به باشگاه شارلوا بلژیک ترانسفر کرد اما وضعیت حق رشد این بازیکن مشخص نشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، شکایت بازیکن برزیلی دو فصل قبل استقلال خوزستان بابت عدم پرداخت مطالباتش باعث کسر 6 امتیاز از این تیم شد و مشکلات آبی‌پوشان را بیش از پیش کرد..

تمامی این مشکلات باعث شد استقلال خوزستان برای بهبود وضعیت مالی با وجود شرایط بد در جدول و نیاز مبرم به یونس دلفی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مهره‌ها، او را به شارلوا بلژیک ترانسفر کند.

دلفی به باشگاه شارلوا بلژیک منتقل شد تا از حق ترانسفر این بازیکن که رقمی حدود 100 هزار دلار بود بتوانند بخشی از مشکلات  را حل کنند اما تا به الان مسئولان باشگاه استقلال خوزستان اعلام می‌کنند این پول را نتوانستند دریافت کنند.

از سوی دگیر با توجه به اینکه دلفی حدود 4 سال و نیم در استقلال خوزستان حضور داشت بابت این ترانسفر حق رشد به این بازیکن تعلق می‌گرفت. حق رشد برای هر سال رقمی تقریبا در حدود 60 هزار دلار است که پول بسیار قابل توجهی می‌شد اما وقتی این بازیکن به شارلوا رفت مسئولان استقلال خوزستان اعلام کردند تنها 100 هزار دلار برای حضور این بازیکن نصیب این تیم شده است.

باید دید چرا باشگاه استقلال خوزستان تصمیم گرفته به مال خود آتش بزند و چوب حراج به یکی از بهترین سرمایه‌های خود در شرایطی که نیاز مبرم به این بازیکن داشتند بزنند.

در هر صورت این انتقال انجام شده و مشخص نیست چرا استقلال خوزستان با این شرایط که پنجره‌اش در نقل و انتقالات بسته بوده و نیاز مبرم به حضور این بازیکن داشته با این مبلغ کم حاضر به فروش یکی از استعدادهای فوتبال ایران شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
به همین راحتی دویست پنجاه هزار دلار غیب شد علی برکت الله
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
مدیری که اول فصل بود خودش ایجنت بود و ببینید پول فروش یونس چی شد؟!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها