به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

جهانی: پایان فصل از صنعت نفت جدا می‌شوم

جهانی: پایان فصل از صنعت نفت جدا می‌شوم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد جهانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: این یک بازی شش امتیازی برای ما بود و باید به برد می‌رسیدیم. پارس جنوبی هم تیم پرقدرتی است که موقعیت‌های زیادی در این بازی داشت، ولی ما از فرصت‌هایی که داشتیم بهتر استفاده کردیم و خدا را شکر می‌کنیم که سومین برد فصل را به دست آوردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در این فصل بردهای کمی را به دست آورده‌اند، تصریح کرد: ما در خیلی از بازی‌ها راحت گل خوردیم و سخت گل زدیم. اگر خودباوری بیشتری داشتیم نتایج بهتری می‌گرفتیم، ولی متأسفانه در خیلی از بازی‌ها تمرکزمان را از دست می‌دادیم. امیدواریم در پنج بازی آینده نتایج خوبی بگیریم و در جدول چند پله صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد گل سه امتیازی که در این بازی به ثمر رساند، عنوان کرد:‌ من بهترین پاسور و بهترین گلزن صنعت نفت هستم. واقعیت این است که انتظارات از من بسیار بالاست و همین موضوع گاهی اوقات روی من فشار ایجاد می‌کند. خوشحالم که در این بازی گل زدم و این گل را به همسرم و هواداران صنعت نفت تقدیم می‌کنم.

جهانی با اشاره به لقبی که هواداران تیم صنعت نفت آبادان به وی داده‌اند، اظهار داشت: هواداران به من لقب داگلاس کاستا داده‌اند. اتفاقاً این بازیکن الگوی من است و خوشحالم که چنین لقبی به من داده‌اند.

وی در مورد اینکه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد:‌ من پنج سال در اینجا بازی کردم و احساس می‌کنم که فصل آینده باید فضای جدیدی را تجربه کنم. در پایان این فصل قراردادم با صنعت نفت تمام می‌شود و از این تیم جدا خواهم شد. از هواداران هم می‌خواهم که تیم را در پنج بازی پایانی حمایت کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
توی این پنج سال پیشنهاد بهتری داشتی که نرفتی؟ هر بازیکنی توی خوزستان پر و بال بگیره هوس پرواز میکنه ولی خیلی زود متوجه میشه کاش توی خونه میموند، خیلی برات احترام قائلیم ولی امیدوارم تصمیم اشتباه نگیری
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
توی آبادان فوتبالیست رو قلبا دوست دارن از شمالیهای سابق صنعت عرب، ممشلی، فرجی، و یا حتی دست نشان بپرس بنظر من با ۳۱ سال سن جایی بهتر از صنعت پیدا نمیکنی با این حال تصمیمت قابل احترام انشالله هر تیمی رفتی خدا پشت و پناهت باشه یاحق
ساعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
پسربسیارخوب ودوست داشتنیه واقعا .انشالله خدا پشت وپناهش باشه هرجا که باشه چون واقعا خیلی خالصانه وباتعصب بازی کرد برای صنعت نفت وهمیشه سریه زیر و‌بی حاشیه بود ،،درود بر شرفت میلاد عزیز ...همه ابادانیها بی نهایت دوستت داریم
مخلصت سینا از شاهین شهر
حویزاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
امیدوارم توی تیم بمانی و مدیریت کلا عوض بشه و کادر جدیدی که تیم تحویل بگیره بتونن بیشتر از وجودت تو تیم استفاده کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها