به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

پریرا:‌ هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود

پریرا:‌ هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود

خوزستان اسپورت- مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر بازیکنی دوست دارد آقای گل شود و من هم تلاش می‌کنم تا تعداد گل‌هایم را افزایش دهم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، لوسیانو پریرا در مورد برتری تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: اگر اشتباه نکنم آخرین برد ما قبل از این بازی در هفته هجدهم بود که نفت مسجدسلیمان را شکست داده بودیم. ما در چند بازی نتیجه نگرفتیم و نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتیم که خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم. این بازی سختی‌های خاص خودش را داشت، چون استقلال خوزستان چیزی برای از دست دادن نداشت و می‌خواست برنده از زمین بیرون بیاید. ما البته شناخت خوبی از حریف داشتیم و در نهایت توانستیم به هدف‌مان برسیم.

مهاجم فولاد خوزستان که با زدن دو گل در جدول گلزنان لیگ برتر 10 گله شد، درباره شانس آقای گلی و اینکه سه گل با صدرنشین جدول گلزنان فاصله دارد، تصریح کرد: هر مهاجمی دوست دارد گل بزند و مهم‌تر اینکه آقای گل شود. من هم از این قاعده مستثنی نیستم، ولی یک فوتبالیست حرفه‌ای همیشه در درجه اول به موفقیت تیمش فکر می‌کند. دوست دارم تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم و برای فولاد هم بازیکن مثمرثمری باشم. امیدوارم در پنج بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره پنج بازی پایانی فولاد خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: ما باید با صنعت نفت، سپیدرود، پیکان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی روبه‌رو شویم. قطعاً بازی‌های سختی در پیش داریم. البته پتانسیل فنی فولاد هم در حدی است که بتوانیم در این پنج بازی نتایج خوبی بگیریم.

پریرا در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: فاصله امتیازها بسیار کم است. این درست است که پرسپولیس صدر جدول را به خوبی حفظ کرده است، ولی هنوز پنج هفته دیگر باقی مانده است و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. به نظر من از حالا نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
با سلام خوزستان اسپورت عاجزانه از شما خواهش میکنم بازم مشکل ضعف تصویربرداری شبکه ی خوزستان رو مطرح کنید با سپاس فراوان از خوزستان اسپورت که همیشه یار ویاور ورزش استان بوده وهست۰
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
ادمین مشکل ضعف تصویربرداری شبکه ی خوزستان مرکز اهواز چیه ؟خواهشا شفاف بگید باتشکر
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مردوم بدبخت دارن غرق میشن صداوسیما اگر عرضه داره بیاد نشون بده مردم چه وضعی گرفتار شدن فیلمبرداری فوتبال پیشکش
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
دوست عزیز وبرادر گرامی آقا سجاد حرف شما حرف همه ی ماهاست ولی چرا فقط اهواز پخش فوتبالیش زیر صفره چرا جای بسی تعجب داره؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها